peräpäässä

tuntuu painon tunne

Mistä se johtuu kun peräpäässä tuntuu joskus että sielä joku painaa, vähä niin kun että olis ehkä hätä... sit saattaa tulla pieru ja helpottaa tai ei helpota ja joskus saattaa tuntua että ulostetta tulee, mut sit ei tuukaan! Onko tää vaarallista. Vatsa on aika kovalla yleensä, mut vaik olis löysällä niin silti saattaa tuntua tältä.

3

560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joiden peräpää

painaa niin, ettei esim. pääse ylös, jos vanha täti tulee bussiin eikä missään ole istumapaikkaa.

• ei sitten vaan

tyhjene täysin. Voit sen todetakin antamalla itsellesi peräruiskeen sen jälkeen, kun olet ensin tunkenut ulos kaiken, mitä tulee.

• minullakin

johtuen lannerangan luudutusleikkauksesta viime syksynä.

Ortopedilta en saanut selventävää vastausta, mutta olen itse päätellyt ja myös omalääkäri oli sitä mieltä, että titaanit ja skolioosin tueksi laitettu luusiirre ottavat tilaa niin paljon, että painavat ja vääntävät häntäluuta eri asentoon. Se ilm. painaa lihaksia, jotka aiheuttavat paineen ja puristuksen tunteen.

Fysioterapeutti kertoi, jonkun potilaan sanoneen, että tuntuu kuin istuisi laatan päällä ja siltähän se toisinaan tuntuu.

Yleensä kuitenkin kävellessä on tunne, että häntäluu tuppaa ulos peräsuolesta ja istuessa kuin istuisin metallikehikon päällä.
      Istuinluiden jonkinlainen pieni siirtyminen ilm. aiheuttaa sen, koska en minä ennen niiden paikkaa tuntenut.

Ajattelin vaan, että olisikohan mahdollista, että sinullekin esim. häntäluun asento saisi tämän tunteen aikaiseksi.

Eräs tuttavani kertoi, että hän voi kuvitella miltä minusta tuntuu, koska hänellä koko päivän työssä seisomisen (kampaaja) jälkeen on samanlaisia, joskin tietenkin lieviä, tuntemuksia.

Omasta mielestään hänellä on selässä lihakset jotenkin rempsahtaneet, siis laskeutuneet ja kun hän on illalla väsynyt, niin se tuntuu jonkinlaisena paineena alapäässä.

Minä joudun nykyisin päivittäin käyttämään ulostuslääkkeenä Levolacia. Otan sitä aamuisin vain ylläpitoannoksen ja yleensä iltaisin ruokalusikallisen pellavansiemeniä, jotka olen laittanut veteen likoamaan edellisenä iltana.

Levolac on siitä hyvä lääke, että sitä voi käyttää jatkuvasti ja saa apteekista ilman reseptiä. Ehkä sinunkin kannattaisi kokeilla sitä.

Oletko muuten varma, ettei sinulla ole peräpukamia? Nekin voivat painaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2551
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe