Olin tänään 17.03 klo 12.15 parkis torilla autonnokka ravintola siiliä kohti. Miespari toinen n.30 ja toinen n.60 kävelevät edessäni kohti reissumiestä. (Tämän parin näki varmaan moni muukin) On se kumma että tännekin on pesiytynyt näitä tuhkaluukkumiehiä. Ei mulla sinänsä oo mitää homoja vastaan mut oon aatellut et tää on joku Helsingin tai Turun trendi, mut ku tääl K:pääs. Onhan tää keskustelupalstalla ollut ennenkin homoilmoituksia mutta jotenkin se juttu tuntuu niin likaselta. Mies ja mies, hyi h...etti sentään...
Pitikö minun vielä tämäkin nähdä
21
4059
Vastaukset
- niitä ollut
aiemminkin, tosin kaapissa.
- K.T.A.
Enn tiedä missä piireissä liikut, mutta Turku nyt ei todellakaan mikään homokaupunki ole. Helsinki on taas sen verran suuri, että sinne mahtuu kaikkea vipeltäjää. Kankaanpäästä en sen kummemmin tiedä, tuskinpa sielläkään sen ihmeempää homokulttuuria on, jos yksi havainto saa jo ihmisen kirjoittamaan palstalle.
Mutta jääpä enempi naisia meille normaaleille.- on aina
homoja ollut. Muistan kyllä nuoruudesta sen miesporukan uimahallin saunassa, voi kuinka vihaisia sitä oltiin jos nuori poika meni sinne uimahousut jalassa.
- Ei välttämättä homoja
on aina kirjoitti:
homoja ollut. Muistan kyllä nuoruudesta sen miesporukan uimahallin saunassa, voi kuinka vihaisia sitä oltiin jos nuori poika meni sinne uimahousut jalassa.
En tiedä kyseisestä miesporukasta mutta uimahallissa on tietääkseni aina ollut sääntönä että ei uima-asua saunaan. Ei kai niitä tarvi sääntöjen noudattamisen takia homoiksi sanoa ilman parempaa tietoa. Ja jos sellanen porukka olis ollut niin kai siitä olis puhuttu ja siitä olis kuullut.Luulo ei aina ole tiedon väärtti.
- on eriasia
Ei välttämättä homoja kirjoitti:
En tiedä kyseisestä miesporukasta mutta uimahallissa on tietääkseni aina ollut sääntönä että ei uima-asua saunaan. Ei kai niitä tarvi sääntöjen noudattamisen takia homoiksi sanoa ilman parempaa tietoa. Ja jos sellanen porukka olis ollut niin kai siitä olis puhuttu ja siitä olis kuullut.Luulo ei aina ole tiedon väärtti.
mutta se kiihkomielisyys jolla muutkin laitetaan niitä noudattamaan on toinen asia.
- ppjjvjuhvv
Ja piti minun sitten nähdä vielä tämä. Ettehän nyt oikeesti ole tosissanne? Ettehän?
- ..........
ihmiset jotka kuvittelevat olevansa parempia vain koska ovat sattuneet syntymään heteroiksi ällöttävät mua. en pidä heteroista, te olette niin tylsää sakkia.
- ex kankaapääläinen
on Christal Snow, eiköhän tuon kylän imago ole aika selvä.
- pamppu-jami
eiköhän näitä käy thaimaasssa asti,eli ei ole tultu kaapista ulos,eletään avioliitossa,kärsitään kun sukupuoli on toista.tai sitten tykätään pikku pojista
- HOGANS SON
pamppu-jami kirjoitti:
eiköhän näitä käy thaimaasssa asti,eli ei ole tultu kaapista ulos,eletään avioliitossa,kärsitään kun sukupuoli on toista.tai sitten tykätään pikku pojista
Älä saatana vedä pamppu puohon
- kuisse
kankaanpää mikään lintukoto enää oo, pienemmilläkin paikkakunnilla, lepsuja ja homoja on, niin ja huumeita, tappomiehiä ym.....
- varuskunta ei
ainakaan pienennä "kaappi"homojen määrää...
- IHMISILLÄ
varuskunta ei kirjoitti:
ainakaan pienennä "kaappi"homojen määrää...
ON HOMOJA VASTAAN??? luuletteko todella että jos joku on homo, tarkoittaa että tuntee vetoa jokaiseen vastaantulijaan? kuitenkin olette möhömahaisia ällötyksiä joita kukaan ei katso päinkään
- abi98
Ainahan K-päässä on homoseksuaaleja ollut. Kyllä joku teidänkin yläaste luokkakavereista jossain vaiheessa paljastuu homoksi. Eivät vaan uskalla herkässä iässä sitä myöntää.
- homojen paikka ei oo tääl.
Mielestäni homot sais kuolla mun puolesta sukupuuttoon. Niille sais tehdä kastraation taikka parein olis hostaa heppi pölkylle ja kirveellä poikki. Mikä siinä miehessä voi niin kiihottaa, en minä vaan tiedä. Karvaista nannareikää,,, hyi helvetti
- luuletko että
homot pääsisivät keskenään lisääntymään :D Olisi poika kuule kannattanut olla hereillä siellä biologian tunnilla. Sitä paitsi tuollainen viha kielii siitä että et ole ihan sinut seksuaalisuutesi kanssa. Äärinmäinen homofobia kielii peitetystä homoseksuaalisuudesta, kannattaa olla vain avoimempi itselleen.
- vaan
luuletko että kirjoitti:
homot pääsisivät keskenään lisääntymään :D Olisi poika kuule kannattanut olla hereillä siellä biologian tunnilla. Sitä paitsi tuollainen viha kielii siitä että et ole ihan sinut seksuaalisuutesi kanssa. Äärinmäinen homofobia kielii peitetystä homoseksuaalisuudesta, kannattaa olla vain avoimempi itselleen.
pitää vähän poikarakkautta olla eli ei muuta kun parrua hanuriin!
- Mia-Liisa
Hienoa, että joku rohkenee myös siellä olla oma itsensä!
Vuosia sitten muistan, miten Kankaanpäässä oli lähes noitavainoihin verrattava ilmapiiri - ei ollut vähemmistöillä juuri sanansijaa, kun tietty ryhmä pyrki pitämään paikkakuntaa maineeltaan siivona...!
Itsekin valtaväestöön kuuluvana mutta paljon rakkaita ihmisiä näistä vähemmistöistä tuntevana toivon, että siellä vihdoinkin avattaisiin silmät ja sydämet ymmärtämään, että ihmisen arvo ei riipu siitä ketä hän rakastaa, mutta ehkä siitä, rakastaako hän yleensäkään ketään...! - zanza.
uskomatonta minkälaisia ihmisiä sitä onkaan olemassa, ja tarkoitan nyt teitä kaikkia homovastaisia kusipäitä. kuinka kukaan voi luokitella olevansa ns. normaali vain rakastamalla toista sukupuolta kuin joku toinen? mä en ole ikinä ymmärtänyt tuota asennetta. mun mielestä jokainen ihminen saa olla minkälainen haluaa kunhan ei satuta ketään muuta. ja mikä siinä oikeesti niin häiritsee? mä ainaskin haluaisin nähdä paljon enemmänkin samaa sukupuolta olevia pariskuntia ihan täällä kankaanpäässä :) taidankin ehdottaa setan seuraavaa biletapahtumaa tänne, haa haa siinä olisi teille junteille purtavaa kun sateenkaarikansa saapuisi "kaupunkiin"!
- ja paskat
tuukki tänne pitää pippaloita mun nurkille niin tulee puukosta
- nyt sovittu..
ja paskat kirjoitti:
tuukki tänne pitää pippaloita mun nurkille niin tulee puukosta
pippalot siis elokuun lopussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127