Kovia pistäviä kipuja

vasemmalla puolella vatsassa.

Heippa kaikille!

Aattelin kirjottaa tänne ja kysyä onko muilla samoja kokemuksia...
Eli mulla alko 2vko sitten perjantain järjetön kipu vasemmalla puolella suunnilleen navan korkeudelta ja ihan tosta vatsan sivusta...kipua oli myös hieman alempanakin. Tämä kipu siis tuli kun istuin ihan rauhallisesti, enkä ollut tehnyt sinä aamuna mitään raskasta. Luokkakaverini sanoi että hengitä raskaasti..yritin..mutta se sattui vielä enemmän vatsaani.Kipu saattoi olla pois puolikin min. ja sitten tuli taas takaisin ja taas pois jne...se meni ohi n.15min. Soitin siitä sitten neuvolaan. Hoitajani neuvoi että jos tulee vielä niin sitten päivystykseen. No se viikonloppu meni hyvin..kipuja ei tuntunut missään. Seuraavana Ma-Ti vastaisena yönä heräsin 4 aikaa aivan järjettömään kipuun...Itkin ja huusin...Sattui niin jumalattoman paljon...Olin puolikylki asennossa..juuri tällä vasemmalla kyljellä...Yritin kääntyä selälleni mutta kipu vain yltyi. Olin ihan varma että nyt se pahin sitten tapahtui... Kipu väheni ja pääsin ylös sängystä...Lähdin kävelemään asuntoa ympäri ja ympäri...Kipu hellitti taas välillä ja sitten tuli takaisin voimakkaana...sitten menin istumaan niin kipu yltyi kovemmaksi vain..En koskaan ole pelännyt niin paljon...Tätä kesti n.30min. Aamulla heti 8 soitinkin neuvolaan. Sain sairaslomaa sen päivän, sillä minun oli tärkeää levätä.Hoitaja sanoi että tule 12 hakemaan lääk.todistus ja kuunnellaan samalla sydänäänet..Menin sitten neuvolaan 12...Käteni hikoilivat ja jännitin niin paljon pelosta...olin niin peloissani että onko kaikki varmasti kunnossa. Sydänäänet olivat 140..eli kaikki oli hyvin...Olo helpottui aivan hurjan paljon. Nyt olen taas muutamana aamuna herännyt tähän kipuun aamu 6 aikaan..eilen päiväunilla ollessani heräsin taas...nukuin oikealla kyljellä tällä kertaa...kipu oli taas jumalattoman voimakasta...mutta pääsin kumminkin aika nopeasti sängystä ylös... Nämä kivut ovat aina n. 15-30min pituisia...ja tosiaan välillä hellittää joksikin aikaa (30sek) ja sitten tulee ihan järkyttävän voimakkaasti takaisin. Kipu on jotenkin pistävä... Aluksi neuvolassa epäiltiin että olisi vaan kasvukipuja kun kohtu kasvaa..sitten kysyttiin onko minulla ummetusta..Joka pvä käyn ulostamassa... peräpukamat tosiaan sain tossa 2vko sitten..

Eilen oli rv20 ultra...Kaikki on hyvin masussa...ja poikaa sieltä näyttäis tulevan ulos sitten elokuussa...

Minua vain ihmetyttää nuo pistävät kivut...mistä ihmeestä ne voisi johtua? Kertokaa ihmeessä jos muilla vastaavia kokemuksia. Oma lääkärini ei ainakaan osannut mitn varmaa sanoa mistä kipu voisi johtua...ilmeisesti näitä tapauksia ei paljoa ole kun ei osattu sanoa mitään.

-Mamma LA 4.8 -

1

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Aukko vatsanpeitteissä eli tyrä kenties?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen