on narstinen , naismainen, kiero ystävä.
En luota enään häneen!
Neitsytmies
14
1751
Vastaukset
- codetsu
ei kenenkään tarvitse luottaa tuollaiseen tyyppin
oli hän neitsyt tai joku muun merkkinen
vähemmästäkin tuollaiset tyypit poistuvat ystävä listastani
mutta tälläiset varoitukset ovat yhtä tyhjän kanssa koska kukaan ei tiedä kuka sinä olet tai minä eikä voi tietää kuka liero on jota muiden pitäisi varoa
kuka takaa sitten sen ettei tämä liero ole jollekin toiselle ylin ystävä
tuleeko lieromaisuus ilmi vain sinua kohtaa
ehkä hän ei pidä sinusta
ehkä sinäkin olet liero hänen mielestään
mutta kuten sanoin turhaa on tämänkin viestin rustaamiseen
aina on ihmisiä jotka eivät pidä toisesta ihmisestä syystä tai toisesta
onhan se helpottavaa yleisillä foorumeilla huutaa sisäistä tuskaansa jos se auttaa niin ok
muuten se olisi täysin turhaa...- Rapu-ystävä
ja järkevä vastaus! Minulla on onni tuntea neitsytmiehiä, jotka ovat kertakaikkiaan fiksuja, sympaattisia, ihania jne.
- ---------------------------...
olen tehnyt. Naismainen nalkuttaja. Omahyväinen ja erittäin mustavalkoinen tyyppi.
- Nimetön
Niinpä! Miksi sitten ,otat kantaa? Vai kolahtaako jotenkin tämä juttu???
- edellinen vastaaja
Nimetön kirjoitti:
Niinpä! Miksi sitten ,otat kantaa? Vai kolahtaako jotenkin tämä juttu???
ja jokainen heistä vastaa täysin tuota kuvaa. Ihme jos jokainen vain "sattuu" olemaan neitsyt ja muuten on ihan samanlaisia pilkunviilaajia ja nalkkuja..
- codetsu
edellinen vastaaja kirjoitti:
ja jokainen heistä vastaa täysin tuota kuvaa. Ihme jos jokainen vain "sattuu" olemaan neitsyt ja muuten on ihan samanlaisia pilkunviilaajia ja nalkkuja..
hmm ja mä tunnen noin 10 neitsyttä miestä ja naista ja yksikään niistä ei ole toisensa kopio
vaan täysin erilaisia - Kuunteleva
codetsu kirjoitti:
hmm ja mä tunnen noin 10 neitsyttä miestä ja naista ja yksikään niistä ei ole toisensa kopio
vaan täysin erilaisiaOh hoijaa kun lukee noita teijän kirjoituksia, niin tulee mieleen se,(joka haukkuu N-miestä), oletteko todella itse maailmojen napoja. Tuntuu kuin olisitte jääneet rannalle ruikuttamaan, kaikesta yrityksistänne huolimatta!!! Voi teitä raukkoja. On hyvä että Neitsytmiehet ovat tarkkoja ja vieläpä seuralaisestaan (Vauh).
- Asiantunteva
Kuunteleva kirjoitti:
Oh hoijaa kun lukee noita teijän kirjoituksia, niin tulee mieleen se,(joka haukkuu N-miestä), oletteko todella itse maailmojen napoja. Tuntuu kuin olisitte jääneet rannalle ruikuttamaan, kaikesta yrityksistänne huolimatta!!! Voi teitä raukkoja. On hyvä että Neitsytmiehet ovat tarkkoja ja vieläpä seuralaisestaan (Vauh).
Minäkin kelvannu, peräti tälläiselle 1-miehelle!
Olen todella otettu! HYVÄ MAKU NÄILLÄ N-MIEHILLÄ!!!!!!!!!! - *huoh*
Kuunteleva kirjoitti:
Oh hoijaa kun lukee noita teijän kirjoituksia, niin tulee mieleen se,(joka haukkuu N-miestä), oletteko todella itse maailmojen napoja. Tuntuu kuin olisitte jääneet rannalle ruikuttamaan, kaikesta yrityksistänne huolimatta!!! Voi teitä raukkoja. On hyvä että Neitsytmiehet ovat tarkkoja ja vieläpä seuralaisestaan (Vauh).
Vaihdoin itse pikkutarkan ja omasta mielestään Jumalan lahjan naiselle neitsyt-miehen ihanaan kalatmieheen, joka on aika lailla päinvastainen kuin itsekäs neitsyt. Kalat-mies ajattelee muita, auttaa ystäviään ja vähempiosaisia. Hänellä on ystäviä ja tuttuja todella paljon, kun taas neitsyt exälläni ei ollut yhtään ystävää. Ja siitäkin syytti muita...
- narsisti..
Täydellinen narsisti.
- *huoh*
löytyi exältänikin heti kun huomasi jääneensä kakkoseksi toiselle miehelle. Kuinka KUKAAN mies voisi olla häntä parempi.
- Vastaus-
*huoh* kirjoitti:
löytyi exältänikin heti kun huomasi jääneensä kakkoseksi toiselle miehelle. Kuinka KUKAAN mies voisi olla häntä parempi.
Katsokaa peiliin pettyneet naiset! Helposti arvostelette muita. Kieroilu, valehtelu, teeskentely, henkinen laiskuus, epäsiisteys ja aivojen suppea toiminta ei sovi Neitsyille...kun sitten totuutta kerrotaan se pistelee sittenkin...
- *huoh*
Vastaus- kirjoitti:
Katsokaa peiliin pettyneet naiset! Helposti arvostelette muita. Kieroilu, valehtelu, teeskentely, henkinen laiskuus, epäsiisteys ja aivojen suppea toiminta ei sovi Neitsyille...kun sitten totuutta kerrotaan se pistelee sittenkin...
Vika on aina siinä toisessa osapuolessa.
- ja tunnusta vikasi
*huoh* kirjoitti:
Vika on aina siinä toisessa osapuolessa.
Ei neitsyen tarvitse keksiä toisesta vikoja, sillä ne ovat olemassa. Älä lakaise vikojasi maton alle, vain tunnustamalla omat viat voi kokea jotain uutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1911115Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755