Minulla

ei ole sanottavaa

mielestäni asia on loppunkäsitelty. Jos sinulla on tarvetta keskusteluun niin tule rohkeasti juttelemaan. Kertoisin sinulle menneistä vuosista ja halusta olla yksin, mutta myös siitä, että sydämeni ei ole vapaa. Eikä se ole ollut pitkään aikaan. En vain ole ollut valmis ottamaan rakkautta vastaan. Aika on kuitenkin tehnyt tehtävänsä.

27

1646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten..

kerroit ja valehtelit rakastavasi minua.

• että valehteli

Saattoi olla kovempi paikka kun uskotkaan hänelle.

• Eikä ole sanottavaa.

Sydämessäni olet silti ikuisesti - kiitos.

• se tutulta

Niin, en tiedä elämäntilanteestasi mitään, joten olen joutunut vähän summamutikassa arvioimaan tilannetta. Mutta turha kai minun on tulla juttusille, jos sydämesi ei ole vapaa. Vaikka sanoitkin ajan tehneen tehtävänsä. En tiedä haluatko tutustua minuun vai mitä tämä kaikki on ollut?

En halua painostaa sinua yhtikäs mihinkään, joten taidan antaa koko asian nyt olla ja lopultakin unohtaa.

• loppuunkäsitelty

niin mihin lopputulokseen?

• pitämään

lupauksesi? Jos kysynkin, lupaatko kertoa....
      Enpä usko, siksi en edes kysy. Unohtanut en ole minäkään, aika vaan tekee tehtävänsä.
      Haavoja saadaan, niitä nuollaan ja niistä parannutaan. Arvet aina jää.

• sä..

halusit tuolla viestillä kertoa minulle.

Tuon kaiken olisit voinut kertoa minulle heti.
      Miksi et kertonut että ,sun sydän tarvitsee
      lepoa ja rauhaa.
      Arvaa miltä tuntuu kun saan kuulla sen sillä hetkellä kun minun sydämeni oli sun vuoksi levoton ja odotusta täynnä. halusit vaan satuttaa minua ja kertoa tuolla viestillä ,etten merkinnyt sinulle mitään.
      En jaksa ymmärtää kaiken jälkeen ,miksi en saanut mahdollisuutta enään mihinkään.

eikä ole väliä kenelle menee....enään..

• tästä..viellä

koska tunnen että juuri tähän on hyvä purkaa mieltäni,kun osui niin kohdalleni tuo aloitus.
        ja tuo lause että "en ole valmis ottamaan rakkautta vastaan"

Se rakkaushan voisi olla paljon muutakin ,kuin pelkkiä kauniita sanoja, se voisi olla lämmintä läheisyyttä jossa ymmärrettäisiin toisen tunteita ja hyväksyttäisiin toinen sellaisena kuin se on.
        Sen ei tarvitse olla jotain kilpailua kumpi välittää enemmän tai vähemmän.
        Se voi olla sitä että pystyisi kohtaamaan toisen ihmisenä ja laskeutumaan sieltä pilvilinnoista toisen ihmisen tasolle.
        Jos voisin piirtää tähän mun sydämeni ,varmaan joku sanoisi ettei tuo edes sydäntä muistuta enään,sehän on ihan kumman näköinen ,sydänhän pitäsi olla sellainen kauniinpunainen ja kiiltävä ja sydämen muotoinen.
        Mutta sitä se ei todellakaan ole,minun sydämestä löytyy kolhuja ja naarmuja ,arpia,siitä puuttuu palanen jostain reunasta ,sitä on paikattu ,ja löytyypä siitä pikkilankaakin ,ettei kukaan siihen pääsisi enään käsiksi,ja värikin on haalistunut ajan myötä .,kuitenkin kaikesta huolimatta ,se on mun sydän ja se on aito ja herkkä sellaisenaan kun se mun rinnassani vaan voi olla.,en edes yritä sitä muuksi muuttaa ,se on ja pysyy .
        Enkä haluaisi että joku alkaisi ,sen kanssa enään leikkimään ,vaikka se sen kestäisi ,ei se leikki kauan kestäisi.
        Kuuntelisin mielelläni toisen ihmisen elämäntarinaa ,sen mitä hän on elämässän kokenut ,oikestaan olen siinä hyvä ,koska omasta elämästäni on ollut vaikea kertoa kenellekkään ,mutta avaudun kyllä jos tunnen että se ihminen ymmärtää minua.
        Yksin minäkin viihdyn omien ajatuksien kanssa ,mutta toisinaan kaipaan ihmistä johon voisin luottaa ja tuntea hänen läheisyyden ,voisin olla oma itseni ja heikolla hetkellä olisi syli aina avoin.
        Kaikki on aina siihen asti hyvin,kunnes halutaan että se ihminen muuttuisi eli aletaan vaatimaan liikaa joka luo paineita toiselle ,ettei hän enään riitä sellaisena kuin on.!
        rakkaus on kaunis sana ,enkä oikestaan tykkää koko sanasta ,johtuisiko se siitä että sydämeni on saanut siitä väärän kuvan.
        Tiedän sen mitä tarkoittaa ettei ole valmis ottamaan rakkautta vastaan,tiedän sen tunteen ,se tuottaa paljon ahdistusta ja tuskaa ,koska itse ei ole siihen valmis ja kuitenkaan ei haluaisi toista loukata ,kun toinen pystyy näyttämään rakkautensa ,se lisää vaan surun tunnetta itsellään.
        vanha klisee ,mutta siihen auttaa vaan aika .
        Ihminen keskustelle itsensä kanssa joko ajan ,tulee ehkä hetki milloin voi huomaata että ,ei enään ole niin pahaolo ja jaksaa jo vähän hymyilläkin.,tulee uusia ajatuksia ja pikku hiljaa ,yksi asia kerrallaan voi päästää irti .
        Ei voi tulla mitään uutta tilalle ,ennenkuin on "sinut" itsensä ja tunteittensa kanssa!
        Kuitenkin tulen AINA kantamaan mukanansa muistoja ja tärkeistä ihmisistä joita on kohdannut elämänsä aikana ,jokaisesta jää jälki sydämeen .

• ollut minulta,

mutta ..kenellehän.. Aika surullista.

Mitä tuohon sitten laittaisi? Luin tämän eilen, enkä osaa vastata vieläkään. Olen välillä pysytellytkin kauaempana, koska en ole halunnut häiritä.

Ei ole minunkaan, koska se on edelleen siellä. Kuten huomasin pari päivää sitten, minulle se ei ole tehnyt tehtäväänsä.

• aistinut...

jo kauan. En voi enään kuin toivottaa sulle onnea matkaan. Omat haavani paranevat kyllä...

M***a

• tarkoitat tuolla

että aika on tehnyt tehtävänsä?

• kirjoittaa tällaista

paskaa.. sotket monet ihmiset kuten ketjusta näkyy.
      haista paska.

• ajatus että

tällaista laittaa tänne eikä kerro kenelle menee

Miten kaikki kuvittelevat olevan juuri itselle.

Sä oot paha ihminen.

• -sivull

että viesti on menee perille jollekin!

• sivll. myös,
        -sivull kirjoitti:

että viesti on menee perille jollekin!

ainakaan tälle ketjulliselle.

• -sivull
        sivll. myös, kirjoitti:

ainakaan tälle ketjulliselle.

ei tarvitse käydä mitään "luku-ja ymmärtämistestejä ..viesti on mennyt perille jollekin?

• mistäs sä
        -sivull kirjoitti:

ei tarvitse käydä mitään "luku-ja ymmärtämistestejä ..viesti on mennyt perille jollekin?

sen voit tietää?? ootko ap?? oikeesti??

• joo :)

Sä kirjoitat nimettömän viestin ja sanot toiselle et tuu rohkeesti vaan jutteleen ..!!

Ja ite pistät pään pensaaseen.. miten voi olla
      näin paljon ihmisiä jotka kohtelee toista niin
      huonosti.

• kuten haluat .

Tyydyn tahtoosi ettet sano mitään ja siihen
      että pidät asiaa loppuunkäsiteltynä.
      Noiden sanojen jälkeen minullakaan ei ole mitään sanottavaa eikä kysyttävää.

• tarkoitat..??

sitäkö että olet nyt valmis ottamaan hänen rakkautensa vastaan,koska aikaa on kypsä ?

Vaan etkö pysty/voi/ole valmis rakastamaan ketään ,koska
      haluaat vaan olla yksin?

Vastaa kiitos!

• että tuolla

käytöksellä olet karkottanut hänet koska nimettömiä viestejä raapustelet.

• on joku

ollut sun kanssas.

• tavataan?

Ymmärrän kyllä tilanteesi, mutta jos haluat tutustua niin tule juttelemaan tai ota yhteyttä. Olen lähettänyt sinulle/hänelle tekstiviestejä ja saanut myös yhden tälläisen viestin takaisin "Minulla ei ole sanottavaa, mielestäni asia on loppuunkäsitelty.."

En ota yhteyttä sinuun enää, kuten taisin myös silloin sen viestissä kertoa. Annetaan asian olla?
      -Asia selvä.

En olisi kertaakaan halunnut antaa asian olla, mutta en voinut sanoa muutakaan kuin "asia selvä". Näin silmistäsi jotain aivan muuta, kuin mitä viesteissä sanoit. Kaikki eleet ja ilmeet, annoit ymmärtää silloin jotain aivan muuta, kuin tarkoitit.

Mutta hymyillään kun tavataan, vai mitä? :)

n->n

• ainakaan

ännältä ännälle, aio hymyillä sinulle, sitä et tule näkemään milloinkaan. Laitoit ystäväsi tutkimaan mun kännykkää.

• suorastaan
        ainakaan kirjoitti:

ännältä ännälle, aio hymyillä sinulle, sitä et tule näkemään milloinkaan. Laitoit ystäväsi tutkimaan mun kännykkää.

ällöttävä. Ymmärsin niin, että tällä kirjoittajalla on joku muu mielessään, joku parempi ikuisesti rakkaampi, kepillä töykkii sitten b:tä joka on rohjennut häneen ihastumaan.

• sieltä.
        ainakaan kirjoitti:

mitään kiinnostavaa? Tuskin.

• joku,

on kaivanut näinkin vanhoja provoja tänne esille? ja yleensäkin kirjoitellut tänne tällaista sontaa.. no varmaan...tehdäkseen jotakuta mustasukkaiseksi. Ollaan jäljillä asioista.
      Ja vaisto kertoi joskus kaiken, ei tarvitse edes selittää.
      Mutta hautaan asti muistan tapahtuneet.. pidelkää mielessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1423
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1114
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      908
    Aihe