Kysyin liikkeeltä joka värjää kenkiä ja lähetin kuvan, he sanoivat että kenkiäni ei pysty värjätä. Mielestäni pinta on ihan tavallista satiinia ja pakko olisi saada tietyn väriset kengät, joten onko mitään poppaskonstia jolla onnistuisi? Kengät olisivat maalauksen jälkeen käytössä satunnaisesti ja aina sisätiloissa ja maalin päälle tulisi vielä koristeluja. Mitä uskaltaisi kokeilla?
Satiinipäällysteisten korkokenkien
6
877
Vastaukset
- satiinikengät...
...viime kesänä. Kyseessä olivat likaantuneet valkoiset Rainbow -satiinikengät, jotka voi taatusti värjätä. En halunnut värjäyttää liikkeessä (meiltä sinne liikaa matkaa vaivaa liian kallista), joten ostin askarteluliikkeestä muistaakseni jonkin mustan silkkimaalipurkin (myyjä neuvoi, että sillä pystyi värjäämään satiinikenkiä) ja vaahtomuovisiveltimen. Sillä sitten yksi kerros maalia pintaan, annoin kuivua ja pidin kenkiä lämpimässä uunissa n. tunnin (myyjä antoi ohjeet). Lämpö kiinnitti värin. Tuloksesta tuli siisti ja peittävä. Olen käyttänyt kenkiä värjäysen jälkeen ja olen tyytyväinen!
- Nimetön
Mitä luulet onnistuisiko moisella tavalla värjätä kengän nykyistä sävyä vaaleammaksi? Nyt kengät ovat kummalliset vähän oliiviin menevät harmahtavan vihertävät (??!!) ja pitäisi saada vaaleanpunaista tai vaaleansinistä? Ehkä joku fuksiakin olisi ok.
Kiitos neuvoista! - ..takuulla..
Nimetön kirjoitti:
Mitä luulet onnistuisiko moisella tavalla värjätä kengän nykyistä sävyä vaaleammaksi? Nyt kengät ovat kummalliset vähän oliiviin menevät harmahtavan vihertävät (??!!) ja pitäisi saada vaaleanpunaista tai vaaleansinistä? Ehkä joku fuksiakin olisi ok.
Kiitos neuvoista!... onnistu. Tummemman vihreiksi tai tumman siniksisi voisit ne ehkä saada, mutta vaaleammiksi ei. Silkkivärit ovat läpikuultavia, joten lopputulos olisi melko likaisen värinen, samea, eikä varmasti vaaleanpunainen tms.
- näitä
..takuulla.. kirjoitti:
... onnistu. Tummemman vihreiksi tai tumman siniksisi voisit ne ehkä saada, mutta vaaleammiksi ei. Silkkivärit ovat läpikuultavia, joten lopputulos olisi melko likaisen värinen, samea, eikä varmasti vaaleanpunainen tms.
Minulle on tuotu hameita, josta on tahdottu housut. Ja mustia kenkiä, josta on haluttu pinkit.
En ole toki mikään ammattilainen, enkä myy käsityöpalveluksia. Olen, tai yritän, olla iloinen harrastaja. Ja jaksan aina ihmetellä, miten tuollaiset itselleni selvyydet eivät mene ihmisten kaaliin. Tummemmasta ei saa vaaleampaa, hameesta ei saa housuja, eikä sohvaa voi pistää värjäyspaljuun! - Nimetön
näitä kirjoitti:
Minulle on tuotu hameita, josta on tahdottu housut. Ja mustia kenkiä, josta on haluttu pinkit.
En ole toki mikään ammattilainen, enkä myy käsityöpalveluksia. Olen, tai yritän, olla iloinen harrastaja. Ja jaksan aina ihmetellä, miten tuollaiset itselleni selvyydet eivät mene ihmisten kaaliin. Tummemmasta ei saa vaaleampaa, hameesta ei saa housuja, eikä sohvaa voi pistää värjäyspaljuun!Oot kyllä aika amatööri jos et hameesta osaa housuja tehdä. Ratko saumat ja tee kankaasta kaavoilla housut, missä ongelma? Aina tänne tulee näitä "ammattilaisia" tai "alan harrastajia" pätemään.
- Nimetön
näitä kirjoitti:
En ole toki mikään ammattilainen, enkä myy käsityöpalveluksia. Olen, tai yritän, olla iloinen harrastaja. Ja jaksan aina ihmetellä, miten tuollaiset itselleni selvyydet eivät mene ihmisten kaaliin. Tummemmasta ei saa vaaleampaa, hameesta ei saa housuja, eikä sohvaa voi pistää värjäyspaljuun!Ja peittäähän vaalea spraykin tumman maalin? Mee kotiis pätemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212253Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582187Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt121436Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan801408- 941387
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311160Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men631139- 691010