Mulla tuli eilen kaksi viikkoa raittiina. Olen tosi ylpeä itsestäni. En ole vuosiin ollut näin kauan raittiina, Ja loppua ei näy. Tavoitteena on täysiraittius, kun minulle ei oikein mikään muu käy. Jos otan ensimmäisen niin juominen alkaa taas.
Kaksi viikkoa:)
8
493
Vastaukset
- complex-partial
Päivä kerrallaan.
- -piiiiip-
Oikein hyvä alku ja asenne. Siitä se lähtee, terve ja raitis elämä here we come!
- kaffeemuki
Siitä se lähtee... Miltä tuntuu, onko aika mennyt nopeasti vai onko aika vain madellut päivä kerrallaan?
- Lissu
Aika on mennyt yllättävän nopeaa ja ihmeen vähän mielitekoja on ollut, ei juuri ollenkaan. Eli kaikinpuolin on hyvin mennyt Tästä on hyvä jatkaa:)
- alkoHOLE
jatka vaan, sillä olo paranee vaan koko ajan.
välil o pinna tiukalla, mut niinhän normaaleillakin on - Spriten_voimalla
Niin niistä päivistä pikku hiljaa kertyy viikkoja ja viikoista kuukausia. Minulla on vielä erittäin hyvin muistissani viime kesäiset ensimmäiset raittiusviikot. Se on niin sanoinkuvaamattoman hyvä tunne, kun huomaa, että pystyy olemaan ilman alkoholia. Siitäkin saa voimaa jatkaa.
Päivä kerrallaan on hyvä edetä. Oikeasti meillä on vain tämä hetki, pitäkäämme sitä hyvin niin kauan kuin se meillä vielä on :) - tästä eteenpäin
...on hyvä jatkaa. Asiantuntijat sano mulle, et ensimmäiset kaksi kuukautta olisivat retkahtamisen kannalta vaikeimmat, mut sekin on tietysti yksilöllistä ja omasta asenteesta kiinni.
Ite oon ollu raittiina 54 päivää ja täytyy myöntää, et hyvin on menny päivä kerrallaan. Tosin ei ole tehnyt tippaakaan mieli.
Koita jaksaa ja sinnitellä sekä kehitellä joitain uutta ja mielekästä sisältöä elämääsi. - ekan juomisen
jättäminen. Tota ylpeyttäsi kun aattelee tulee mieleenettä sanotaan että ylpeys käy lankeemisen edellä. Mutta mä luulen että sä oikeesti tarkotat että olet kiitollinen raittiudestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912833
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454780Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392788Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201955Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1111706Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471