halvalla saa sisustettua isommankin talon, vaikka tavara on vanhaa niin meille se on aina uutta. Pitää vaan etsiä siistiä ja ehjää.
Ihmettelenkin, että miksi joku raatsii luopua jostain niin ihanasta, mutta kai se on se kyllästyminen.
Kirpputorit on mahtavien
9
593
Vastaukset
- ....................
ite kävin just su ettiin pikkuneidille vaatteita kirppikseltä, mut en sit ostanu ainootakaan...meinasin pyörtyä, kun kuulin mitä ihmiset pyys vaatteista!yks mekkokin ois maksanu 10e, siis kaupastahan saa uudenkin siihen hintaan!taidanpa vaan tästä lähin käydä h&m:llä kirpputoreilemassa(=
- että euron myötä
retkuista pyydetään älyttömiä summia. Ennen sai 2-4 markalla, nyt ne on 5 e ylöspäin!
Ei kannatakkaan maksaa, sillä kaupoista saa uuden vastaavalla hinnalla tai halvemmalla.
Yks päivä oli lasten pipo kaupassa 2 e, viime vuoden mallia, ja kirppareilla saattaa sama pipo olla 5 e! - sdfghjn
että euron myötä kirjoitti:
retkuista pyydetään älyttömiä summia. Ennen sai 2-4 markalla, nyt ne on 5 e ylöspäin!
Ei kannatakkaan maksaa, sillä kaupoista saa uuden vastaavalla hinnalla tai halvemmalla.
Yks päivä oli lasten pipo kaupassa 2 e, viime vuoden mallia, ja kirppareilla saattaa sama pipo olla 5 e!Toi on tosi ärsyttävää. Kirppiksen perusideahan olis myydä tavaraa pois, ite en ainakaan osta jos hintataso on lähes samaa, kuin kaupassa uutena. Toinen ärsyttävä ilmiö on, kun ite myy halvalla niin joku tulee ja ostaa, vie omaan kojuunsa myytäväksi tuplahinnalla :(
Ollaankin muutaman ystävän kanssa pitämässä ensi kuussa kirppis, jossa päätavoite on myydä sellaisilla hinnoilla, ettei tarvii takas kotiin viedä liian pieniä vaatteita yms. - ....................
pakko kommentoida tähän, itse olen myynyt kirppiksellä paljon täysin käyttämätöntä tavaraa, lähinnä naisten vaatteita. Ja olen tarkoituksella pyytänytkin niistä enemmän. En toki lähellekään alkuperäishintaa, vaan noin puolet siitä, tai vähemmänkin. Olin aiemmin vaateliikkeessä töissä ja kieltämättä suuri osa palkasta retkuihin meni, ja nyt lapsen jälkeen ei ole enää koskaan toivoa niihin mahtua, niin poishan ne on myytävä. Lisäksi huomasin, että olen ostanut paljon turhaa muutenkin, jota en ennenkään lasta käyttänyt, mutten siltikään liian halvalla viitsi myydä.
Käytetyistä en ole paljoa pyytänytkään, mutta kyllä ne kalliimmatkin vaatteet ovat hienosti kaupaksi menneet, kunhan halvemmalla myy kuin esim juuri H&M:ssä.
- Älytöntä
Minä en ole löytänyt aikoihin kirppareilta mitään vaatteita, leluja ja kirjoja olen ostanut. Pojille tarjolla vain sinistä, sinistä ja sinistä, ei kiitos. Ja tosi on, että monet myy todella kulahtaneita tai jopa tahraisia vaatteita järjettömään hintaan! Tässä viime viikolla pyörähdin pienen kaupungin kirpparilla ja pari kertaa piti silmiä hieraista: joku oli tuonut myyntiin kuraisen, siis kuraisen toppahaalarin! Ja eräässä toisessa pöydässä myytiin Ainun tuttien mukana tulevaa muovikoteloa. Kaippa se on rahaa köyhänkin jollain tehtävä?
- jepjep...
meidän lähellä on loistava kirppis, pienen kävelymatkan kansa jossa kävin juuri alle 4v lapsieni kanssa.
siellä myydään pääsääntöisesti lastenvaatteita ja tarvikkeita edullisesti.
olihan siellä toki näitä "benetton"yms vaatteita eiköä hinnat nyyt niin kamalaia olleet vaikka en niitä ostanut.
itse tykkään käydä kirppiksillä juuri niiden ihanien löytöjen takia!
moni puhunut asiaa siitä että aika moni myy rytkyjä/likaisia kalliilla. se ei ole thmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
maltti on valttia kirppiksillä! tonkikaa ja tutkikaa;) - äiti ja poika
Me asumme yhden kirppiksen lähellä ja käymme siellä joka sunnuntai. Näin laman portailla pöytien määrä on tuplaantunut tai triplaantunut, mutta taso mielestäni laskenut. Paljon on uuden halpiskrääsän myyjiä ja kuolinpesien ostajia.
Onhan sieltä toki aarteitakin mukaan tarttunut; mm. nokian kirkkaanpunaiset loistokunnossa olevat kumpparit, joista meidän 1v tykkää niin paljon, että pitelee niitä sisälläkin. Hintaa niillä oli 1€.
Noilla kalliilla hinnoilla on kääntöpuolensakin. Itse myin vauvan vanhoja vaatteita hintaan 20senttiä ja 50senttiä. Mukana oli käyttämätöntä ja merkkejä (esprit, tutta yms.), kaikki vaatteet, jopa ne paljon käytetyt, olivat ehjiä ja puhtaita. Huonoimmat olin lahjoittanut jo uffille. Silti sain kantaa kaikki takaisin kotiin. Kai se on epäilyttävää, jos myy liian halvalla :P - ilmaista
Piti tänään oikein hieraista silmiä, että näänkö vielä unta, kun näin yhdellä lapsella meidän lapsen vanhan untuvatoppiksen.
Se oli jo kaksi vuotta vanha, ja ihan puhkikulunut. Olin ommellut paikkoja kyynerpäihin ja rinnuksiin, siksi tunnistinkin sen. En jaksanut enää paikkailla, niin vein sen muovipussissa roskalaatikkoon. Jollekkin oli kelvannut... hyvä niin. - mie vaan...
kirpparien hinnat on ihan älyttömiä! Jos ennen oli pöydätkin alle puolet nykyhinnoista niin myytävän tavaran hinta on euroina sama kuin markkoina tai enemmän!
Ja aika kauttaaltaan tavaran taso on huonontunut kamalasti. Hyväkuntoista vaatetta on todella työ etsiä ja lumppuja ja rättejä on omastakin takaa. Monen tavaran kanssa on sama, kulunut roina ei kiinnosta ja osatkin on hukassa monesti. Välillä on helmiä joista ilahtuu ja jaksaa jatkaa taas kiertelyä.
Hauska aollaan pidettu sen DVD:n kustannuksella jot ajaettiin joka kotiin jostain tiikeristä. Sen korkein hint akirppiksellä on tähän mennessä ollut 7,50€! Hartaasti toivon että kukaan ei retkahda. Ja onneksi niitä on melkein joka kymmenennessä pöydässä ainakin..
Onneksi on huutonet josta saa kaikkea kivaa kotiinkin vielä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366