Mitä lääkkeitä syötte ja kuinka ne teitä auttaa hallitsemaan tätä varsin raskasta häiriötä?
Itse syön 15 mg Abilifyta ja ei ole yhtään auttanut. Lääke vaihdettiin minulle kuukausi sitten suunnilleen. (Sitä edeltävät lääkkeet eivät ole auttaneet pitkillä kokeiluillakaan) Vielä voi olla siis toivoa tuon lääkkeen suhteen.
Onko jollakin joku hyvä lääke suositella? Tietenkin lääkkeet vaikuttavat yksilöllisesti kullekin, mutta ainahan voi suositella. :)
Tahdon olla sellanen että jokaisen lääkityksen haittavaikutukset tulevat kyllä ylle, mutta itse positiivinen vaikutus jää kokematta...
Lääkkeet
6
1677
Vastaukset
- lääkitys
Minulla on toiminut todella hyvin Lito 300mg 3kpl/ilta ja tarvittaessa Atarax levottomuuteen, ahdistukseen ja unettomuuteen.
Haittavaikutuksiakaan ei ole ollut.
Ainut ongelma oli että kuvittelin tossa vuosi sitten olevani niin hyvässä kunnossa etten lääkkeitä edes tarvinnut.. Mutta huomasihan sen aika nopeasti että tarvitsee ja palasin tuttuun ja turvalliseen lääkitykseen. Litoa ennen mulle on kokeiltu kan vaikka mitä eikä mkn yhdistelmä oo tahtonu toimia. - Oinaski
Olisi kyllä hyvä tietää mitä kaikkia lääkkeitä olet syönyt jo tähän mennessä.Niitä erilaisia kaksisuuntaiseen tarkoitettuja lääkkeitä on kymmeniä ja niiden yhdistelmiä satoja.Kyllä tässä reilussa kymmenessä vuodessa on tullut kokeilluksi suuri osa kaikista psyykenlääkkeistä.Nyt menee Zeldox,Lamictal,Fluanxol,Truxal.
Käytän Zyprexaa ja se on poistanut kaikki oireet täysin . Olen ollut oireeton kohta viisi vuotta. Käytin aluksi Deprakinea, josta ei ollut suurtakaan apua. Litoakin kokeiltiin, mutta apua ei tullut ja sivuvaikutukset olivat erittäin ikävät.
- jos sopii vaan
Lito on hyvä lääke kaksisuuntaiseen mut pitää käydä verikokeissa 1-2 kertaa vuodessa.Ja se sopiva annos vie aikansa ennenkun löytyy.Tässä sairaudessa ei missään nimessä SAA jättää lääkitystä tai mennä itse vähentään ilman lääkärin lupaa.Se koituu kohtalokkaaksi ja osasto reissuun yleensä.
- ''''''''''''''''''''
Lääkitys/vrk:
efexor 150mg(aivan mahtava lääke,jota ilman en voi elää)
ketipinor 100mg
abilify 15mg
diapam 5mg/tarvittaessa
Tämä yhdistelmä toiminut parhaiten tähän mennessä ja hyvin olen voinut jo pari vuotta.- Guuu
Deprakine ja Sentral tarvittaessa Opamox.
Ketipinor vei lähes koomaan.
Ottaisin kyllä vaihtoehdon Deprakinelle ettei tarvitsi maksaa vahtia, mutta kaikissa lääkkeissä on sivuvaikutksensa.
Ketipinor lisäksi voi nostaa veren kolesteroliarvoja.
Siis minulla on ollut hiukan korkea, olisi paradoksi jos Ketipinorin lisäksi saisi kolesterolia alentavaa lääkettä.
Nyt menee hyvin, mutta en kutittelekkaan että ikinä jättäisin pois koska nyt on olo hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461874- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948