TV-synti kirkon ydinoppia

nettiselaaja

SRK:n puhjohtaja sanoo: Me(huom:vain me oppi) olemme kirkon ydin. Pyhistä pyhin ovi on SRK:n työvaliokunnan ovi joka sisällä Jumala puhuu universaaliumille. Jumalako myös päätti vuonna 1963 työvaliokunnan työhuoneessa että televisio kaikissa muodoissa on syntiä ja sen kotiinsa hankkineet ovat teoillaan kieltäneet uskonsa. Jos he eivät luovu televisiosta heidät sidotaan syntiin ja pidetään pakanoina ja publikaaneina.

7

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kempelainen

Tässäkin tulee selväksi, SRK;n raadollisuus, pidetään pakanana. VL on pakana, kuten valtaosa Suomen kansaa, vain juutalaista syntyperää oleva, Israelin sukukuntaan kuuluvat emme ole pakanoita.

Heidän tietämys Raamatusta on näennäinen.

• sinä....?

siis juutalainen, todellako?

• Kempelainen
        sinä....? kirjoitti:

siis juutalainen, todellako?

Juutalaiseksi lasketaan äidin puoli, koska Abraham, ensimmäinen jude, ei saanut Saarna kanssa lasta, ennekenkuin hänen orjattarensa Hagar teki Ismailin. Saarai sai sitten Jumalan tahdosta myös pojan,

Tapahtumien kulku. 1Moos 7.

1 Kun Abram oli yhdeksänkymmenenyhdeksän vuoden ikäinen, Herra ilmestyi hänelle ja sanoi: "Minä olen Jumala, Kaikkivaltias. VAELLA koko sydämestäsi MINUN TAHTONI mukaisesti,

2 niin minä otan sinut liittoon kanssani ja teen suureksi sinun jälkeläistesi määrän."

3 Abram heittäytyi kasvoilleen, ja Jumala sanoi hänelle:
        4 "Tällainen on liitto, johon minä sinut otan. Sinusta on tuleva monien kansojen kan- taisä.

5 Älköön siis nimesi enää olko Abram, vaan olkoon se Abraham, koska minä teen sinusta kansojen paljouden isän. ** Melo HaGoyim, Juuri näin Jumala sanoi Abrahamille.

””Melo Varsinainen sanat Melo-Ha-Goyim ovat juutalaisia varten ja tarkoittaa täyteydessään tai täydellisyyttä kuin kokonaisuudessaan. Se on miehinen substantiivi ja on todettu, täyteydessään, että joka täyttää, kourallinen, massa, moninaisia, koko, sisältö, koko pituus TÄYSI LINJA, heprean sana Mala joka on verbi ja keinoja: suorittaa, täytettävä tai massa itse yhdessä; olevan aseistettuja.”” Ha on määrätty artikkeli joka tarkoitetaan "" se liittyy substantiivin jossa se edeltää joka on meidän seuraava sana, Goyim; On monikossa sana "goy", joka tarkoittaa, ihmiset, yleensä ei – HEBREAN IHMISIÄ, eli meitä juutalaisia., jälkeläiset ovat Abrahamin jälkeläisiä, Israelin ja Juudean ihmisiä. Muut ovat pakanoita.

Kiinnostavaa on, että tämä sana primitiivisen root on "ga'ah", joka tarkoittaa: . Nousta, kasvaa, on ylistetty voitokkaasti, jotka nostetaan, Joten todellinen tarkoitettu Melo HaGoyim on Täydellisyyden ja monia ihmisiä, tiheäkasvuinen yhdessä ja aseellisten ei-heprea, pakanoita, jälkeläisiä Abraham on ylistetty ja nostetaan voitokkaasti kunniaan.

6 Minä annan sinulle paljon jälkeläisiä, ja sinusta on polveutuva kansakuntia ja kuninkaita
        7 Minä pidän voimassa liiton sinun ja myös sinun jälkeläistesi kanssa, ikuisen liiton sukupolvesta toiseen, ja minä olen oleva sinun Jumalasi ja sinun jälkeläistesi Jumala. ** Juuri tässä liitossa elän, sama siunaus on 1 Moos 12: 1-3.
        15 Jumala sanoi vielä Abrahamille: "Vaimoasi Saraita älä enää kutsu Saraiksi, vaan hänen nimensä olkoon Saara.
        16 Minä siunaan häntä ja annan hänen synnyttää sinulle pojan. Minä siunaan häntä: monet kansakunnat saavat hänestä alkunsa, ja hänestä polveutuu kansojen kuninkaita

17 Abraham heittäytyi kasvoilleen, mutta naurahti, sillä hän ajatteli: "Voiko satavuotiaalle miehelle muka syntyä lapsia, ja voisiko Saara, joka on yhdeksänkymmenen, vielä synnyttää?"

18 Ja Abraham sanoi Jumalalle: "Kunpa Ismael saisi elää sinun huolenpitosi alaisena!"
        19 Jumala sanoi: "Vaimosi Saara synnyttää sinulle pojan, ja sinun tulee antaa hänelle nimeksi Iisak*. Minä pidän voimassa liiton myös hänen kanssaan, ja se pysyy ikuisesti voimassa hänen jälkeläistensäkin kanssa.

20 Ja minä toteutan myös sen, MITÄ PYYSIST ISMELIN PUOLESTA. Minä SIUNAAN HÄNTÄ, teen hänet hedelmälliseksi ja annan hänelle suuren joukon jälkeläisiä. Hänestä tulee KAHDENTOISTA REUHTINAAN ISÄ, ja minä teen hänestä suuren kansan. ** Tätä on Koraani usein käyttänyt.

21 Mutta minun liittoni jatkuu Iisakin kanssa, jonka Saara synnyttää ensi vuonna tähän aikaan." ** Mutta LIITTO JATKUU VAIN MEIDÄN JUUTALAISTEN KANSSA, EI MUIDEN.

Siinä syy, miksi Isä ratkaisee ihmisien arabiksi, ja äiti, juutalaiseksi, mutta minä olen molempia, Isän puolelta Seemin, ja äidin puolelta Joshuan jälkeläisiä.

Tämmöistä se on.

Minulla on muutama sata sivua tietoa juutalaisuudesta, voin lähettää sitä, jos kirjoita postiini. Mielenkiintosi on aiheellinen, sillä Suomi on Israelin pikkuveli, ja yllätys yllätys, Suomaisista kantaa Israelilaista geeniä n 40% tietämättään joten mielenkiinto on aiheellinen. Minulla on tieto, miten voit asiatsta varmistua, kirjoittele.

Kiitos mielenkiinnostasi.

Shalom

• ihan oikein

uskomassa.

Jumala näin hoitaa siionia!

Tärkeää on myös, että paetaan epäuskoisia heti, kun on heitä varoitettu kerran tai kaksi. Ettei synti tartu heistä.

Asioita on myös turhaa perustella Raamatulla, sillä asiat ymmärretään vain uskon kautta.

• täydellisesti oikeassa

Nyt täytyy äkkiä kirjoittaa kirjaksi VAIN ME-oppi, syrjäyttää raamatut sillä ja ryhtyä lukemaan ja opettamaan oikeasta oppikirjasta uskon siivittämänä.

• olet huolissasi

Jeesuskin söi enimmäkseen, juurikin syntisten ja publikaanien kanssa.Ja fariseukset piti sitä pahana

• sepeteusX

Tarkoittaakos Nettiselaajan Jumalan maanpäällisenä edustajana antama lausuma, että tullivirkailija eli publicani on automaattisesti syntinen pakana?

Vai onkos niin lohdullinen tilanne, että möläys johtuukin heikosta yleissivistyksestä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      313
      4213
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2375
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2026
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1521
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      40
      1018
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      135
      980
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      897
    10. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    Aihe