http://www.iltasanomat.fi/matkailu/uutinen.asp?id=1665569
Jos kesän 2011 lomasuunnitelmat ovat vielä vaiheessa, niin kannattaa harkita todellista elämysmatkaa avaruuteen.
Avaruusmatkat nyt myynnissä Suomessa
8
3649
Vastaukset
ja muutenki aika kallista lystiä ajatellen et neljän tunnin lystistä pitää yli 150000€ pulittaa. ja silloinkin noustaan enimillään 110 kilometriin. mutta oikeesti oon sitä mieltä et meistä jokaisen pitäs omin silmin nähä rakas kotiplaneettamme vähintään 100000km etäisyyveltä jotta saisimme käsityksen siittä ja alamme tajuta sen miten ainutlaatuinen paikka tämä maa planeetta oikeesti on.
- huom.
niin kyse oli kolmen tunnin matkasta, josta 4 MINUUTTIA vietettiin avaruudessa. Revi siitä! Ei pitkään kestä siis elämän kohokohta.
- käynti kirjastossa
Tein avaruusmatkan ilmaiseksi lainaamalla Rainer Granitin Lähtölasku 47 kirjastosta.
Ihan samat vibrat siitä saa eikä lukiessa tule edes avaruuspahoinvointia.- Aleksis Kiwi-Stenwall
Veikkaanpa että Vomit Cometh jos vielä kerran mainostat tuota Rainer Granitin kirjaa.
- toiveloma?
Kallis tapa testata miten ruuansulatuselimistö reagoi muutaman minuutin painottomuuteen. Monella nuorella ja hyväkuntoisella astronautiksi haluavalla henkilöllä nimittäin tulee painottomuudessa oksennus. Tämä on todettu lukuisilla NASAn lentokoneen parabeliratalennoilla. Siitäpä koneen nimitys Vomit Cometh eli vapaasti kääntäen Yrjö Lentää. Noh, elämys kai se on sekin ;-)
- avoin ja sopeutuva mieli
Tämähän olisi ihan saumattomasti linjassa suomalaiskansallisen votka- ym. turismin perinteen kanssa. Matkallahan juodaan viinaa ja oksennellaan. Kaikki vaan kehittyy niin että avaruusaikana sitä viinaa ei enää tarvitakaan kun oksennus tulee muutenkin ;-)
- on nickname
'Vomit Comet' se lentokoneen lempinimi kuitenkin on 'virallisesti', eli olkoon vapaasti suomentaen vaikka Yrjökomeetta
http://en.wikipedia.org/wiki/Vomit_Comet
- SS
Painottomuus saadaan aikaan myös putoamalla 10m/s2. Jos kone on 15 km:n korkeudessa niin minuutin syöksy voidaan kai tehdä. Saa nauttia minuutin painottomuudesta ehkä 5 000 euron hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882