Haluaisitko kenties treffata?
Kakkoselleni
32
1942
Vastaukset
- palautetaan avaamattomana
en tietenkään. Prioriteetti järjestys on sellainen, että ykkösestä lähdetään liikkeelle. Joko se tai ei mitään.
- saisi
toki ykkösen edut ilman velvoitteita.
- YKKÖNEN.
saisi kirjoitti:
toki ykkösen edut ilman velvoitteita.
Se ei muuksi muutu.
- kakkonen on
YKKÖNEN. kirjoitti:
Se ei muuksi muutu.
kakkonen. kolmonen on kolmonen ja nelosella on herpes.
Minä olisin mielelläni jonkun naisen kakkonen. - miehen ykkönen,
kakkonen on kirjoitti:
kakkonen. kolmonen on kolmonen ja nelosella on herpes.
Minä olisin mielelläni jonkun naisen kakkonen.niinnhän oleenkin ja tulen olemaan aina ja iankaikkisesti.
- amen
miehen ykkönen, kirjoitti:
niinnhän oleenkin ja tulen olemaan aina ja iankaikkisesti.
amen.*laulaa*
- tavata.. "2"
Mutta muista?? ettet mene numerojärjestyksessä sekaisin ,kun minut opit tuntemaan.
- tässä piilee
ja sinut tuntien se vaihto voisi olla aika lähellä.
No, älä ole huolissasi. Tämä ei ollut kosinta;) - kosinnan..
tässä piilee kirjoitti:
ja sinut tuntien se vaihto voisi olla aika lähellä.
No, älä ole huolissasi. Tämä ei ollut kosinta;)voit jättää sit myöhempään ,vain menitkö jo nyt numerojärjestyksessä sekaisin,se pitää olla sit sellainen "romanttinen kosinta ",voisit polvistua mun etten ja ojentaa jonkun kauniin kukan minulle ,sellaisen päivänkakkaran ,josta voin nyppiä terälehtiä..rakastaa ,ei rakasta,rakastaa,ei rakasta..?
- siitä kukasta
kosinnan.. kirjoitti:
voit jättää sit myöhempään ,vain menitkö jo nyt numerojärjestyksessä sekaisin,se pitää olla sit sellainen "romanttinen kosinta ",voisit polvistua mun etten ja ojentaa jonkun kauniin kukan minulle ,sellaisen päivänkakkaran ,josta voin nyppiä terälehtiä..rakastaa ,ei rakasta,rakastaa,ei rakasta..?
sitten päätetä, että suostutko?
Vähän epäilyttää kaikkiaan polvistua naisen eteen, kun siinä voi saada polvesta suuhun, mutta sulla on kyllä nätit polvet. - ole.. "2"
siitä kukasta kirjoitti:
sitten päätetä, että suostutko?
Vähän epäilyttää kaikkiaan polvistua naisen eteen, kun siinä voi saada polvesta suuhun, mutta sulla on kyllä nätit polvet.se mun ykkönen ,koska hän ei ole nähnyt mun polvia viellä koskaan!
- korjataanko sekin
ole.. "2" kirjoitti:
se mun ykkönen ,koska hän ei ole nähnyt mun polvia viellä koskaan!
vika. Mä voisin sun kakkosena katsella niitä sun polviakin.
- vaan..
korjataanko sekin kirjoitti:
vika. Mä voisin sun kakkosena katsella niitä sun polviakin.
joskus kesällä ,kun tulee sellainen kuuma helteinen päivä ,,,ja kesämekkokin tuntuu liian lämpimältä ...ehkä voitaisiin mennä uimaan ja silloin näksit ehkä vilaukselta mun polveni:)
- ihan se
vaan.. kirjoitti:
joskus kesällä ,kun tulee sellainen kuuma helteinen päivä ,,,ja kesämekkokin tuntuu liian lämpimältä ...ehkä voitaisiin mennä uimaan ja silloin näksit ehkä vilaukselta mun polveni:)
lyhyt kesämekkokin.
keskimäärin polvet näyttävät paremmilta kesämekossa kuin uikkareissa.
sun polvet on tietty ihanat kuin vaahtokarkit - ihan..
ihan se kirjoitti:
lyhyt kesämekkokin.
keskimäärin polvet näyttävät paremmilta kesämekossa kuin uikkareissa.
sun polvet on tietty ihanat kuin vaahtokarkitmukavasti on tullut palautetta ,.vislausta ja muuta mukavaa ...lyhtypylvääseen kävelemistä:)
- mmmmm..
ihan.. kirjoitti:
mukavasti on tullut palautetta ,.vislausta ja muuta mukavaa ...lyhtypylvääseen kävelemistä:)
saatanpa kuvitella. *klonk*
- me..
mmmmm.. kirjoitti:
saatanpa kuvitella. *klonk*
joskus törmätään ...nauretaan sit näille jutuille;)
öitä :) - ja sitten
me.. kirjoitti:
joskus törmätään ...nauretaan sit näille jutuille;)
öitä :)mää varmaan kävelen sitä pylvästä päin.
hyvää yötä
- p....
haluaisin treffata, kerro vaan koska ja missä.
- esimerkiksi
michellessä?
- p....
esimerkiksi kirjoitti:
michellessä?
ohi ? En ole koskaan kuullutkaan michellestä.Eli ei tainnu olla mulle tää kutsu valitettavasti.Täytynee suorittaa kuitenkin google haku.
- aleksanterinkatu
p.... kirjoitti:
ohi ? En ole koskaan kuullutkaan michellestä.Eli ei tainnu olla mulle tää kutsu valitettavasti.Täytynee suorittaa kuitenkin google haku.
tervetuloa!
- p....
aleksanterinkatu kirjoitti:
tervetuloa!
en kerkiä sinne asti huomenna mut, kiitti kutsusta kumminkin.
- en taida
p.... kirjoitti:
en kerkiä sinne asti huomenna mut, kiitti kutsusta kumminkin.
mäkään sitten yksin mennä. Hö!
- p....
en taida kirjoitti:
mäkään sitten yksin mennä. Hö!
kyllähä noin viksu aina seuraa löytää.Pitäkää hauskaa :D
- eikä kiinnosta
varatut miehet. Tsori, joudut etsimään itsellesi jonkun toisen kakkoseksi.
- ehdin
jo sinuun ihastua. puspus
- kyllä..
rakastella sun kanssa ,sehän tässä kakkosena olemisena on se hyväpuoli?
- ja kiitos
tässä olis tällainen mukava, vaaraton(llinen) ja fiksu jentleman.
- päin..
tavattaisiin ja milloin?
kerrot vaan ajan ja paikan !- vaikka
michelle tänään klo 14.30?
- baarishta
oon jo aika päissssäni. sua oottelen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764