Missä sen pojan?

autonropponen!

Missä sen pojan autokorjaamo on, jolla on edulliset hinnat ja todella hyvä työnjälki. Oon kuullu kehuttavan tätä miestä!

29

3370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika?

Tuosta en tiedä mutta kokeile EKV huoltoa.
      Kuulemma hyvää palvelua.
      Drive innin vieressä

• varmaan

autopysäkkiä siinä st1:sen tiloissa. kommentoin jo tonne toiseenkin keskusteluun, että siellä tosiaan on edullinen tuntiveloitus, meikäläiseltä ottivat 48e tunnilta. ja siellä on kaksi nuorta korjaajaa.

• nainen 39v

Juu kävin itsekin tuolla ja yllätyksekseni siellä oli suomalaisia nuoria poikia yrittäjinä. Palvelu oli hyvää, edullista ja ammattitaitoista.. suosittelen mielelläni St1 Peltosaari p.044-9982203 nimiä en muista mutta tuosta numerosta varasin itse ajan

• Perskeles
        nainen 39v kirjoitti:

Juu kävin itsekin tuolla ja yllätyksekseni siellä oli suomalaisia nuoria poikia yrittäjinä. Palvelu oli hyvää, edullista ja ammattitaitoista.. suosittelen mielelläni St1 Peltosaari p.044-9982203 nimiä en muista mutta tuosta numerosta varasin itse ajan

Joo kävin ST1 huollossa vaihdettiin öljyt pakkasnesteet olivat unohtaneet kiinnittää klemmarin syylärin letkusta.
        15 astetta pakkasta ja moottoritien varteen jäin.
        Siellä sitten odotin noin tunnin hinaus autoa.
        Onneksi ei tullut konerikkoa.
        Että kiitoksia paljon.

• tyytyväinen asiakas
        Perskeles kirjoitti:

Joo kävin ST1 huollossa vaihdettiin öljyt pakkasnesteet olivat unohtaneet kiinnittää klemmarin syylärin letkusta.
        Että kiitoksia paljon.

Minulla ei ole pahaa sanaa sanottavana Autopysäkistä.
        Pari viikkoa sitten kävin ja olin tyytyväinen lopputulokseen.

Sinä joka kirjoitit että tien päälle jäit, kai olit yhteydessä korjaamoon tämän jälkeen?

• Hannu
        Perskeles kirjoitti:

Että kiitoksia paljon.

Milläs st:llä käytit autos? Ei tainnu sentään olla Autopysäkki, kun mokas? Veitkö autos takas sinne missä moka kävi, ne on velvollisia korvaamaan vahingon??

• ?!?!?!??!?!
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

Sinä joka kirjoitit että tien päälle jäit, kai olit yhteydessä korjaamoon tämän jälkeen?

laittoivat luurin korvaan

• 49veeeeemies
        nainen 39v kirjoitti:

sinäkin ja varmaan nättikin!

• j.t
        ?!?!?!??!?! kirjoitti:

.....

• Hanna Hautala
        ?!?!?!??!?! kirjoitti:

Haluaisin tässä kysyä,että oliko tuo luurin korvaan laittanut henkilö suomalainen? Sen verran vain olen tätä keskustelua seurannut, että kuten nimestäni näkyy olen perisuomalainen ja niin on korjaamon omistajat/vuokralaiset joista toinen on lapseni ja olen sen verran hyvin kasvattanut ettei korvaan luuria laita..joten toivon ettette hauku tällä palstalla väärää puuta... kahvion puolen ulkomaalaisista sitä vastoin ja heidän entisestä korjaajastaan sen hyvinkin uskon... Hauskaa kesän odotusta kaikille !

• nainen 39v
        49veeeeemies kirjoitti:

sinäkin ja varmaan nättikin!

On se kumma kuin tollaswet sovinistit kehtaa kirjoittaa tollasta paskaa... kyllä heidän hinnaston mukainen velotus on 48e/tunti ja sit toinen ne pojat on noin 20v eli voisin ikäni puolesta olla niitten äiti... ja mitä palveluun tulee olen kuullut muiltakin et on tosi mukavia.... käyppä kokeilemassa jospa komia 49v. sais samaan hintaan

• eihän
        Hanna Hautala kirjoitti:

Haluaisin tässä kysyä,että oliko tuo luurin korvaan laittanut henkilö suomalainen? Sen verran vain olen tätä keskustelua seurannut, että kuten nimestäni näkyy olen perisuomalainen ja niin on korjaamon omistajat/vuokralaiset joista toinen on lapseni ja olen sen verran hyvin kasvattanut ettei korvaan luuria laita..joten toivon ettette hauku tällä palstalla väärää puuta... kahvion puolen ulkomaalaisista sitä vastoin ja heidän entisestä korjaajastaan sen hyvinkin uskon... Hauskaa kesän odotusta kaikille !

ne meidän kakarat!!

• Hanna Hautala
        eihän kirjoitti:

ne meidän kakarat!!

On erikoista, että kirjoittelet täällä tuollaisia syytöksiä, mutta et kehtaa laittaa omaa nimeäsi.

• Raino.T
        j.t kirjoitti:

.....

On se kumma juttu et osalla ihmisistä ei oo rahaa teettää yhtään mitään silti ne kirjottelee tällä palstalla paskaa ahkerista korjaamo yrittäjistä.Ite pidin 5vuotta automaalaamoo riksussa ja huomasin kuinka kateellisia ihmiset riihimäessä on.

• ei tainnu
        Raino.T kirjoitti:

On se kumma juttu et osalla ihmisistä ei oo rahaa teettää yhtään mitään silti ne kirjottelee tällä palstalla paskaa ahkerista korjaamo yrittäjistä.Ite pidin 5vuotta automaalaamoo riksussa ja huomasin kuinka kateellisia ihmiset riihimäessä on.

pää kestää!

• Hannu Kukkonen
        ?!?!?!??!?! kirjoitti:

Tosiaan oot varmaan käynyt täällä meillä asiakkaana??

Lainaus:
        Että kiitoksia paljon.

Tosin harmillista vaan, että ei olla jäähd.nesteitä kenellekkään vaihdettu.. =( Ei edes omiin autoihin yrityksen aikana.

Olemme aloittaneet yritystoiminnan 2.2.09 osoitteessa Peltosaarenkatu 2 1130 Riihimäki ja yrityksemme nimi on Autopysäkki Oy.

Jos vieläkin olet sitä mieltä, että olemme mokanneet niin ota ihmeessä yhteyttä. Tule käymään, lähetä postia, s-postia tai soita. Puh. 044-9982203. Tai tietysti voit pistää numeros niin mielellään soitan. Luuria en korvaan ole kellekkään lyönyt. Yrityksemme yhteystiedot saat kätevästi myös osoitteesta www.autopysakki.com

Jos nyt vaikka kaivaisit sen kuitin numeron niin voisin tarkistaa vielä asian varmuudeksi.

Kun tajuat että emme ole autoosi nesteitä vaihtaneet, niin voisit vaikka pitää näpit kurissa ja turvan ummessa, jos et osaa totta puhua!!

t: Hannu Kukkonen
        Autopysäkki Oy

• raino,T
        ei tainnu kirjoitti:

pää kestää!

Heikko luonne

• tai sitten
        raino,T kirjoitti:

Heikko luonne

väärä kaveripiiri.

• Raino.T
        tai sitten kirjoitti:

väärä kaveripiiri.

vikaa mun kavereissa

• markku 65
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

luin tän keskustelun...mun täytyy sanoa, et nostan hattua nuorille kundeille!vein niille korjattavaksi nissani..."soitin aamulla joskus 8 aikoihin voisko ne ottaa tänään auton ja sanoin et tarvisin auton jo huomiseksi!kyse oli jarru rempasta.no jätkät ilmoitti mulle n,klo 16:00 osat oli saapunu...ajattelin et saankohan autoa viel huomiseksi ja soitin n.20.40 et mitä autolle kuuluu ja tuli puheeks et miten saisin sen huomenna peltosaaresta.mitä viel jätkät toi sen vähän yli yheksän illalla mulle koti ovelle...KIITOS VIEL KERRAN...nuoret kundit tekee pitkää päivää..saatanan harvinaista nykyään.tuun toistekin jos on tarve...HYVÄ KUNDIT

• on!!!!
        Raino.T kirjoitti:

Riksussa on ihan turhaa tehdä yhtään mitään! Jos jossakin vähänkin onnistut (tai vaikka et onnistuisikaan just missään, mut hei sullahan saattaa olla hienompi auto tai uudempi kahvinkeitin nii jostainhan joku on täällä aina kateellinen..!) nii aivan varmaan lähtee jonkun kateellisen toimesta semmoset puheet liikkeelle et huh... Tää kaupunki on täys ihmeporukkaa joitten elämäntehtävänä on kyttäillä, valittaa tyhjästä ja jauhaa paskaa seläntakana ja esittää sitte eessäpäin niin vitun kaveria.
        Ja Hei te riksulaiset paskanjauhajat!Kattokaa peiliin ja miettikää oikeesti voisko joskus pitää päänsä kiinni toisten asioista! Varsinki jos ne ei oo totta!

• kukaan???
        Hannu Kukkonen kirjoitti:

Tosiaan oot varmaan käynyt täällä meillä asiakkaana??

Lainaus:
        Että kiitoksia paljon.

Tosin harmillista vaan, että ei olla jäähd.nesteitä kenellekkään vaihdettu.. =( Ei edes omiin autoihin yrityksen aikana.

Olemme aloittaneet yritystoiminnan 2.2.09 osoitteessa Peltosaarenkatu 2 1130 Riihimäki ja yrityksemme nimi on Autopysäkki Oy.

Jos vieläkin olet sitä mieltä, että olemme mokanneet niin ota ihmeessä yhteyttä. Tule käymään, lähetä postia, s-postia tai soita. Puh. 044-9982203. Tai tietysti voit pistää numeros niin mielellään soitan. Luuria en korvaan ole kellekkään lyönyt. Yrityksemme yhteystiedot saat kätevästi myös osoitteesta www.autopysakki.com

Jos nyt vaikka kaivaisit sen kuitin numeron niin voisin tarkistaa vielä asian varmuudeksi.

Kun tajuat että emme ole autoosi nesteitä vaihtaneet, niin voisit vaikka pitää näpit kurissa ja turvan ummessa, jos et osaa totta puhua!!

t: Hannu Kukkonen
        Autopysäkki Oy

selvittämään asiaa, vai oliko taas tyhjää puhetta?

• Hannu
        kukaan??? kirjoitti:

selvittämään asiaa, vai oliko taas tyhjää puhetta?

Kyllä se nyt tais vaan olla yritykset sekoittunut tai muuta. Ei oo tosiaan kukaan soitellut tai tullut käymään.

• TIIKASALOT
        Raino.T kirjoitti:

joo hyvin piditte maalaamoo ja korjaamoo vittu mitä paskaa kuis paljon jäi maksamatta eri tarvike liikkeisiin rahaa tais jäädä käteen ööö ei centtiäkään....
        ja tosi on että moni muu korjausliike joutui korjaamaan teidän sotkuja tai siis korjata jo korjattua autoa tämä ei ole huhu vaan tosi
        todellisuus oli niin että rahat loppu ja asiakkaat hävisi siihen loppu se soppa se on ihan sama mitä te tähän vastaatte ja väitätte mutta näin se meni
        hohhoijaa

• jfdklfjdkf
        TIIKASALOT kirjoitti:

joo hyvin piditte maalaamoo ja korjaamoo vittu mitä paskaa kuis paljon jäi maksamatta eri tarvike liikkeisiin rahaa tais jäädä käteen ööö ei centtiäkään....
        ja tosi on että moni muu korjausliike joutui korjaamaan teidän sotkuja tai siis korjata jo korjattua autoa tämä ei ole huhu vaan tosi
        todellisuus oli niin että rahat loppu ja asiakkaat hävisi siihen loppu se soppa se on ihan sama mitä te tähän vastaatte ja väitätte mutta näin se meni
        hohhoijaa

Aika rankkaa tekstiä. Onkohan ihan noin kuitenkaa? hohhoijaaaaaa...

• on työ

hyvää ja hinta sopiva?

• Ford -99

Ainakin multa otettiin viimeviikolla 48e/tunti ja työnlaatu hyvä. Menen jaatkossakin jos jotain tulee ja suosittelen muillekin :o)

• Nissan Almera
        Ford -99 kirjoitti:

Ainakin multa otettiin viimeviikolla 48e/tunti ja työnlaatu hyvä. Menen jaatkossakin jos jotain tulee ja suosittelen muillekin :o)

Nopeaa ja ystävällistä asiakaspalvelua. Suosittelen ja asioin jatkossakin

• taitaa olla
        Nissan Almera kirjoitti:

Nopeaa ja ystävällistä asiakaspalvelua. Suosittelen ja asioin jatkossakin

aikamoista mainostamista nyt molemmista suunnista... mistäkääpä mainoksenne vaikka varttiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5365
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2086
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1760
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      138
      1723
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      1473
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1417
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1300
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1097
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1058
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      205
      905
    Aihe