hmmm..

fhifpjf o<i

... en kyllä koskaan kuvitellut kirjottavani tänne..mut nyt oon tässä lähipäivinä käynyt lueskelee näitä kaikkia muiden kirjottamii juttuja .. ihan outoo kun niin moni ajattelee just silleen ku mie ite :O
tässä on jokunen vuos siitä kun itselleni tuli syömishäiriö. silloinkin oli kevät, ja ittensä oli pakko saada hyvään kuntoon. siitä se sit pikkuhiljaa vaan väheni ja väheni.. tai ei niin hiljaakaan välttämättä, taisi se paino tippua n. 20 kg kevään aikana.. ei sitä itteesä koskaan pitäny mitenkään laihana ... (kuka anorektikko muka pitäis) ... no joo, siitä kuitenkin päästiin aika nopeesti taas normaali lukemiin.. usein sen jälkeen niin ärsyttävä olo ollu, kun on päästänyt ittensä paisumaan niin suunnattomasti. ois ees vähän vähemmän lihonut !!! .. monestihan oon sen jälkeen miettinyt miten taas alotan laihduttamisen, edes sillai sopivasti, mutta kaikki sekin on niin ahdistavaa kun porukat ja sisarukset on heti kimpussa, etten vaan laihdu liikaa... no se on toki ymmärrettävää, mutts silti niin rasittavaa..

nyt on taas kevät, ja oon päättänyt laihduttaa kesään mennessä. ois kiva viititä makoilla rannalla bikineissä ja muutenkiii.. itellään ainakin on paljon itsevarmempi olo laihempana... tää on vaan niin tyhmää, kun harrastan liikuntaa päivittäin, ja kalorinlaskijan mukaan mulla menee jotain lähemmäs 1000 kalorii, joskus aina enemmänkin, niin siltikään en pysty syömään mitään missä on vähäänkään kaloreita sillai enemmän.. joku omenan syöntikin tuntuu pahalta , kun ei ole nälkä :/ tai ei oo ainakaan nälän tunnetta.. enhän mä tänäänkään oo syöny oikei mitää muuta ku kasviksii, ja ei niistä nyt paljoo mitään saa, tai siis sillain..
mun ongelma on se, et joko oon iha plösö ja vaan oon ja hengaan ja syön sillai etten pahemmi seuraa sitä, tai sit on kauheen tiukat treenit ja syömiset .. et niin.. asun yksin ja tää on iha lässyn lässyy laihuttaa tällee.. tää vaan saattaa olla vähä pahasta , ja luulenpa että jos tämmöi jatkaa, saattaa tulla terveydellusii haittoi... mutta vaikka tiedostan ne, niin ´silti vaan paahdan menemään . mä en niinku vissiin välitä , vaikka sit taas toisaalta välitänkin, en vaan tarpeeks .... tää oli vaan pakko purpattaa tänne .. en tiiä, ketuttaa olla tällanen .. aika ahdistavaa kunon asettanut itellee kaikki tietyt urheilu jututki, ja ne on sit pakko tehä joka päivä. muuten rupeis vi*uttaa iha suunnattomasti, ja ois iha paska olo ..

... kai sitä tahtois näkyvii tuloksii nii nopee, et tekee melkei mitä vaan et puntari näyttää vähemmä..

2

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin mun tarina...

paitsi ei pidempää oon sairastanu. Nyt eka kerra läsähtäny normi painon puolelle ja ahistaa. Ois kiva jutella vaik spostil, vaihtaa kuulumisii ja kaikkee mahdollista? Jos haluut antaa osoittees?

• gummii

En nyt jaksa kertoa omia taustojani mutta minulla on nytten aika samanlainen tilanne kuin sinulla asun yksin ja laihduttaminen on helppoa . Ja haluan kovasti laihtua:) Olisi kiva vaihdella kuulumisai
        Tässä s-postini -> [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe