Rakkauden aamu kasteisen maan
kyyneleet kasteen nähdä mä saan,
käteni kaulasi ympäri vien
mulle näytätkö rakkauden tien?
Iho vain peitteenä vartalosi
kätesi etsien uumallani,
hyväillen löytyvi virtojen vuo
sydän mettä rakkauden juo.
Irti ei päästäisi kumpainenkaan
onne,iloa rakkauden maan,
malja on täytetty tiedän mä sen
oli kerta tuo ensimmäinen.
Sanoja lausuttu ei yhtäkään
huulias suudellen lähelles jään,
aamu on raikas kasteisen maan
polun uudelleen käydä kai saan?
RAKKAUDEN ENSIMMÄINEN AAMU
6
278
Vastaukset
- lindalinda1
ei tarvita aina sanoja, kehojen ja silmien kieli
voi puhua enemmän kuin kymmenet sanat.
Maljasi/runosi on täytetty kauniisti puhuvin sä-
kein, joissa viihtyy kuka tahansa. Ja rakastan
suorastaan näitä riimisäkeitäsi.
Lukunautinnosta kiittää linda.riittää läheisyyden tunne ja lämpö,ilman lausuttuja sanoja.Sanaton rakkaus on kuin linnun siiven kosketus,hellä ja luokseen kutsuva. Kiitos taas Sinulle linda.
- lindalinda1
halausm kirjoitti:
riittää läheisyyden tunne ja lämpö,ilman lausuttuja sanoja.Sanaton rakkaus on kuin linnun siiven kosketus,hellä ja luokseen kutsuva. Kiitos taas Sinulle linda.
voiko tuota enää kauniimmin sanoa.
Täydensit vastauksellasi vain herkkää runoasi,
kiitos. lindalinda1 kirjoitti:
voiko tuota enää kauniimmin sanoa.
Täydensit vastauksellasi vain herkkää runoasi,
kiitos.mut kai tänikänen saa lukihäiriön laittaa emmentaalitaudin piikkiin? Kiitos Sinulle linda
lisäyksestäsi.
- Mysteriet
Nautittavaa luettavaa - kertakaikkiaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808