En tiedä mikä tämä tilanne on? Vai onko edes mitään meidän välillä menossa?
Miten tämä voi olla niin vaikeaa, toisen meistä on pakko yrittää tehdä aloite. Ei tämä meidän tutustuminen muuten etene. Vaikeaahan se on, kun aika ja paikka ovat vähän huonot.
En edes tiedä haluatko tutustua minuun? Minä kyllä haluaisin jo lopultakin tutustua sinuun. Onhan tuota aikaakin kulunut siitä, kun tavattiin ensimmäisen kerran.
Ei tämä tilanne ole sinullekaan varmaan helppo, ehkä olet yhtä epävarma tästä tilanteesta?
http://www.youtube.com/watch?v=Nvx7ptMSqgE
Haluatko vielä
60
4399
Vastaukset
- vähän oudolle
Haluat tutustua johonkuhun mutta et kerro edes
menikö viestisi m vai n tai mitään muuta tuntomerkkiä.
Miten se näin voisi edetä? - kuin..
kauan tuosta ensitapaamisesta on aikaa kulunut?
alkuhan voi olla monesti hankala..- ap.
muista, niin noin vuosi sitten.. sen päivän kyllä muistan kuin eilisen, kun katseemme kohtasivat ensimmäisen kerran. Sen verran huono muisti on, että pitäisi käydä varmaan kysymässä häneltä tuota asiaa tarkemmin, heh
- henk.kohtaisesti
täältä et löydä
- ap.
vain löytäväni hänet täältä, itseasissa voisin sanoa tietäväni hänen olevan täällä.. Muttei koskaan voi olla liian varma, joten sanotaan nyt että naiselle ihanaiselle menee :)
- Odotan jännityksellä
ap. kirjoitti:
vain löytäväni hänet täältä, itseasissa voisin sanoa tietäväni hänen olevan täällä.. Muttei koskaan voi olla liian varma, joten sanotaan nyt että naiselle ihanaiselle menee :)
Nyt tuli asiaa! Tee aloite jo vihdoinkin. Toimi!
t: Odotan ihan täpinöissä ja pidän peukkua pystyssä, että tämä oli mulle!!
(ja tuhat muuta ihanaa naista, katsotaan kehen arpa osuu.. jännää!) - ap.
Odotan jännityksellä kirjoitti:
Nyt tuli asiaa! Tee aloite jo vihdoinkin. Toimi!
t: Odotan ihan täpinöissä ja pidän peukkua pystyssä, että tämä oli mulle!!
(ja tuhat muuta ihanaa naista, katsotaan kehen arpa osuu.. jännää!)naista odottaa, niin en sitten viitsi paljastaa pientä yksityiskohtaa, nimittäin silloin tippuisi tuhannesta kaikki nollat. Jäljelle jäisi tämän laskupään mukaan yksi, vai jäisikö sitäkään? En tiedä itsekään :)
Mutta joo, pitäisi se aloite kyllä tehdä! Olisikin niin helppoa.
Aivan, eihän sitä tiedä vaikkapa sinua tarkoitin :) Joten peukut pystyyn vain ja arpanopat kehiin.. - Ei tätä jännitystä kestä!
ap. kirjoitti:
naista odottaa, niin en sitten viitsi paljastaa pientä yksityiskohtaa, nimittäin silloin tippuisi tuhannesta kaikki nollat. Jäljelle jäisi tämän laskupään mukaan yksi, vai jäisikö sitäkään? En tiedä itsekään :)
Aivan, eihän sitä tiedä vaikkapa sinua tarkoitin :) Joten peukut pystyyn vain ja arpanopat kehiin..Soita vaikka!
Kipi kipi nyt vaan sinne puhelimeen! - sen pienen,
ap. kirjoitti:
naista odottaa, niin en sitten viitsi paljastaa pientä yksityiskohtaa, nimittäin silloin tippuisi tuhannesta kaikki nollat. Jäljelle jäisi tämän laskupään mukaan yksi, vai jäisikö sitäkään? En tiedä itsekään :)
Aivan, eihän sitä tiedä vaikkapa sinua tarkoitin :) Joten peukut pystyyn vain ja arpanopat kehiin..mutta tärkeän asian. Olet itsekin nainen, menikö oikein? Jos meni, niin on olemassa pieni mahdollisuus, että olet juuri HÄN!
- ap.
sen pienen, kirjoitti:
mutta tärkeän asian. Olet itsekin nainen, menikö oikein? Jos meni, niin on olemassa pieni mahdollisuus, että olet juuri HÄN!
olen itsekin nainen. Kuinkas pieni se mahdollisuus olisi, että olen juuri Hän? :)
- laskea
ap. kirjoitti:
olen itsekin nainen. Kuinkas pieni se mahdollisuus olisi, että olen juuri Hän? :)
todennäköisyyttä tuolle asialle :) Jos olisit se "minun Hän" niin kai laittaisit sähköpostia ja kertoisit mitä tunnet, vai?
- niin olen
todellakin epävarma myös, ollaan juteltu, mutta en uskalla edes vihjaista sinulle että haluan enemmän. Menen ihan lukkoon kun jutellaan, ja eihän me keskusteluissa puhuta meistä.
Haluaisin kuitenkin sinuun tutustua, mutta odotan että sinä teet siirron, koska sinullahan on ne esteet, eikä minulla. - Miten..
tämä voikin olla näin vaikeaa? Kyllä minä haluan tutustua, mutta en ymmärrä, miten tämä on tällaiseksi mennyt. En minä yleensä näin puihin ihmisten kanssa mene.
Kyllä minä ainakin olen aistinut, että välillämme jotain olisi. Välillä tosin on tuntunut, että kuvittelen kaiken. Ristiriitaista viestintää puolin ja toisin, mistä lie johtuu. Et usko, kuinka olen kamppaillut tämän asian kanssa, koska tilanne ei tosiaankaan ole helppo.
Minä olen kyllä valmis ottamaan seuraavan askeleen.
Ei tämä varmaan minulle ollut, kunhan kokeilen kepillä jäätä.- ei jatketa
sitä samaa,se on enemmän ku turhauttavaa. Tuu juttelee niin mä yritän olla vähän helpommin lähestyttävä :)..
- tonne
ei jatketa kirjoitti:
sitä samaa,se on enemmän ku turhauttavaa. Tuu juttelee niin mä yritän olla vähän helpommin lähestyttävä :)..
jatkoksi,ei tähän..
- Nyt kyl ottaa päähän!
tonne kirjoitti:
jatkoksi,ei tähän..
Minä arvasin. Eivät soineet mulle kellot taaskaan.. Huoh..
- ap.
olen myös kamppailut saman asian kanssa, siitä asti kun tapasimme. Ei ole aina helppoa ollut. Järki sanoo toista kuin tunteet, samoin varmaan sinullakin. Lopetin järjellä ajattelun ja nyt olisi tunteet vain jäljellä, niitä onkin melkoinen määrä :)
Päivästä riippuen, saatan kuvitella sinun olevan kiinnostunut ja seuraavana päivänä luulen taas toista. Välillämme on varmasti jotain, koska en voisi olla näin "eksyksissä" itseni kanssa.
Minä olen myös valmis ottamaan seuraavan askeleen, kysymys kuuluukin kumpi meistä on se rohkeampi ja uskaltaa edetä sanoista tekoihin? Helppoa se ei tule olemaan, mutta lopputulos sitäkin parempi.
Kyllä tämä viesti oli tarkoitettu varmaankin juuri sinulle. - Punastun
ap. kirjoitti:
olen myös kamppailut saman asian kanssa, siitä asti kun tapasimme. Ei ole aina helppoa ollut. Järki sanoo toista kuin tunteet, samoin varmaan sinullakin. Lopetin järjellä ajattelun ja nyt olisi tunteet vain jäljellä, niitä onkin melkoinen määrä :)
Päivästä riippuen, saatan kuvitella sinun olevan kiinnostunut ja seuraavana päivänä luulen taas toista. Välillämme on varmasti jotain, koska en voisi olla näin "eksyksissä" itseni kanssa.
Minä olen myös valmis ottamaan seuraavan askeleen, kysymys kuuluukin kumpi meistä on se rohkeampi ja uskaltaa edetä sanoista tekoihin? Helppoa se ei tule olemaan, mutta lopputulos sitäkin parempi.
Kyllä tämä viesti oli tarkoitettu varmaankin juuri sinulle.Ihan tulipunainen.. onneksi ei ole kukaan näkemässä. Hitto, aina sama vaiva..
Mistä tiedän, että olet se henkilö, joka toivon sinun olevan? Vinkki? - iltaleikki ..
ap. kirjoitti:
Kyllä tämä viesti oli tarkoitettu varmaankin juuri sinulle.menossa :) Varmaankin ..:)
- tekoihin
ap. kirjoitti:
Kyllä tämä viesti oli tarkoitettu varmaankin juuri sinulle.Mäkelän laskuopin mukaan on vielä pari asiaa jonossa, ennen sitä.
- , mutta aikuiset
iltaleikki .. kirjoitti:
menossa :) Varmaankin ..:)
ne vasta osaakin leikkiä ;P
- ap.
Punastun kirjoitti:
Ihan tulipunainen.. onneksi ei ole kukaan näkemässä. Hitto, aina sama vaiva..
Mistä tiedän, että olet se henkilö, joka toivon sinun olevan? Vinkki?kerran jos toisenkin, kun punastelit lähyttyvilläni. Suloinen olit ja sait sinä minutkin punastelemaan. Harvoin punastun, mutta sinun lähellä sekin näyttää luonnistuvan, kuin vanhalta tekijältä konsanaan :)
- ap.
tekoihin kirjoitti:
Mäkelän laskuopin mukaan on vielä pari asiaa jonossa, ennen sitä.
en ole sukua Mäkelälle, toivottavasti hän ei ole myöskään :)
- Kärsimätön
tekoihin kirjoitti:
Mäkelän laskuopin mukaan on vielä pari asiaa jonossa, ennen sitä.
Meitä on täällä ihan oikeasti se tuhat typyä nyt kirjoittelemassa. Tästä huomaa miten aloitteenteko tökkii suomalaisessa rakkauselämässä, yksi mies kun kirjoittaa, on sata naista ihan vauhkona tietokoneen ääressä sydän pamppaillen. No, mennäänhän vähän vakavampaan keskusteluun vaihteeksi.
Jos tämä viesti olisi minulle, vastaisin siihen ilman huumoria näin: näin sinut ensikerran ruokalan käytävässä ja tervehdit. Tuntui kuin hevonen olisi potkaissut rintalastaan. Sama sattumus tapahtui seuraavana päivänä. Kiinnostuin. Katselin sinua pitkään ja tein varmasti tiettäväksi olevani kiinnostunut. Vasta parin viikon kuluttua hoksasin katsella henkilöstön yhteystietoja ja tunnistin sinut sieltä.. Nyt se hevonen vasta kunnolla potkaisikin, menin ihan punaiseksi ja vaikeaksi ja toivoin maan aukeavan tuolini alta. Kuinka kukaan voi olla näin tyhmä? Häpesin itseäni. Mikä minäkin luulen olevani? Onko älyttömämpää ihmiselle sattunut? Eli vaikea on ollut hyväksyä tämä tilanne. Lievästi sanoen.
Jos tästä tunnistit itsesi niin empä tiedä mitä vielä kertoisin. Ainoastaan tästä tilanteesta johtuu ns. epävarma käytökseni. En yhtään osaa sanoa, ylitänkö sopivaisuussäännökset ja mitä minun tässä tilanteessa lopulta pitäisi tehdä. En halua aiheuttaa mitään skandaalia enkä vastaavaa, en ole sellaisen kipeä henkilö. Enemmänkin syrjään vetäytyvä, kuten varmaan olet huomannut, jos tämä ap. on se, jonka toivon hänen olevan.. - laskuopin mukaan
ap. kirjoitti:
en ole sukua Mäkelälle, toivottavasti hän ei ole myöskään :)
myös
- muitakin
Kärsimätön kirjoitti:
Meitä on täällä ihan oikeasti se tuhat typyä nyt kirjoittelemassa. Tästä huomaa miten aloitteenteko tökkii suomalaisessa rakkauselämässä, yksi mies kun kirjoittaa, on sata naista ihan vauhkona tietokoneen ääressä sydän pamppaillen. No, mennäänhän vähän vakavampaan keskusteluun vaihteeksi.
