Servicevalo

palaa

Volvo 850 -96... Saako tuon jotenkin kuitattua kun öljyt olen itse vaihtanut??

7

1523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvo_puranen

Kyllä saa jos omistat tälläisen laitteen.
      Autossa OBD liitin käy TRISKO IOR-404 (Volvo Saab) maahantuoja Koivunen maksaa 40€ tuntumaan Tällä samaisella laitteella myös turvatyynyjen varoitusvalo nollaus käy hyvin.
      Itsellä on ja hyvin servicevalot sammuu.Jos et omista vastaavaa laitetta niin matka käy huoltoon jossa kyseisen valon voivat sammuttaa.Tähän ei ole mitään muuta kikkaa jonka voisi sanoa.

• valot?

• volvo_puranen
        valot? kirjoitti:

"Tähän ei ole mitään muuta kikkaa jonka voisi sanoa."
        Ei oikein voi sanoa, mutta huoltovalo sammuu kyllä kojelaudan nappuloistakin, jos tietää mitä tekee. Eikä maksa mitään...
        -99 Ja uudempiin löytyy myös vikakoodin lukijaa, joka lukee ja kuittaa kaikki koodit.
        http://www.elekma.com/index.php?main_page=product_info&cPath=149_143&products_id=913   

Asioita on monia jotka on kuten minä sanon ,tämä on yksi niisä .Vuosimalliin 95 käy kikka 1 jonka näytän hetken päässä,kikka 2 käy taasen tähän 99-01 luvun autoihin.
        Kikka 2.
        Vuosimalliin 2001 asti:
        1. Käännä virta-avain ykkösasentoon.
        2. Paina sen jälkeen välimatkamittarin nollausnuppi sisään.
        Pidä painettuna kunnes näyttö alkaa vilkkua (noin 10 sekuntia)
        3. Vapauta nollausnuppi.
        Kuuluu merkkiääni ja huoltoväli on nollattu.

Kikka 1 .
        Tässä mallissa se yksikkö sijaitsee siellä konehuoneessa.
        Huoltovalon nollaus
        Huoltovalon nollaus diagnostiikkapistokkeista:
        Virta-avain II-asentoon. A-kanteen kiinnitetty johdon pätkä työnnetään pistokkeeseen A7, paina näppäintä A, 4 kertaa. punainen LED syttyy, syöta koodi 1-5-1
        - Eli syötä koodi painamalla näppäintä A yhden kerran.
        - Kun LEDi-valo palaa, paina näppäintä A, 5 kertaa.
        - Kun LEDi-valo palaa, paina näppäintä A yhden kerran.
        tämän jälkeen LED:n pitäisi vilkkua,
        jos näin käy niin olet juuri nollannut huoltovalon.
        toimii vain -95 saakka.

• -95

Mulla on ollut teippi varoitusvalojen päällä jo kauan. Ensimmäinen syttyi kun vaihdoin turvayön ja toinen sytyttyi kun vahingossa starttasin ilmanputsarinvaihdon yhteydessä ilman ilmamäärä liitintä vahingossa. ei ole sen koommin vaivannut ja katsastuksesta aina laakista läpi!

• 850 -96

-Tosta vuosmallista ei sitten tunnu saavan tällainen "pilaa se itse" mies kuitattua, vaikkei ajotietokonetta kiesissä olekaan... No, mukavastihan tuo tuntuu muuten kulkevan sen pari kuukautta minkä on minulla ollut. Kiitos kuitenkin!

• volvo_puranen

Muuten jos olet täältä Nurmijärven suunalla niin näitä servicevaloja kuittaan aivan ilmaiseksi on sen 2 sekunnin homma.Jos kiinnostaa ota yhteyttä vaikka sähköpostilla tai callerian kautta.

• tämä!

..minä olen vuosia kuitannut mustalla teipinpätkällä, eli pistänyt sen valon päälle.Katsastusmieskin sanoi sitä oivaksi keinoksi joka käy kaikilta tee se itse miehiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      9
      2781
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2621
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2317
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1154
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe