liete ja mitä se on?
Kukkerinpuron lilluva
18
837
Vastaukset
- ihan_ite_30
Omaa lilluvaa lietettä?
- ostanut tonttia
kukkeripuron alueelta. Näin tuon likaviemäritilanteen heti ensi katselemalla.
Lämmin höyryävä vesi, mitä muuta se tekee kuin mädättää?
- ole niin, kuin
a. pyhäjokiseutu
b.kaunis anita
c.viisas jussi
sanovat.
a:n ja b:n tarkoituksena on paikkakunnan mollaaminen ja erään tunnetun kriisikunnan kehuminen.
miksi uutinen piti juuri julkaista suurilevikkisimmässä ilmaisjakeluluaviisissa?- haapavetisillä
paljon muutakin salattavaa ja pelättävää?
kukkeripuron lämpöhaitat tietää jokainen haapavedellä asuva, siksi en sen alueelta tonttia ostanutkaan. - tonttia koko
haapavetisillä kirjoitti:
paljon muutakin salattavaa ja pelättävää?
kukkeripuron lämpöhaitat tietää jokainen haapavedellä asuva, siksi en sen alueelta tonttia ostanutkaan.pitäjästä!
semmosen pikkuojan vaikutus tuskin yltää viittä metriä kauemmas siitä! - valehtelee!
ei kaunis anita asu kukkerinpuron lähelläkään!
- kuulu olleen,
valehtelee! kirjoitti:
ei kaunis anita asu kukkerinpuron lähelläkään!
härski-harri kerto absilla....
- vaikka meinasin,
tonttia koko kirjoitti:
pitäjästä!
semmosen pikkuojan vaikutus tuskin yltää viittä metriä kauemmas siitä!ei oo mun makuun tuommoset alavat rääseiköt avoviemäreineen. pysyn naapurissa entisellä tontillani, voi olla viisas ratkasu pitemmän päälle.
- vetisiä alavikkojahan
ne on uuvetki omakotitonttialueet Haapaveellä.
120 metriä merenpinnan yläpuolella ja ylimmillään 140 metriä merenpinnan yläpuolella,että vedä siitä sitten huumoria.
- 200 kilometrin
j.jussiW-T kirjoitti:
120 metriä merenpinnan yläpuolella ja ylimmillään 140 metriä merenpinnan yläpuolella,että vedä siitä sitten huumoria.
päässä. Minä oon katsastanu nää tontit ku jatkuvasti houkutellaan Haapaveelle rakentaan. Mutta ei tuu kauppoja vielä. Talon pitää olla kalliolla ja kukkulalla.
- 200km:n päässä?
200 kilometrin kirjoitti:
päässä. Minä oon katsastanu nää tontit ku jatkuvasti houkutellaan Haapaveelle rakentaan. Mutta ei tuu kauppoja vielä. Talon pitää olla kalliolla ja kukkulalla.
ouluun on maantietä 120km, siellä on meri.
raaheen on 90km ja sielläkin on meri.
linnuntietä meri on vielä paljon lähempänä.
ei sinua kukaan haapaveelle rakentamaan houkuttele.
rakenna nivalaan, siellähän on niitä vuoria ja mäkiä!
tai vesistöjen pirstomaan ylivieskaan järven rannalle! 200 kilometrin kirjoitti:
se talo on ollut meillä aina.
200km:n päässä? kirjoitti:
tai vesistöjen pirstomaan ylivieskaan järven rannalle!tekemällä tehtyjä mäkiä.Haapavedeltä mäkiä löytyy luonnostaan.Ylivieskasta ei taida löytyä kuin Kekajärvi,että järvetkin siellä on vähissä.
Nivalasta ei taida löytyä kuin tämä Nivalan vanha nimi PIDISJÄRVI.- painostetaan
200km:n päässä? kirjoitti:
tai vesistöjen pirstomaan ylivieskaan järven rannalle!tänne rakentaan, kumma kaupunki
- oo oikein naapureissa
j.jussiW-T kirjoitti:
tekemällä tehtyjä mäkiä.Haapavedeltä mäkiä löytyy luonnostaan.Ylivieskasta ei taida löytyä kuin Kekajärvi,että järvetkin siellä on vähissä.
Nivalasta ei taida löytyä kuin tämä Nivalan vanha nimi PIDISJÄRVI.asti liikkuneet. minunki talo on paremmalla kukkulallaa ku mitä on nuo haapaveen uuvet alueet joita kaupataan niisä on liian pienet tontit
oo oikein naapureissa kirjoitti:
asti liikkuneet. minunki talo on paremmalla kukkulallaa ku mitä on nuo haapaveen uuvet alueet joita kaupataan niisä on liian pienet tontit
Haapavedellä aluksi RYYPPYMÄEN päällä,niin näet millainen korkeusero on Kirkkojärven rantaan.
- ihan_ite_30
Kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872