mistä kannattaa kysyä jakolaatikkoa (ja kuka vaihtaa sen) -95 vuoden dodge ramiin (siis tietty 4x4). entä missä vika vaihdelootassa>>>ei meinaa vaihtaa paitsi, kun sikana kierroksia, välillä (joskus/HARVOIN) toimii pirun hyvin.vaihdoin just öljyt ja suodattimen.
lisää: onko tuulettimelle jossain rele vai missä vika, kun ei toimi??sulake katottu...
ÄLKÄÄ VASTATKO ,JOS EI FIKSUJA VASTAUKSIA!!
VITUTTAA JO TARPEEX MUUTENKIN!!
KIITOS!!
Dodge Ram 2500 4x4 ????
v*tun jenkkiautot
4
1465
Vastaukset
- päin Suomea
korjaamo pitäis löytää?
- pirkanmaa
eikä sillä väilä, kunhan löytyy
- löytyy
pirkanmaa kirjoitti:
eikä sillä väilä, kunhan löytyy
useampikin korjaamo jenkeille.
- overdrive foorumiin
suosittelen tutustumaan overdrive foorumiin. siellä on oma topikki kyseiselle ajoneuvolle ja varmasti saat oikeat vastaukset.
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=37436
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51912
- 42787
- 47772
- 113716