aukiolotutkimuksesta??

tietämätön..

ollaan menossa kesällä lapsettomuus hoitoihin kunnalliselle puolelle ja aikasemmin yksityisellä puolella todettu simppojen huonolaatu miehellä ja mulla pcos ja hypotyreoosi.. teroluteja oon syöny samoin clomeja.. kummatkin auttoi..

nyt kysyisinki kun raskautta ei olla vielä saatu alulleen että

tehdäänkö tuo aukiolotutkimus kaikille lapsettomuus hoidossa oleville vai vain joillekkin?

3

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan....

Itse olen ymmärtänyt, että se tutkimus tehdään, koska on perustutkimus ja munanjohtimien tukokset/kiinnikkeet ovat kuitenkin ihan normaali, yleinen vaiva lapsettomuudesta kärsineille. Eihän lapsettomuutta voida kunnolla hoitaa, jos ei tiedetä kaikkia asioita, mitkä eivät ole kunnossa. Eli kyllä oman käsitykseni mukaan myös tämä tutkimus tehdään kaikille.

• alussa

Kyllä se jossain vaiheessa tehdään. Jos ei noilla clomeilla saada tärppiä aikaan, on syytä tarkastaa tilanne. Eli viimeistään ennen piikytyshormoneihin siirtymistä ja esim inseminaatioita/ivf:ää tutkitaan onko tukoksia ja mikä on miehen simppojen tila.

Minä pyysin jo kahden tuloksettoman clomikierron jälkeen tutkimuksen. Tosin me ollaan yksityisellä ja siellähän saa kyllä kaikki mitä haluaa, kun on valmis vaan maksamaan..

• ap tietämätön

meillä on miehen simpoissa vikaa, ja siinä että miehen siemensyöksy menee virtsarakkoon (diabeteksesta johtuva vaiva) joten todennäköisin syy meidän lapsettomuuten on miehessä koska munasolut kypsyy mulla clomeilla ja ovulaatio tulee.. meille lääkäri sanoi yksityisellä puolella että mennään suoraan inssiin..

kiitos vastauksista.. tietää taas vähän enempi että mitä sieltä tuleman pitää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen