Tilanne

katsaus-

Elikkäs elikkäs, tilanne on nyt se että heräilin tänään tuossa 15.00 paikkeilla ja aloitin syömällä 4 riisipiirakkaa ja ajattelin että syön nuudeleita heti sen jälkeen kun olen käynyt suihkussa, noh, kävin suihkussa heti piirakoiden syömisen jälkeen ja sen jälkeen tulin tähän istumaan ja jäin jumiin enkä ole vieläkään syönyt ja kello on kuiteskii jo kohta kaksitoista. Mutta eipä se mitään, kohta maittaa hyvin ruoka. Mutta asiasta toiseen, olen tässä pitemmän aikaa (reilu puoli vuotta) miettinyt uuden tietokoneen ostamista, mutta siihen liittyy miljoonittain ongelmia ja kysymyksiä jotka ovat vielä avoimena ja siksi tämä on venynyt, kauhea stressi päällänsä ku pitäs ensinnäkin ratkaista minkä käyttiksen otan ja myöskin itse koneen asetuksien laittaminen stressaa jo etukäteen koska en niitä juuri hallitse. Mutta nyt kone asia sivuun, ajattelin muutenkin että en nyt ihan heti rupea sitä edes miettimään koska siinä on niin paljon vielä selvitettäviä ongelmia että pitää rauhassa katsella ja tuumailla asiaa. Mutta nyt se asia sivuun.. Tänään pesin ison koneellisen pyykkiä, lähes kaikki sukat olivat koneessa ja nyt on kylliksi puhdasta pyykkiä :P, tosin valkopyykkiä pitää joku päivä pestä mutta taidan jättää sen viikonlopulle.
Huomasin tuossa äsken kun katsoin kalenteriani (se on koneen yläpuolella) että nettilaskun eräpäivä tulee aivan kohta, 21.03 nimittäin, se täytyy maksaa, ajattelin itseasiassa maksaa sen jo huomenna jos vaan muistan ja jaksan. Maksan yleensä kaikki laskut kerralla ettei tarvitse vähän väliä olla maksamassa jotain. Tarkemmin ku mietin nii taitaa olla sähkölaskukin tullut vähän aikaa sitte, sekin täytyy maksaa, ja myös vuokra. Muita ei taidakkaan tällä hetkellä olla. Paitsi lähi aikojen menoihin lukeutuu myös auton katsastus, tai no, kesäkuuhun ois vielä ajoaikaa mutta ajattelin katsastaa jo aikaisemmin niin ei sitten tarvitse sitä stressata että meneekö läpi vai ei. Mut kyl mie uskon että menee läpi koska ei pitäs olla mitään ongelmaa, mut ei silti kannata olla liian varma ettei tule yllätyksiä :/.
Mutta nyt taidan mennä tekemään ruokaa ku on kauhea nälkä jo.

2

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kai Kaihomieli

      Kyllä on reipas elämäntapa sinullakin! Etenkin ylösnousun suhteen voisit siltikin yrittää vähän petrata.

    • ressi!

      Älä hyvä mies huio. Rauhotu - kyl sie siit seleviät...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe