Rakkauden aamu kasteisen maan
kyyneleet kasteen nähdä mä saan,
käteni kaulasi ympäri vien
mulle näytätkö rakkauden tien?
Iho vain peitteenä vartalosi
kätesi etsien uumallani,
hyväillen löytyvi virtojen vuo
sydän mettä rakkauden juo.
Irti ei päästäisi kumpainenkaan
onne,iloa rakkauden maan,
malja on täytetty tiedän mä sen
oli kerta tuo ensimmäinen.
Sanoja lausuttu ei yhtäkään
huulias suudellen lähelles jään,
aamu on raikas kasteisen maan
polun uudelleen käydä kai saan?
RAKKAUDEN ENSIMMÄINEN AAMU
6
265
Vastaukset
- lindalinda1
ei tarvita aina sanoja, kehojen ja silmien kieli
voi puhua enemmän kuin kymmenet sanat.
Maljasi/runosi on täytetty kauniisti puhuvin sä-
kein, joissa viihtyy kuka tahansa. Ja rakastan
suorastaan näitä riimisäkeitäsi.
Lukunautinnosta kiittää linda.riittää läheisyyden tunne ja lämpö,ilman lausuttuja sanoja.Sanaton rakkaus on kuin linnun siiven kosketus,hellä ja luokseen kutsuva. Kiitos taas Sinulle linda.
- lindalinda1
halausm kirjoitti:
riittää läheisyyden tunne ja lämpö,ilman lausuttuja sanoja.Sanaton rakkaus on kuin linnun siiven kosketus,hellä ja luokseen kutsuva. Kiitos taas Sinulle linda.
voiko tuota enää kauniimmin sanoa.
Täydensit vastauksellasi vain herkkää runoasi,
kiitos. lindalinda1 kirjoitti:
voiko tuota enää kauniimmin sanoa.
Täydensit vastauksellasi vain herkkää runoasi,
kiitos.mut kai tänikänen saa lukihäiriön laittaa emmentaalitaudin piikkiin? Kiitos Sinulle linda
lisäyksestäsi.
- Mysteriet
Nautittavaa luettavaa - kertakaikkiaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6392807Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252247Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892016
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201829Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271241- 661174