Lääkkeet

bipopäässä

Mitä lääkkeitä syötte ja kuinka ne teitä auttaa hallitsemaan tätä varsin raskasta häiriötä?
Itse syön 15 mg Abilifyta ja ei ole yhtään auttanut. Lääke vaihdettiin minulle kuukausi sitten suunnilleen. (Sitä edeltävät lääkkeet eivät ole auttaneet pitkillä kokeiluillakaan) Vielä voi olla siis toivoa tuon lääkkeen suhteen.
Onko jollakin joku hyvä lääke suositella? Tietenkin lääkkeet vaikuttavat yksilöllisesti kullekin, mutta ainahan voi suositella. :)
Tahdon olla sellanen että jokaisen lääkityksen haittavaikutukset tulevat kyllä ylle, mutta itse positiivinen vaikutus jää kokematta...

6

1738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkitys

Minulla on toiminut todella hyvin Lito 300mg 3kpl/ilta ja tarvittaessa Atarax levottomuuteen, ahdistukseen ja unettomuuteen.
      Haittavaikutuksiakaan ei ole ollut.
      Ainut ongelma oli että kuvittelin tossa vuosi sitten olevani niin hyvässä kunnossa etten lääkkeitä edes tarvinnut.. Mutta huomasihan sen aika nopeasti että tarvitsee ja palasin tuttuun ja turvalliseen lääkitykseen. Litoa ennen mulle on kokeiltu kan vaikka mitä eikä mkn yhdistelmä oo tahtonu toimia.

• Oinaski

Olisi kyllä hyvä tietää mitä kaikkia lääkkeitä olet syönyt jo tähän mennessä.Niitä erilaisia kaksisuuntaiseen tarkoitettuja lääkkeitä on kymmeniä ja niiden yhdistelmiä satoja.Kyllä tässä reilussa kymmenessä vuodessa on tullut kokeilluksi suuri osa kaikista psyykenlääkkeistä.Nyt menee Zeldox,Lamictal,Fluanxol,Truxal.

• Käytän Zyprexaa ja se on poistanut kaikki oireet täysin . Olen ollut oireeton kohta viisi vuotta. Käytin aluksi Deprakinea, josta ei ollut suurtakaan apua. Litoakin kokeiltiin, mutta apua ei tullut ja sivuvaikutukset olivat erittäin ikävät.

• jos sopii vaan

Lito on hyvä lääke kaksisuuntaiseen mut pitää käydä verikokeissa 1-2 kertaa vuodessa.Ja se sopiva annos vie aikansa ennenkun löytyy.Tässä sairaudessa ei missään nimessä SAA jättää lääkitystä tai mennä itse vähentään ilman lääkärin lupaa.Se koituu kohtalokkaaksi ja osasto reissuun yleensä.

• ''''''''''''''''''''

Lääkitys/vrk:

efexor 150mg(aivan mahtava lääke,jota ilman en voi elää)
      ketipinor 100mg
      abilify 15mg
      diapam 5mg/tarvittaessa

Tämä yhdistelmä toiminut parhaiten tähän mennessä ja hyvin olen voinut jo pari vuotta.

• Guuu

Deprakine ja Sentral tarvittaessa Opamox.
        Ketipinor vei lähes koomaan.
        Ottaisin kyllä vaihtoehdon Deprakinelle ettei tarvitsi maksaa vahtia, mutta kaikissa lääkkeissä on sivuvaikutksensa.
        Ketipinor lisäksi voi nostaa veren kolesteroliarvoja.
        Siis minulla on ollut hiukan korkea, olisi paradoksi jos Ketipinorin lisäksi saisi kolesterolia alentavaa lääkettä.
        Nyt menee hyvin, mutta en kutittelekkaan että ikinä jättäisin pois koska nyt on olo hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43