Neitsytmies

kalanainen zzzz

on narstinen , naismainen, kiero ystävä.
En luota enään häneen!

14

1704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • codetsu

      ei kenenkään tarvitse luottaa tuollaiseen tyyppin
      oli hän neitsyt tai joku muun merkkinen
      vähemmästäkin tuollaiset tyypit poistuvat ystävä listastani

      mutta tälläiset varoitukset ovat yhtä tyhjän kanssa koska kukaan ei tiedä kuka sinä olet tai minä eikä voi tietää kuka liero on jota muiden pitäisi varoa
      kuka takaa sitten sen ettei tämä liero ole jollekin toiselle ylin ystävä
      tuleeko lieromaisuus ilmi vain sinua kohtaa
      ehkä hän ei pidä sinusta
      ehkä sinäkin olet liero hänen mielestään

      mutta kuten sanoin turhaa on tämänkin viestin rustaamiseen
      aina on ihmisiä jotka eivät pidä toisesta ihmisestä syystä tai toisesta
      onhan se helpottavaa yleisillä foorumeilla huutaa sisäistä tuskaansa jos se auttaa niin ok
      muuten se olisi täysin turhaa...

      • Rapu-ystävä

        ja järkevä vastaus! Minulla on onni tuntea neitsytmiehiä, jotka ovat kertakaikkiaan fiksuja, sympaattisia, ihania jne.


    • ---------------------------...

      olen tehnyt. Naismainen nalkuttaja. Omahyväinen ja erittäin mustavalkoinen tyyppi.

      • Nimetön

        Niinpä! Miksi sitten ,otat kantaa? Vai kolahtaako jotenkin tämä juttu???


      • edellinen vastaaja
        Nimetön kirjoitti:

        Niinpä! Miksi sitten ,otat kantaa? Vai kolahtaako jotenkin tämä juttu???

        ja jokainen heistä vastaa täysin tuota kuvaa. Ihme jos jokainen vain "sattuu" olemaan neitsyt ja muuten on ihan samanlaisia pilkunviilaajia ja nalkkuja..


      • codetsu
        edellinen vastaaja kirjoitti:

        ja jokainen heistä vastaa täysin tuota kuvaa. Ihme jos jokainen vain "sattuu" olemaan neitsyt ja muuten on ihan samanlaisia pilkunviilaajia ja nalkkuja..

        hmm ja mä tunnen noin 10 neitsyttä miestä ja naista ja yksikään niistä ei ole toisensa kopio
        vaan täysin erilaisia


      • Kuunteleva
        codetsu kirjoitti:

        hmm ja mä tunnen noin 10 neitsyttä miestä ja naista ja yksikään niistä ei ole toisensa kopio
        vaan täysin erilaisia

        Oh hoijaa kun lukee noita teijän kirjoituksia, niin tulee mieleen se,(joka haukkuu N-miestä), oletteko todella itse maailmojen napoja. Tuntuu kuin olisitte jääneet rannalle ruikuttamaan, kaikesta yrityksistänne huolimatta!!! Voi teitä raukkoja. On hyvä että Neitsytmiehet ovat tarkkoja ja vieläpä seuralaisestaan (Vauh).


      • Asiantunteva
        Kuunteleva kirjoitti:

        Oh hoijaa kun lukee noita teijän kirjoituksia, niin tulee mieleen se,(joka haukkuu N-miestä), oletteko todella itse maailmojen napoja. Tuntuu kuin olisitte jääneet rannalle ruikuttamaan, kaikesta yrityksistänne huolimatta!!! Voi teitä raukkoja. On hyvä että Neitsytmiehet ovat tarkkoja ja vieläpä seuralaisestaan (Vauh).

        Minäkin kelvannu, peräti tälläiselle 1-miehelle!
        Olen todella otettu! HYVÄ MAKU NÄILLÄ N-MIEHILLÄ!!!!!!!!!!


      • *huoh*
        Kuunteleva kirjoitti:

        Oh hoijaa kun lukee noita teijän kirjoituksia, niin tulee mieleen se,(joka haukkuu N-miestä), oletteko todella itse maailmojen napoja. Tuntuu kuin olisitte jääneet rannalle ruikuttamaan, kaikesta yrityksistänne huolimatta!!! Voi teitä raukkoja. On hyvä että Neitsytmiehet ovat tarkkoja ja vieläpä seuralaisestaan (Vauh).

        Vaihdoin itse pikkutarkan ja omasta mielestään Jumalan lahjan naiselle neitsyt-miehen ihanaan kalatmieheen, joka on aika lailla päinvastainen kuin itsekäs neitsyt. Kalat-mies ajattelee muita, auttaa ystäviään ja vähempiosaisia. Hänellä on ystäviä ja tuttuja todella paljon, kun taas neitsyt exälläni ei ollut yhtään ystävää. Ja siitäkin syytti muita...


    • narsisti..

      Täydellinen narsisti.

      • *huoh*

        löytyi exältänikin heti kun huomasi jääneensä kakkoseksi toiselle miehelle. Kuinka KUKAAN mies voisi olla häntä parempi.


      • Vastaus-
        *huoh* kirjoitti:

        löytyi exältänikin heti kun huomasi jääneensä kakkoseksi toiselle miehelle. Kuinka KUKAAN mies voisi olla häntä parempi.

        Katsokaa peiliin pettyneet naiset! Helposti arvostelette muita. Kieroilu, valehtelu, teeskentely, henkinen laiskuus, epäsiisteys ja aivojen suppea toiminta ei sovi Neitsyille...kun sitten totuutta kerrotaan se pistelee sittenkin...


      • *huoh*
        Vastaus- kirjoitti:

        Katsokaa peiliin pettyneet naiset! Helposti arvostelette muita. Kieroilu, valehtelu, teeskentely, henkinen laiskuus, epäsiisteys ja aivojen suppea toiminta ei sovi Neitsyille...kun sitten totuutta kerrotaan se pistelee sittenkin...

        Vika on aina siinä toisessa osapuolessa.


      • ja tunnusta vikasi
        *huoh* kirjoitti:

        Vika on aina siinä toisessa osapuolessa.

        Ei neitsyen tarvitse keksiä toisesta vikoja, sillä ne ovat olemassa. Älä lakaise vikojasi maton alle, vain tunnustamalla omat viat voi kokea jotain uutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8248
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4668
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe