Kun

tietäisit...

******, minkälainen tuska sisälläni vallitsee. Antaisit mulle vaan jonkin varman tiedon, oli se sitten kyllä, ei, tai vaikka odota. Uskoisit jo, että olen ihastunut sinuun, ollut jo kauan, eikä ne tunteet siitä muutu, kuin ehkä vahvenee koko ajan.

14

1422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunpa tietäsin

samat sanat itsellesi

• aapee.

yrittänyt sentään postin välityksellä sinua lähestyä.... tuloksetta ja se hiljaisuus tässä vetääkin mielen matalaksi.

• sen nyt
        aapee. kirjoitti:

yrittänyt sentään postin välityksellä sinua lähestyä.... tuloksetta ja se hiljaisuus tässä vetääkin mielen matalaksi.

en ollut ainakaan minä:)

• aapee.
        sen nyt kirjoitti:

en ollut ainakaan minä:)

tai sitten olet poistanut koko postin käytöstä. Kun ei tiedä.

• K...
        aapee. kirjoitti:

herran jestas sentään ettetkö jo tajua etten halua nähdä enkä kuulla sinusta mitään.

• aapee.
        K... kirjoitti:

herran jestas sentään ettetkö jo tajua etten halua nähdä enkä kuulla sinusta mitään.

Ei näihin kuvioihin kyllä K kirjain liity mielestäni mitenkään.

• KOOOOoo
        K... kirjoitti:

jaksat? Mene vihapalstalle ja jätä ikävöivät ihmiset rauhaan. Tuo aloitus ei ollut sulle, sehän olisi kuin lottovoitto sattumankaupassa...haloo!!!

• on varmasti

kyllä, mutta sinun on nyt tultava minun luo, tai otettava yhteyttä. ;) muu ei auta. T: ******

• aapee.

otan yhteyttä? Se posti on ainoa mahdollisuus tällä hetkellä ja senkään toimivuudesta ei ole varmaa tietoa.

• puihelimella
        aapee. kirjoitti:

otan yhteyttä? Se posti on ainoa mahdollisuus tällä hetkellä ja senkään toimivuudesta ei ole varmaa tietoa.

kai sinä minun nimeni muistat, tiedät...? T: ******

• aapee.
        puihelimella kirjoitti:

kai sinä minun nimeni muistat, tiedät...? T: ******

kait. Ei vaan enää löytynyt numeroa.

• numeroa
        aapee. kirjoitti:

kait. Ei vaan enää löytynyt numeroa.

ei löydy luettelosts eikä tiedustelusta, niin sitten ollaan vieraat toisillemme

• aapee.
        numeroa kirjoitti:

ei löydy luettelosts eikä tiedustelusta, niin sitten ollaan vieraat toisillemme

arvelinkin. Hyvää yötä kuitenkin:)

• hyvää yötä

sinullekin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe