Onko Raumalla tanssiseuraa jossa voisi käydä opettelemassa/ harrastamassa paritansseja? Olen vähän edistyneempi aloittelija. Entä missä Raumalla kannattaisi käydä sitten niitä tanssitaitoja testaamassa tosi tilanteessa?
Raumalla tanssiseuraa?
6
1044
Vastaukset
- Tansipaikkaa???
www.tanssi.net
Katso sieltä tanssikurssit ja alueeltasi.
Yleensä harrasteryhmät alkavat syksyllä ja alkuvuodesta. Joihinkin pääsee kesken kauden mukaan.
Raumalaiset käyvät tanssimassa ainakin Valtatie2:lla Harjavallassa ja kesäisin Valasrannalla...muitakin paikkoja tietenkin on.
Kimppa kyytiläisiä löytää tanssiseuroista. - Ainakin
Dansseor pitää kursseja aina maanantaisin Lukion tiloissa. Helena Felt Turusta käy opettamassa.
Kyl näin talvel käymme enimmäkseen Valtatie2.lla
ja välillä Auran nuortentalol. Kesäl sit Valaksel.
Meillä toimii aika hyvin toi kimppakyyti täällä.
Sinne kursseille vaan ma.klo18.15 alkaa.- turkulaisesta tasosta
Suositumpi kuitenkin taitaa olla kansalaisopistolla tiistaisin pidettävät kurssit.
- kokeiltu
Ja siksi suosittelen kansalaisopistoa. Itse muutin pois Raumalta (sniff) -00. Mutta uskoisin vieläkin että keskikaupungilta löytyy tanssipaikka (nimi muuttunut ja tietty siten myös unohtunut) ja Kalliohovi hieman syrjemmältä. Mutta kesä tulee... ja sitten Valasrannalle =) jossa myös kesäisin erilaisia tanssileirejä ja kursseja. Joten mukaan vaan
- vastauksista
Kiitos vastauksista. Suunnittelen vasta raumalle muuttoa, mutta ei ainakaan tanssiharrastusta tarvitse hyljätä sinne muuttaessa. Mukavaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057