Härkä N, Kauris M

se kauris

Miten kauris ja härkä tulee toimeen? sillä olen Rakastunut Härkänaiseen joka on kyllä varattu, olemme kavereita mutta haluaisin jotakin enemmän, en pysty oikein ajattelemaan muuta kuin tätä härkänaista. välillä hän on kauhean kylmä ja etäinen ja välillä taas lämmin.
mitä tämä tarkoittaa?
Miten härkänainen osoittaa kiinnostuksensa mikäli hänkin haluaa enemmän.

13

1904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin..

      Osasit määritellä härän, kylmä,etäinen ja välistä niin lämmin .

      Härkä ja kauris sopivat toisilleen horoskoopin mukaan ainakin parhaiten toisilleen,se että kauris on myös hieman etäinen ,voi hankaloittaa suhteen kehittymistä,joten sun pitää vaan ottaa härkää sarvista kiinni.

      • nähnyt

        härkä-nainen on ehkä tietyllä lailla varautunut. kauriina ihmettelen miehen moraalia toisaalta härälle se ei liene niinkään tärkeä?


    • Mimu32

      Meillä on juuri samoin, minä härkä ja mies kauris. Seksuaalisesti ainakin sopii :) Kauris mies vaan on välillä vähän vakava, ei ymmärrä pientä vitsiä, varsinkaan itsestään :) Ja tosiaan härkä on kylmä, mutta niin lämmin, pitää paikkansa. Härkä lämpenee hitaasti, mutta kun lämpenee niin on sitten lojaali, oli sitten kyseessä ystävä tai mies. Mutta muista, härkä on materialistinen ja tarvii hellimistä, vaikka vähän potkii vastaan. Muistat synttärit ym. ja välillä antaa kukkia tms. ei tarvi olla mitään kallista (vaikka niistä härän silmä loistaakin), kunhan muistaa ... niin härkä tykkää :) Kysy pois, jos haluut tietää lisää....

      • Lappapuuro

        Kauris on pihi, mitään ei anna mutta kaiken ottaa, korkojen kanssa. Ei ajattele muita, vain itseään. Raivostuu pienistä, lyökin. On tylsä eikä saa elämässä MITÄÄN aikaan. Siinä näin lyhyesti, kauriin huonot puolet löytyy muttei yhtään hyvää, itse ajattelin heivata pellolle koko paskan. Ei saa edes mua tyydytettyä sängyssä..


      • härkäää

        härkä ja kauris paras pari mitä voi olla! kokemusta..


      • mieltä
        härkäää kirjoitti:

        härkä ja kauris paras pari mitä voi olla! kokemusta..

        en oo vielä toista samanlaista löytänyt ja etsinyt jo monta vuotta. Täytynee kai alkaa kyseleen ehdokkailta horoskooppimerkkiä.


    • Mimu32

      Tosiaan tämä härkä nainen on siis varattu... paha paikka ja vielä olette ystäviä... Täytyy sanoa, että minä en ainakaan hyvää ystävää halua menettää. Jos ei toimi niin siinä menee usein ystävyyskin. Tosin sä varmaan vedät puoleesi, mutta hän yrittää taistella siinä välissä. Toisaalta lojaali miehelleen, mutta sä... Kyllä sä huomaat, jos hän on susta kiinnostunu ja toisaalta taas härkä osaa olla sellanen, että sä vedät vääriä johtopäätöksiä. Jos hänellä menee miehen kanssa hyvin ja se näyttää onnelliselta, niin älä missään nimessä mene siihen väliin. Sattuu...

    • että....

      noin päin toimiikin. Mulla tilanne niin, että minä (härkä) olen enemmän ihastunut kuin tämä kaurismies. Normaalisti näytän tunteeni, mutta tässä tilanteessa en missään nimessä. Ylpeys kärsisi ja pahasti. Valitettavasti luulen, ettei sun naisesi lähde liitostaan takiasi. Härkänainen tykkää ennen kaikkea turvallisuudesta ja jos hän sitä kokee liitossaan, niin ei välttämättä riskeeraa sitä.

      • ällistynyt

        avioliitto tyhmän tunteilun vuoksi?


    • Lappapuuro

      Pitäisi rekisteröidä joku nimimerkki kun muutkin käyttää vaikka näin tyhmä :(

      Härkätyttö kun olen niin itse ainakin olen ensin todella flirtti ja kuuntelen kaiken mitä toinen sanoo. Olen mahdollisimman kauniina ja panostan esim. asunnon siisteyteen mikäli on siellä treffit. (peruin eräät treffit viimehetkellä kun unohdin ne ja kämppä oli ihan sekaisin ja oma naama näytti perseeltä). Pyrin siis olemaan mahdollisimman täydellinen ihastukseni edessä vaikka se vaatisi pieniä uhrauksia ja valkoisia valheita todellisista mielipiteistä (tämä siksi että ne mielipiteet muuttuu vähän ihastuksen mukaan aluksi) ei siis tahallista. Olen hyvin ujo ja saatan hermoilla ennen treffejä ja niiden alkaessa tuntuu että kaikki on pielessä eikä mikään ole hyvin. Sinkoilen jatkuvasti peilin edessä, katson onko ruoka hyvää, ettei missään lattialla ole roskia, tämä saa kyllä toisen sanomaan sitten että pitäisi rauhoittua :D vaikea katsoa silmiin, sillä tuntuu että nauraa, huimaa tai muuta outoa. Minun ihastus on siis todella näkyvää.

      Sitten kun mennään suhteessa pidemmälle tulee pidättyväisyys, itse tajuaa että on antanut liikaa tunteilleen vallan ja varsinkin jos edelliset suhteet on menneet mönkään niin ottaa pakkia. Minä tulen kylmemmäksi, välttelen liikoja tapaamisia ja otan omaa aikaa ettei vain sydänraukka mene taas rikki. Tässä vaiheessa mies saattaa ajatella että nyt teki jotain väärin ja annoin periksi, jos mies taas on hyvin kiinnostunut ja tekee selväksi että vilpittömästi on kiinnostunut tästä kauniista, herttaisesta ja ihanasta tytöstä (tai ainakin siitä täydellisestä mielikuvasta jonka annoin) niin olen taas mukana, tällä kertaa hyvin hitaasti ja katson aikani ovatko miehen tunteet aitoja. Jos eivät, loukkaannun ja saatan olla ilkeä tai en pidä mitään yhteyttä enää. Jos taas alan vakuuttua tunteiden aitoudesta minua kohtaan (mies saattaa edelleen pitää täydelliseksi tekemää illuusiota itsestäni minuna) niin pikkuhiljaa alan lämmetä aidosti, sen huomaa ajoittaisista kiukunpuuskista jos en ole kuullut pitkään aikaan kuinka ihana olen tai saanut hellyyttä tai huomiota. Heh. Suhteen edetessä toinen osapuoli näkee pikkuhiljaa todellisen minäni ja sopeutuu jo siihen etten olekaan täydellinen vaan hieman sottapytty enkä niin kaunis aamulla ilman meikkiä hiukset pystyssä :) ihana olen silti ja rauhallinen, en tykkää huutamisesta tai riitelystä. Suutun hyvin harvoin mutta jos suutun niin se on jo niin suurta luokkaa että itsellekin tulee paha mieli siitä tunnekuohusta. Yleensä vain kiukuttelen, sen saa loppumaan halilla ja kauniilla sanoilla :)

      • mukavasti..

        sun omasta härkäpäisestä luonteestasi ,joka varmaan pitää paikkaansa ,,,koska nuo samat merkit viittaavat(sopivat) juuri erääseen härkään kuin nyrkki silmään.


      • härkänaikkonen

        Tunnistan kyl tosta täysin itseni... siis just enkä melkehen....!


      • härkä n
        härkänaikkonen kirjoitti:

        Tunnistan kyl tosta täysin itseni... siis just enkä melkehen....!

        Niin minä myös! Asiaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      285
      3023
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      216
      1921
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1370
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1241
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      266
      1178
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      841
    Aihe