pettynyt vähän

typerääkö??

Minua kosittiin lähemmäs viiden vuoden seurustelun jälkeen, ihanaa! Kosinta ei vaan mennyt ihan niin kuin olin prinsessamaisesti ajatellut. Ei ollut romantiikan häivähdystäkään, ei yllätystä, ei mitään. Se vain tuli aamupalapöydässä. Ja nyt harmittaa etten saanut sellaista ikimuistoista kosintaa kuin oisin toivonut. Että osaa ihminen olla vaativa...

8

2209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suurin

osa meistä haaveilee romanttisesta kosinnasta - mutta kumpi lopultakin on tärkeämpää, puitteet vai kosinta?!
      Itseäni ei kosittu sen kummemmin ollenkaan - kunhan mies kahvia juodessa totesi, että eikö olisi mukava ennen rakennusluvan hakemista "hoitaa" sama sukunimi papereihin. So romantic... :-)

• osaa, sillä

tulevaisuudessakin voi romantiikka jäädä vähälle. Voihan siihen romantiikkaan miestä painostaa, mutta kivaa ei ole sekään.

• mur

Rakas ystävä, älä painosta miestäsi mihinkää romanttisiin temppuihin. Aito, oma itsensä ilman opittuja eleitä, eikö se ole arvokasta.

Kyllähän me naiset odotamme sanoja ja ehkä romantiikkaakin. Entä jos ne ei osaa vaikka tahtoisivatkin?

Minulla meni kauan, ennen kuin ymmärsin lukea enemmän miehen tekoja kuin sanoja. Ja ne teot puhuvat vahvaa kieltään.

Miehesi haluaa aloittaa aamunsa sun kanssa koko elämänsä...hän kosi SINUA eikä ketään muuta...be happy!

• olla niin,

ettei kosija kuitenkaan ole ihan mieleinen. Minua kosittiin myös aivan arkisessa tilanteessa ja kas kummaa - sepä olikin mielestäni unohtumatonta ja romanttista, vielä näin 20 v liiton jälkeenkin.

• B-A

Älä käsikirjoita elämääsi etukäteen niin ei tule pettymyksiä, varsinkaan jos et ole jakanut kässäriä etukäteen.
      Ota elämä sellaisena kun se tulee ja nauti siitä hetkestä.
      Älä alennu nipottamiseen.

• kaikkea sitä

Tämä on varmaan provo =D

Kihlaushan on sopimus. Ei sellainen asia, että sitten kun kosijalle (yleisesti ottaen mies) sopii että nyt niin sit on mentävä =D

• lapsellinen?

Mietipä vielä oletko valmis sitoutumaan.

• tarvitse suostua!

Et kai mennyt ähkäisemään että KYLLÄ????

Odota kunnon kosintaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2469
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      72
      2301
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1304
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      112
      1122
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1098
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      231
      978
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      919
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      10
      847
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      789
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      54
      786
    Aihe