Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Eräs krapulan parannus

Kankku

Tottaikai se on sanomattakin selvää että lepääminen auttaa krapulaan. Tässä kuitenkin oma parannuskeinoni.

Samana iltana/yönä jona olet lähdössä ryyppäämän, syö paljon sinä päivänä (ennen ryyppäämisen aloittamista)kaikenlaista ruokaa. Se on ihan sama mitä pistelet ruuaksi kunhan syöt ja paljon. Helpottaa oloasi seuraavana päivänä ja koskaan ei saa juoda tyhjään vatsaan.

Krapula aamuna nautin mielenkiintoisen tommaattipyreestä ja mausteista valmistetun liemen. Teen tämän ennen tulevaa krapulaa valmiiksi etukäteen.

Tommaattipyre liemi krapulaan (ohje)

Sulatan menthol eukalyptus pastilleja noin 6 kpl kiehuvan veteen. Siilaan niin kauan vettä talteen että se on rusehtavan väristä. Tästä vedestä laitan osan kattilaan ja lisään siihen tomaattipyreen. Mausteeksi pippurisekoitusta, oregaanoa, suolaa. Mausteita voi laittaa omantunnon mukaan. Ja toki voit käyttää muitakin mausteita kuten chiliä. Sekoita liemi hyvin ja kaada se vaikka kuppiin. Laita jääkaappiin ja nauti heti aamulla kun heräät krapulassa.

Lisäksi keitän ruispuuron johon laitan paljon sokeria. Metwursti sämpylä vielä päälle ja pullo jaffaa. Myöhemmin päivällä kinkkupizza tai Hk:n sininen lenkki pelastaa päivän.

Tässä oma ehdotukseni, jonka ainakin itse olen todennut varsin tomivaksi krapulan parannuskeinoksi.

8

5538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohtu

      Toi kaikki on hyväksi, mut jotain unohtu.
      Illalla kun tulet kotiin kannattaa nielasta noin kolme raakaa kananmunaa ja sen kanssa 1 dl oliiviöljyä.

    • hehe

      taidan kyllä pitää ennemmän krapulan kun nauttia nuo kaikki kauheudet!!

    • Poika Pohjolasta

      Tuo sinun resepti oli kans hyvä. Täs ois kuitenkin vielä yks ettei krapulaa tulis.
      Juo n. 2 dl vettä ennen nukkumaan menoa. Tämä auttaa ainakin mulle. Kun olin vetänyt yhtenä päivänä ihan pään täyteen ja vielä kaikkia sekasin niin uskoin että tulee ihan kauhee kankkunen niin join n. 2 dl vettä ennen nukkumaan menoa niin ei tullut minkäänlaista krapulaa.

      • Mie

        Olen havainnut ennen nukkumaan menoa tapahtuvan veden juomisen ehkäisevän krapulaa hyvin tehokkaasti. 2 dl ei minun kohdallani auttaisi tippaakaan. Juon vähintään litran vettä ja joskun puolitoista.


      • Poika Pohjolasta
        Mie kirjoitti:

        Olen havainnut ennen nukkumaan menoa tapahtuvan veden juomisen ehkäisevän krapulaa hyvin tehokkaasti. 2 dl ei minun kohdallani auttaisi tippaakaan. Juon vähintään litran vettä ja joskun puolitoista.

        Tuli erehdys tuossa eilen siis n. 2l vettä :)


      • aivan nii

        se on kato nii että krapula = nestehukka ! (tai no on se tietty eräänlainen myrkytystila, mutta kaikki se paska olo mikä tulee johtuu siitä, että elimistössä ei ole tarpeeksi nestettä... Alkoholi katsos kiihdyttää aineenvaihduntaa. Olette varmaan huomanneet, että bisse yms. laittaa ravaan kusella vähän välii...:)


    • horn

      No hyvähän se on jos menee näin pienellä
      ohitse,mutta en voi muuta sanoa kuin hahahahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Kankkunen Kalle

      autaa krapulaan. Ei kuitenkaan liian monta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe