Neitsytmies

kalanainen zzzz

on narstinen , naismainen, kiero ystävä.
En luota enään häneen!

14

1724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • codetsu

ei kenenkään tarvitse luottaa tuollaiseen tyyppin
      oli hän neitsyt tai joku muun merkkinen
      vähemmästäkin tuollaiset tyypit poistuvat ystävä listastani

mutta tälläiset varoitukset ovat yhtä tyhjän kanssa koska kukaan ei tiedä kuka sinä olet tai minä eikä voi tietää kuka liero on jota muiden pitäisi varoa
      kuka takaa sitten sen ettei tämä liero ole jollekin toiselle ylin ystävä
      tuleeko lieromaisuus ilmi vain sinua kohtaa
      ehkä hän ei pidä sinusta
      ehkä sinäkin olet liero hänen mielestään

mutta kuten sanoin turhaa on tämänkin viestin rustaamiseen
      aina on ihmisiä jotka eivät pidä toisesta ihmisestä syystä tai toisesta
      onhan se helpottavaa yleisillä foorumeilla huutaa sisäistä tuskaansa jos se auttaa niin ok
      muuten se olisi täysin turhaa...

• Rapu-ystävä

ja järkevä vastaus! Minulla on onni tuntea neitsytmiehiä, jotka ovat kertakaikkiaan fiksuja, sympaattisia, ihania jne.

• ---------------------------...

olen tehnyt. Naismainen nalkuttaja. Omahyväinen ja erittäin mustavalkoinen tyyppi.

• Nimetön

Niinpä! Miksi sitten ,otat kantaa? Vai kolahtaako jotenkin tämä juttu???

• edellinen vastaaja
        Nimetön kirjoitti:

Niinpä! Miksi sitten ,otat kantaa? Vai kolahtaako jotenkin tämä juttu???

ja jokainen heistä vastaa täysin tuota kuvaa. Ihme jos jokainen vain "sattuu" olemaan neitsyt ja muuten on ihan samanlaisia pilkunviilaajia ja nalkkuja..

• codetsu
        edellinen vastaaja kirjoitti:

ja jokainen heistä vastaa täysin tuota kuvaa. Ihme jos jokainen vain "sattuu" olemaan neitsyt ja muuten on ihan samanlaisia pilkunviilaajia ja nalkkuja..

hmm ja mä tunnen noin 10 neitsyttä miestä ja naista ja yksikään niistä ei ole toisensa kopio
        vaan täysin erilaisia

• Kuunteleva
        codetsu kirjoitti:

hmm ja mä tunnen noin 10 neitsyttä miestä ja naista ja yksikään niistä ei ole toisensa kopio
        vaan täysin erilaisia

Oh hoijaa kun lukee noita teijän kirjoituksia, niin tulee mieleen se,(joka haukkuu N-miestä), oletteko todella itse maailmojen napoja. Tuntuu kuin olisitte jääneet rannalle ruikuttamaan, kaikesta yrityksistänne huolimatta!!! Voi teitä raukkoja. On hyvä että Neitsytmiehet ovat tarkkoja ja vieläpä seuralaisestaan (Vauh).

• Asiantunteva
        Kuunteleva kirjoitti:

Oh hoijaa kun lukee noita teijän kirjoituksia, niin tulee mieleen se,(joka haukkuu N-miestä), oletteko todella itse maailmojen napoja. Tuntuu kuin olisitte jääneet rannalle ruikuttamaan, kaikesta yrityksistänne huolimatta!!! Voi teitä raukkoja. On hyvä että Neitsytmiehet ovat tarkkoja ja vieläpä seuralaisestaan (Vauh).

Minäkin kelvannu, peräti tälläiselle 1-miehelle!
        Olen todella otettu! HYVÄ MAKU NÄILLÄ N-MIEHILLÄ!!!!!!!!!!

• *huoh*
        Kuunteleva kirjoitti:

Vaihdoin itse pikkutarkan ja omasta mielestään Jumalan lahjan naiselle neitsyt-miehen ihanaan kalatmieheen, joka on aika lailla päinvastainen kuin itsekäs neitsyt. Kalat-mies ajattelee muita, auttaa ystäviään ja vähempiosaisia. Hänellä on ystäviä ja tuttuja todella paljon, kun taas neitsyt exälläni ei ollut yhtään ystävää. Ja siitäkin syytti muita...

• narsisti..

Täydellinen narsisti.

• *huoh*

löytyi exältänikin heti kun huomasi jääneensä kakkoseksi toiselle miehelle. Kuinka KUKAAN mies voisi olla häntä parempi.

• Vastaus-
        *huoh* kirjoitti:

löytyi exältänikin heti kun huomasi jääneensä kakkoseksi toiselle miehelle. Kuinka KUKAAN mies voisi olla häntä parempi.

Katsokaa peiliin pettyneet naiset! Helposti arvostelette muita. Kieroilu, valehtelu, teeskentely, henkinen laiskuus, epäsiisteys ja aivojen suppea toiminta ei sovi Neitsyille...kun sitten totuutta kerrotaan se pistelee sittenkin...

• *huoh*
        Vastaus- kirjoitti:

Katsokaa peiliin pettyneet naiset! Helposti arvostelette muita. Kieroilu, valehtelu, teeskentely, henkinen laiskuus, epäsiisteys ja aivojen suppea toiminta ei sovi Neitsyille...kun sitten totuutta kerrotaan se pistelee sittenkin...

Vika on aina siinä toisessa osapuolessa.

• ja tunnusta vikasi
        *huoh* kirjoitti:

Vika on aina siinä toisessa osapuolessa.

Ei neitsyen tarvitse keksiä toisesta vikoja, sillä ne ovat olemassa. Älä lakaise vikojasi maton alle, vain tunnustamalla omat viat voi kokea jotain uutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      137
      7689
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      839
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe