No nih,tunnustuksia???

Kukas sai kuningasidean ilmoittaa mut johkin 24 deittiin???Tänään ja eilen alkoi satelemaan kyssäreitä et millaista deittiseuraa haen etc...vaiks galtsussa ainakin ilmoitan olevani onnellisesti varattu..luulis et miehet osaisi lukea vielä kun osaavat kirjoittaa et siitä tuskin on kyse?
pätkä esittelytekstiäni "Oma esittelyni:
Aika uudistaa tätäkin kolmen vuoden jälkeen =)Edelleen siis kolmen lapsen(kuinka yllättävää)äiti,maailman ihanimman miehen nainen ja 4 upean Chow Chown omistaja"
Ei luulisi kenenkään tätä lukeneen kyselevän että millaista seuraa haen?ja vastauksena profiilissa on että ystäviä ja en mitään erityistä.
Ei siinä mitään,antaa äijien kirjoitella vaan.
Niin joo,tässä pätkä yhdestä...kysymys heti ekana joten selvä vastaus mun mielestä "mun" ilmoitukseen siellä jossain?

saankos udella että millasta seuraa etsit... vakavaa vai vähemmän vakavaa.. itse tota jälkimmäistä... koska mielestäni kaikki suhteet alkaa seikkailusta ja muuttuvat ajanmyötä vakavammaksi mikäli aihetta ilmaantuu... kuvia ja cami on messengerissä jos annat osoitteesi niin lisään sut... enkä tarkoita tällä että meidän pitäisi tutkia toistemme anatomioita, vaan ihan puhtaasti tutustumista virtuaalisesti

22

815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • treffeilijä

Ei sun nicillä ainaskaan treffeiltä löydy profiilia.

• siun kannssais

vaikuttaa jo aikas sairaalt toi siu touhu, epäilet koht kai omaa varjoaiski.
      tollasiiha noi äijät kirjottelee vähä jokkaisel,
      et o mikää erikoistapaus, roskiksee vaa jos et seuraa tarvihe, nii mie tien.

• ainoa tarkoitus on

kehuskella kuinka joku on huomioinut vaikka onkin vähän possumpi...

• melkein aina kaike. Mutta tuossa asiassa en taida olla syyllinen :)

• kavereista kyssärin että mistä päätteli mun olevan seuraa vailla mut ei ole vastannut mitään.Kerrankin en epäillyt sua ;)

• hinski
        davalyan kirjoitti:

kavereista kyssärin että mistä päätteli mun olevan seuraa vailla mut ei ole vastannut mitään.Kerrankin en epäillyt sua ;)

pettymys: jättää höperö vastaamati ja mua ei edes epäillä ;)

• hinski kirjoitti:

pettymys: jättää höperö vastaamati ja mua ei edes epäillä ;)

haluat voin kuitenkin antaa sinulle monia maili osoitteita jotta paha mielesi menee ohi ;)

• davalyan kirjoitti:

haluat voin kuitenkin antaa sinulle monia maili osoitteita jotta paha mielesi menee ohi ;)

pahan mielen pahoinvointiin... olix siel mitään mielenkiintoista ;)

• hinski kirjoitti:

pahan mielen pahoinvointiin... olix siel mitään mielenkiintoista ;)

sinkku niin ehkä ehkä ;)

• davalyan kirjoitti:

sinkku niin ehkä ehkä ;)

saisit kiinnostuksen, siis jos olisin sinkku :) Saisko sieltä edes hiukka hyvää tirskuntaa?

• hinski kirjoitti:

saisit kiinnostuksen, siis jos olisin sinkku :) Saisko sieltä edes hiukka hyvää tirskuntaa?

en ossoo vastata...liiiiian kauan siitä kun....

• davalyan kirjoitti:

en ossoo vastata...liiiiian kauan siitä kun....

ihan pieneksi hetkeksi, että teini-ikä meni jo. Eli olisko kunnon röhönaurua tarjolla?

• ¨´´´´´

Tämä viesti on TAAS tylsistyneen kotiäidin epätoivoista huomion hakua,ei mitään muuta

• sillä tuntuu flaksi käyvän :)

• nämä viestit sulle mutta s24 on päättänyt ettei galleriasivuja voi linkittää enää...
        Ja en ole tylsistynyt...jos olisin,deittailisin varmana hiukan eri saiteilla kuin tällä jossa mieheni pääsee kyllä galleriaani yms,tunnukset kun on hänellä tiedossa ;)

• Ärrieri

mihin kaikki nahkahousukostajien lemmekkäät viestit päätyvät ku miule niitä ei ole taas vähään aikaan tullut ;D

• ne suoraan sun sähkäriin ;)))Ihan milloin vain.

• Ärrieri
        davalyan kirjoitti:

ne suoraan sun sähkäriin ;)))Ihan milloin vain.

Se olis kovin huomaavaista!

• arkipiru

pystyykö joku toinen tuollaista edes tehdä ja jos, niin eikö sitä järjestelijää saa millään tavoin selville ja vastuuseen???

• mutta sen jälkeen kun tän kirjoitin eilen iltapäivällä on tullut 5 uutta kyssäriä millaista seuraa etsin???Eipä noita ole ennen tullut joten miksi yhtäkkiä jos kukaan ei ole antanu tietoja mihinkään yms?

• kiintiö tuli niissä klikkauksissa jo täyteen, eli sori vaan, en nyt kyllä tunnusta tuota!!

• kukaan ei tunnusta.. =(
        Kohta soitan Barbille,jos sille kelpaisi kun joku kertoi että se sen Keninkin jätti..

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen