On muuten todella yleistä homopiireissä. Joten kun se ihana poikaystävä haluaa naida sinua ilman kumia niin suostu siihen ainoastaan mikäli istut hänen vieressään ottamassa HIV-testiä ja kuuntelemalla tuloksen. Ihan näin vinkkinä.
Monet nimittäin VALEHTELEVAT statuksestaan.
Monet seurustelusuhteessakin elävät juoksentelevat naimassa ilman kumia kaikkea mikä liikkuu, salaavat sen, eivätkä käy testeissä. On kuitenkin ilmiselvää että hekin ovat HIV-positiivisia.
Joten älkää hyvät ihmiset naiko ilman kumia oli se poikakaveri miten ihana tahansa!!! Oma poikakaveri vänkäs haluavavansa ilman kumia ja melkein suostuinkin. ONNEKSI en. Selvisi meinaan että kaveri oli tasan tarkkaan tietoinen omasta positiivisesta HIV-statuksestaan. Hän siis vain halusi tartuttaa minut.
Tämän jälkeen olen tutustunut moniin joilla ei käynyt yhtä hyvä tuuri. Maailmassa on monia heikkoja ihmisiä jotka haluavat tieten tahtoen laittaa HIV:nsä kiertoon, muistakaa se!
Alan pikkuhiljaa miettimään josko kaikki HIV positiiviset pitäisi eristää jonnekin muiden elämiä pilaamasta, sen verran pitkälle menee tämä!
HIV:n tahallinen
tartuttaminen.
4
573
Vastaukset
- ohjetta, voi
homo välttää HIVin:
"A man can have sex with sheep, cows and camels and so on. However, he should kill the animal after he has his orgasm. He should not sell the meat to the people in his own village; however, selling the meat to the next door village should be fine.
Khomeini's "Tahrirolvasyleh" fourth volume, Darol Elm, Gom, Iran, 1990" - on..
täysin luonnevikainen.
- ei homoa kauhistuta
jos ei toisten terveyden vahingoittaminenkaan? Sitäkö tahdoit sanoa? Että homoissa on paljon täysin moraalitonta väkeä?
- Omenan
Vuoksi pidä tuomita. On NS. Heteroidenkin joukossa samanlaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117