Kun ajattelet elämääsi ja itseäsi iltaisin, niin miten oikein saat unta? Mulla on ongelmia sen asian kanssa, että miten unen päästä saa kiinni kun ajattelee sinua :)
Mulla
7
814
Vastaukset
- sinua ja
nukahdan hyvin ja näen kauniita unia. Kokeile sinäkin :)
- täälläkin
melkosia ongelmia saada unta, mutta minkäs teet, kun mies ei halua nukkua samassa kämpässä.
- helppoa olekkaan
saada unenpäästä kiinni kun ajatukset pyörii koko ajan
sinussa. Alkoholin kanssa olen itseni nukuttanut viime
aikoina turhankin useasti :(- ei :(
Alkoholin kanssa... :(
Kuulostaa surulliselta ja huolestuttavalta. Kunpa voisit nukahtaa ihan vaan rauhassa ja onnellisesti jokaikinen ilta. Mitä jos yrittäisit toistaa jotain unirutiineja, ne helpottaa nukahtamista, ja vaikka syöt mahan täyteen ennen kuin menet sänkyyn?
Älä ajattele raskaita asioita liikaa, ethän.
Ja hei, olen joskus ajatellut itseäni ja tiedän miten tylsä aihe se on, nukahdin heti :)
- hyvin...
on nukuttanut toistaiseksi. Olet mielessäni aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä ja olenpa nähnyt pari kertaa untakin sinusta/meistä:)
- valvova vielä
Kunpa olisitkin hän jota minäkin ajattelen...liikaakin, tiedän...mutta nytkin....ja aamulla....ja päivällä siis AINA olet mielessäni! Ei tällaista voi olla eikä SAA olla paitsi kun EI VOI MITÄÄN!!!! Toisaalta- nukun myös hyvin. Mahdan nähdä unia sinusta ja meistä siis. Siksi nukun hyvin!!!
- ongelmia
nukkumisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948