Tilanne

katsaus-

Elikkäs elikkäs, tilanne on nyt se että heräilin tänään tuossa 15.00 paikkeilla ja aloitin syömällä 4 riisipiirakkaa ja ajattelin että syön nuudeleita heti sen jälkeen kun olen käynyt suihkussa, noh, kävin suihkussa heti piirakoiden syömisen jälkeen ja sen jälkeen tulin tähän istumaan ja jäin jumiin enkä ole vieläkään syönyt ja kello on kuiteskii jo kohta kaksitoista. Mutta eipä se mitään, kohta maittaa hyvin ruoka. Mutta asiasta toiseen, olen tässä pitemmän aikaa (reilu puoli vuotta) miettinyt uuden tietokoneen ostamista, mutta siihen liittyy miljoonittain ongelmia ja kysymyksiä jotka ovat vielä avoimena ja siksi tämä on venynyt, kauhea stressi päällänsä ku pitäs ensinnäkin ratkaista minkä käyttiksen otan ja myöskin itse koneen asetuksien laittaminen stressaa jo etukäteen koska en niitä juuri hallitse. Mutta nyt kone asia sivuun, ajattelin muutenkin että en nyt ihan heti rupea sitä edes miettimään koska siinä on niin paljon vielä selvitettäviä ongelmia että pitää rauhassa katsella ja tuumailla asiaa. Mutta nyt se asia sivuun.. Tänään pesin ison koneellisen pyykkiä, lähes kaikki sukat olivat koneessa ja nyt on kylliksi puhdasta pyykkiä :P, tosin valkopyykkiä pitää joku päivä pestä mutta taidan jättää sen viikonlopulle.
Huomasin tuossa äsken kun katsoin kalenteriani (se on koneen yläpuolella) että nettilaskun eräpäivä tulee aivan kohta, 21.03 nimittäin, se täytyy maksaa, ajattelin itseasiassa maksaa sen jo huomenna jos vaan muistan ja jaksan. Maksan yleensä kaikki laskut kerralla ettei tarvitse vähän väliä olla maksamassa jotain. Tarkemmin ku mietin nii taitaa olla sähkölaskukin tullut vähän aikaa sitte, sekin täytyy maksaa, ja myös vuokra. Muita ei taidakkaan tällä hetkellä olla. Paitsi lähi aikojen menoihin lukeutuu myös auton katsastus, tai no, kesäkuuhun ois vielä ajoaikaa mutta ajattelin katsastaa jo aikaisemmin niin ei sitten tarvitse sitä stressata että meneekö läpi vai ei. Mut kyl mie uskon että menee läpi koska ei pitäs olla mitään ongelmaa, mut ei silti kannata olla liian varma ettei tule yllätyksiä :/.
Mutta nyt taidan mennä tekemään ruokaa ku on kauhea nälkä jo.

2

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kai Kaihomieli

Kyllä on reipas elämäntapa sinullakin! Etenkin ylösnousun suhteen voisit siltikin yrittää vähän petrata.

• ressi!

Älä hyvä mies huio. Rauhotu - kyl sie siit seleviät...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5307
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3412
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      92
      3262
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3146
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1857
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1585
    7. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1566
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      138
      1264
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1159
    Aihe