Jos tämä viesti olisi minulle, vastaisin siihen ilman huumoria näin: näin sinut ensikerran ruokalan käytävässä ja tervehdit. Tuntui kuin hevonen olisi potkaissut rintalastaan. Sama sattumus tapahtui seuraavana päivänä. Kiinnostuin. Katselin sinua pitkään ja tein varmasti tiettäväksi olevani kiinnostunut. Vasta parin viikon kuluttua hoksasin katsella henkilöstön yhteystietoja ja tunnistin sinut sieltä.. Nyt se hevonen vasta kunnolla potkaisikin, menin ihan punaiseksi ja vaikeaksi ja toivoin maan aukeavan tuolini alta. Kuinka kukaan voi olla näin tyhmä? Häpesin itseäni. Mikä minäkin luulen olevani? Onko älyttömämpää ihmiselle sattunut? Eli vaikea on ollut hyväksyä tämä tilanne. Lievästi sanoen.
Jos tästä tunnistit itsesi niin empä tiedä mitä vielä kertoisin. Ainoastaan tästä tilanteesta johtuu ns. epävarma käytökseni. En yhtään osaa sanoa, ylitänkö sopivaisuussäännökset ja mitä minun tässä tilanteessa lopulta pitäisi tehdä. En halua aiheuttaa mitään skandaalia enkä vastaavaa, en ole sellaisen kipeä henkilö. Enemmänkin syrjään vetäytyvä, kuten varmaan olet huomannut, jos tämä ap. on se, jonka toivon hänen olevan..vaihtoehtoja.Ap. taitaa olla nainen.
- aplle
Nyt kyl ottaa päähän! kirjoitti:
Minä arvasin. Eivät soineet mulle kellot taaskaan.. Huoh..
...
- rohkeampi?
ap. kirjoitti:
Kyllä tämä viesti oli tarkoitettu varmaankin juuri sinulle.Sinä - toivottavasti. Mutta, jos se et ole sinä, sen on oltava minä. Se rohkeus on vaan pakko kaivaa jostakin.
Mikähän se seuraava askel olisi? - kaivaa
rohkeampi? kirjoitti:
Sinä - toivottavasti. Mutta, jos se et ole sinä, sen on oltava minä. Se rohkeus on vaan pakko kaivaa jostakin.
Mikähän se seuraava askel olisi?Ne pari juttua ensin.
http://www.youtube.com/watch?v=FkZqRzMosyg&feature=related - ensin..
kaivaa kirjoitti:
Ne pari juttua ensin.
http://www.youtube.com/watch?v=FkZqRzMosyg&feature=relatedlaulun sanoissa oli sanomaa... jos on tunteita, niin mitä siinä menettää, jos tutustuu, tai mitä voi voittaa... niin, ei pitäisi ajatella liian pitkälle.
- yhdessäPunaa
ap. kirjoitti:
kerran jos toisenkin, kun punastelit lähyttyvilläni. Suloinen olit ja sait sinä minutkin punastelemaan. Harvoin punastun, mutta sinun lähellä sekin näyttää luonnistuvan, kuin vanhalta tekijältä konsanaan :)
Vielä joskus, haluais punastua muustakin kuin ujoudesta ;).
- en halua
yhdessäPunaa kirjoitti:
Vielä joskus, haluais punastua muustakin kuin ujoudesta ;).
enempää punastua:)
- tulella
laskuopin mukaan kirjoitti:
myös
t:ojala
- reppuli
ensin.. kirjoitti:
laulun sanoissa oli sanomaa... jos on tunteita, niin mitä siinä menettää, jos tutustuu, tai mitä voi voittaa... niin, ei pitäisi ajatella liian pitkälle.
odotan.. mitä muutakaan voisin tehdä kun sua ei näy ei kuulu.. hop hop!
- muutaman kerran
ensin.. kirjoitti:
laulun sanoissa oli sanomaa... jos on tunteita, niin mitä siinä menettää, jos tutustuu, tai mitä voi voittaa... niin, ei pitäisi ajatella liian pitkälle.
tarvinnut opasta, mutta eihän sua saa mistään kiinni.
- ollutkaan
ap. kirjoitti:
Kyllä tämä viesti oli tarkoitettu varmaankin juuri sinulle.varmaankaan mulle. Jos sinä olet se sama, joka on kirjoitellut kamalan pitkiä "stooreja" täällä jonkun kanssa jo iät ajat, niin ei todellakaan ollut sitten mulle. Halusin vaan oikaista tämän.
Tilanne vaan kolahti yksiin omani kanssa, näin olen ajatellut.
Mitä enemmän vanhoja viestejä lukee, sitä enemmän pää sekoaa ja täytyy myöntää, että olen nyt niin sekaisin kuin pieni ihminen vain voi olla.
Sitten vielä, kun viestien joukosta löytyy niin selkeästi omaan nimeeni vihjaavia viestejä, niin väkisinkin alkaa miettiä vaikka mitä. Ja sitten vielä sekin sekoittaa pään, kun tuolla oikeassa elämässä on kaksi miestä, jotka katselevat. Minä kun olen aidosti kiinnostunut vain siitä toisesta, mutta jotenkin tuntuu, että tämä toinen taas ei ole kiinnostunut, katselee vaan huvikseen.
Nyt sanon, että voihan perkele. Enkä edes kiroile. - ollut, jos miehiä
ollutkaan kirjoitti:
varmaankaan mulle. Jos sinä olet se sama, joka on kirjoitellut kamalan pitkiä "stooreja" täällä jonkun kanssa jo iät ajat, niin ei todellakaan ollut sitten mulle. Halusin vaan oikaista tämän.
Tilanne vaan kolahti yksiin omani kanssa, näin olen ajatellut.
Mitä enemmän vanhoja viestejä lukee, sitä enemmän pää sekoaa ja täytyy myöntää, että olen nyt niin sekaisin kuin pieni ihminen vain voi olla.
Sitten vielä, kun viestien joukosta löytyy niin selkeästi omaan nimeeni vihjaavia viestejä, niin väkisinkin alkaa miettiä vaikka mitä. Ja sitten vielä sekin sekoittaa pään, kun tuolla oikeassa elämässä on kaksi miestä, jotka katselevat. Minä kun olen aidosti kiinnostunut vain siitä toisesta, mutta jotenkin tuntuu, että tämä toinen taas ei ole kiinnostunut, katselee vaan huvikseen.
Nyt sanon, että voihan perkele. Enkä edes kiroile.tää on naisten välisiä juttuja.
- sanon
ollut, jos miehiä kirjoitti:
tää on naisten välisiä juttuja.
minä.
- pöh pöh
sanon kirjoitti:
minä.
lepsot on katos liikkeellä..
- näin?
pöh pöh kirjoitti:
lepsot on katos liikkeellä..
Oho, oho ja vielä kerran oho!
- ilmeisesti..
näin? kirjoitti:
Oho, oho ja vielä kerran oho!
lukenu koko ketjua..!
- olekaan.
ilmeisesti.. kirjoitti:
lukenu koko ketjua..!
Olisi kenties pitänyt. Olipas hauska juttu! Onneksi tämä ei ole oikea elämä.
- tämä..
viesti n>n
- if...
tilanne on ny sellanen odottavalla kannalla oleva, nähtävästi molempien osalta...molemmat odottaa toisen siirtoa eikä se vie suuntaan eikä toiseen. Jos sä tuut vastaan puolimatkaan niin kyllä sitten minäkin:)
Epävarmuutta joo, enhän voi olla varma siitä mitä ajattelet minusta ja pelkään tekeväni itsestäni tyrkyn, jos olen liian innokas sun suhteen.
Haluaisin kyllä tutustua sinuun enemmänkin, mielenkiintoinen persoona olet:) - - vaikeaa
on, mutta laulussa oli mielenkiintoiset sanat. Jäin niitä oikein miettimään.
En minä ole epävarma.- ap.
laulussa on mielenkiintoiset sanat, nappivalinta vai mitä?
Se on hieno asia jos et ole epävarma, itse kun nimittäin olen. Varsinkin tämän asian suhteen, sekava koko tilanne :) Eikä tämä kirjoittelu tänne auta asiaan yhtään, mutta johonkin sitä pitää vuodattaa ajatuksia.
Hyviä öitä sinullekin! - toimia
ap. kirjoitti:
Se on hieno asia jos et ole epävarma, itse kun nimittäin olen. Varsinkin tämän asian suhteen, sekava koko tilanne :) Eikä tämä kirjoittelu tänne auta asiaan yhtään, mutta johonkin sitä pitää vuodattaa ajatuksia.
Hyviä öitä sinullekin!Mitä haluaisit sen naisen tekevän, että tietäisit hänen olevan kiinnostunut?
- päivää sinnekkin
ap. kirjoitti:
Hyviä öitä sinullekin!http://www.youtube.com/watch?v=5yuqsqTcpFI&feature=related
Näyttipäs jäykältä. - ajatuksia..
ap. kirjoitti:
Hyviä öitä sinullekin!voisi vuodattaa jonnekin muuallekin, jos vaan haluaisit. Sähköposti? Toimi!
- niin ei sittenmillään.
toimia kirjoitti:
Mitä haluaisit sen naisen tekevän, että tietäisit hänen olevan kiinnostunut?
Vaikka mitä tekisit.
- tuolla että
paikka on huono? Siis näettekö jossain? Muuten kaikki tässä sopii minuun tai siis meihin, mutta tuota jäin miettimään. Ja sitten luin tuosta yltä tuon viestin, että "aika on tehnyt tehtävänsä". Ei ollut minulta se, mutta sai olon taas turhautuneeksi näihin palstoihin. Olenhan minä täällä, ja tiedätkin sen, mutta en ole koko ajan ja sitten kun alan lukemaan näitä niin yksi viesti saa toivon heräämään ja sitten toinen taas ajattelemaan että ehkä sinä et minulle kirjoita tai et mitään haluakaan ja sitten tulee tunne, ettei jaksa edes lukea näitä. Jos tämä silti olisi minulle sinulta, niin toivon että otat yhteyttä. En varmasti torjuisi sinua. En tiedä olenko aiemminkaan torjunut (oletko kokenut niin?) vaan uskoni vaan välillä horjuu ja on horjunut. Mutta jos ottaisit yhteyttä niin lupaan ainakin yrittää uskoa ja toivon että sinäkin uskoisit.
- tutustua
juuri sinuun. Aikaa on tosiaan vierähtänyt, mutta tunteet ovat edelleen vahvat. Epävarmuuttakin on ilmassa. Toivottavasti uskalletaan ottaa seuraava askel kohti onnea.
- hehee ..
kuinkahan moni meni vipuun ja olikin taas kerran
lepsot asialla, kuinkas muuten. - m->n
ihanaa!
- eihän se
sua halua kun se on lepso!
- koko ketjua
eihän se kirjoitti:
sua halua kun se on lepso!
mutta kyllä kunnon heteromies aina yhden lepson parantaa.
- :):):)
koko ketjua kirjoitti:
mutta kyllä kunnon heteromies aina yhden lepson parantaa.
ollaanpa sitä niin äijää, niin äijää, mikä noista
tietää, voithan yrittää :)
edellinen - kaikki näkemäni
:):):) kirjoitti:
ollaanpa sitä niin äijää, niin äijää, mikä noista
tietää, voithan yrittää :)
edellinenovat kyllä olleet sellaisia, että voivat aiheutta oksennusreaktion, jos näkee alasti.
nimimerkillä saukko - on olleetkin
kaikki näkemäni kirjoitti:
ovat kyllä olleet sellaisia, että voivat aiheutta oksennusreaktion, jos näkee alasti.
nimimerkillä saukkositten karmeita pakkauksia !!
- no se
on olleetkin kirjoitti:
sitten karmeita pakkauksia !!
thai-nyrkkeilijä on ok. Mutta olkoon.
mulla on verkkokalvoilla se melkein pohjois-suomen lehden päätoimittaja. pelkään häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318