Afrikan tähteä, kysyn vaan.
Silloin kun minä olin pieni, niissä oli tummansiniset pahvikiekot. Nykyään on ruudulliset, mikä on täysin väärin.
pelaako kukaan enää
10
660
Vastaukset
- olin pieni,
pahvikiekkoihin ilmestyi mystisesti merkkejä, joita viisaasti tulkitsemalla selvisi, mitä niiden kääntöpuolella oli.
- gek-ko
sekä rosvoissa että vaaleanpunaisissa jalokivissä oli näitä mystisiä merkkejä. DO'H!
- kesänä,
samana vuonna sisaren tytär sai sen lahjaksi.
Kyllä sitä on kotona kovasti pelattu; ostin sen magneettisen matkaversion.
Halusin pelata sitä omien lasteni kanssa, ihan niin kuin itse silloin nuorena 70- luvulla. - asddsdsaddssadf
Miksi kukaan pelaisi enää Afrikan tähteä? Ko. pelihän on ihan p****! Nykyään on hirmuisen paljon parempia pelejä, jotka hakkaavat afrikan tähdet, monopolit ja kimblet 100-0.
Ja sinulle, joka sanoit pelaavasi peliä lastesi kanssa koska sinä pelasit sitä itse lapsuudessasi, niin mikä ihmeen syy toi on? Vähän sama asia kun vaikka ala-asteen opettaja löisi lapsia karttakepillä vain koska hänenkin lapsuudessaan tehtiin niin.
Antakaa lapsillenne elämä, älkääkä pakottako heitä pelaamaan Afrikan tähteä!
(ja gek-ko, onko elämäsi nyt pilalla kun surkean pelit komponentit on vaihdettu erivärisiksi)- merkillisen
agressiivisia kommentteja ihan "viattomiin" kysymyksiin ja toteamuksiin.
- karttakeppifani
Olen sama mieltä edellisen kirjoittajan kanssa.Minäkin hämmystyin kirjoitusta.Taitaa pojalla olla traumoja vanhoista klassikoista ja opettajan karttakepistä.Vai onko niin että hän ei koskaan oppinut häviämään josta on tullut elinikäinen trauma. Olen itsekin pelannut ed.m. pelejä tyttäreni kanssa ja pelaan edelleen tuttavien lasten kanssa, myös uusia pelejä.Lautapelithän pitäisi tuottaa iloa ja hauskoja hetkiä.Ehkä hänen mielipiteensä muuttuu kun perustaa perheen ja saa omia lapsia,jos ei muutu mielipide niin älä tee lapsia vaan osta tilalle uusia lautapelejä ja karttakeppejä.Muille hauskoja pelihetkiä lasten,perheen ja tuttavien seurassa.
- bruteeja
jos haluat auttaa minua ja aloittaa samalla mybruten pelaamisen, mene osoitteeseen http://habanjero.mybrute.com ja tee sinne hahmosi. näin myös oma hahmosi kehittyy nopeampaa vauhtia!
- yksisoluinen
no mee muualle mainostamaan tota sun mybrutea, tää keskustelu on lautapelistä
On sitä tullut pelattua, ihan läpälläkin:) Lapsena sitä tuli pelattua niin paljon, että jostain syystä se afrikantähti "timantti" kului toiselta puoleltakin niin paljon, ettei sitä alkuperäistä kiekkoa voi enää pelissä mukana pitää kun sen tunnistaisi heti.:D
Nyyh, nyt on sitten vaan sellanen A-kirjain afrikantähden tilalla.x)- KreiviOlaf
Afrikan tähti on yks nerokkaimmista lautapeleistä ikinä, lapsena kulutettiin yks kokonaan loppuun ja pari vuotta sitten ostin uuden. Kyllä sitä tulee pelailtua kerran kuukaudessa ainaki. Useamminki, jos olisi enemmän lautapeleistä kiinnostuneita kavereita ja peli-iltoja. ^^ Parasta on, ku kaikki osaa säännöt suunnillee, mut se ei silti ikinä oo tylsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770