Mitävarten ei keskusteluissa käytetä

sinisirkku<

nimimerkkiä!

Ei ole kuin kaksi päivää siitä,kun minua kehoitettiin se laittamaan!

90

3434

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maalaismies*

Tuolla alempana Ruuneperin ketjussa joku arveli minun kalastelevan sympatiaa nikilläni. No en minä täältä kyllä vihamiehiäkään ole etsimässä. Luulen nikittömien pelkäävän, että joku sattuisi kehaisemaan heidän tekstiään. Sellainen olisi hirvittävää populismia jota kansanedustajatkin pelkäävät.

• sinisirkku<

sehän yleensä pitääkin keskustelun sille kuuluvissa puitteissa.

Koskas suomalaisista niin pelokkaita on tullut!

• Ilman nikkiä joku...
        sinisirkku< kirjoitti:

sehän yleensä pitääkin keskustelun sille kuuluvissa puitteissa.

Koskas suomalaisista niin pelokkaita on tullut!

Taitava on jo ilman nikkiä joku saa tekstinsä sivulle.
        Lopetin vakinikin käytön ja tein ihan oikein.

• Nimimerkitön 10

Tässä yksi vastaus tietämättömälle. Ensinnäkään mulla ei ole mitään nikkiä. Kesällä oli ja silmille rupesi tulemaan joten lopetin sen ja vaihtelen sopivasti.Ei voi googletella mitä on tullut sanottua. Huom. en silti kirjoittele asiattomuuksia.

Toinen syy on se että asia voi olla sellainen josta tunnistaa ja minä ainakin haluan pysyä tuntemattomana. On sen verran tullut tuota kokemusta jo.

• Nuo koulutukset!
        Nimimerkitön 10 kirjoitti:

Tässä yksi vastaus tietämättömälle. Ensinnäkään mulla ei ole mitään nikkiä. Kesällä oli ja silmille rupesi tulemaan joten lopetin sen ja vaihtelen sopivasti.Ei voi googletella mitä on tullut sanottua. Huom. en silti kirjoittele asiattomuuksia.

Toinen syy on se että asia voi olla sellainen josta tunnistaa ja minä ainakin haluan pysyä tuntemattomana. On sen verran tullut tuota kokemusta jo.

Aina joku terhakka miks ja miks, no siks, ei kaikki ihmiset ole samanlaisia, jos olisi niin täällä olisi pelkkiä kysymyksiä ja opetuksia, takaisin on annettava kun sitä kerjätään.
        Tulet aikanaan huomaamaan mikä täällä on in ja mikä out.

• niminerkitön10
        Nuo koulutukset! kirjoitti:

Aina joku terhakka miks ja miks, no siks, ei kaikki ihmiset ole samanlaisia, jos olisi niin täällä olisi pelkkiä kysymyksiä ja opetuksia, takaisin on annettava kun sitä kerjätään.

Anna laatan lentää. Vastasin vain omalta osaltani siihen mitä kysyttiin. Huuhaa-palsta on erikseen.

• mutta!
        Ilman nikkiä joku... kirjoitti:

Taitava on jo ilman nikkiä joku saa tekstinsä sivulle.
        Lopetin vakinikin käytön ja tein ihan oikein.

jättää se sijaa kaikenlaiselle "velmuiluillekin!

Vaan mikäpäs siinä,olin pitkällä antoisalla keskustelutuokiolla,ja taas on hauskempaa.

Kiva kuitenkin,että vastasitte!

• määrää
        Nuo koulutukset! kirjoitti:

mikä on in ja out? Out täältä ainakin häipyy jokainen joka haluaa asiaa kirjoittaa.

• palstalla 6
        määrää kirjoitti:

mikä on in ja out? Out täältä ainakin häipyy jokainen joka haluaa asiaa kirjoittaa.

tulin vilkaisemaan kun on niin outo hiljaisuus vallalla.

Jäin myös miettimään, kuinka moni on saanut takkiinsa, ja jättämään nimimerkkinsä ajojahdin vuoksi. Pahuuden?Ilkeyden?
        Kuka tosiaan säätelee täällä mikä on out ja in?

Tämän ihmisryhmän ulkopuolella on selvät säännöt käyttäytymiselle!

Voin lievästi pahoin pelkästä ajatuksesta,että jotkut sallivat itselleen "puskista" heittämistä ilman itsetarkkailua!

• miten se

on mahdollista?Liian suppea porukka saa sellaista aikaan. Tasapäisyyden toivomistako?

• ensin..

jos tulee jotain sanomista. Positiivista tai negatiivista

• kissanpojalle

silmät

• ongelma"
        kissanpojalle kirjoitti:

silmät

ette te ole ainoita.Hih

• sinä tuot
        ongelma" kirjoitti:

ette te ole ainoita.Hih

näitä terveisiä?

• Jos laki sallisi, niin nikittömät kulkisivat varmaan pussit päässä tuolla kaduilla ja toreillakin.

• Sinisirkku>

jösses kun tuo puhelin on soinut,tuli maaliakin,
        onneksi lähti kun heti pyyhin!

Hyvä kun tulit Jopeli.
        Ehkä tästä kehitty jotain t.yks optimisti

• ammattiurputtajat

kokopäiväurputtajat mukaan lukien
        ei täällä arempi ihminen uskalla nikillä

• Sinisirkku>
        ammattiurputtajat kirjoitti:

kokopäiväurputtajat mukaan lukien
        ei täällä arempi ihminen uskalla nikillä

mä muka on,ookko tullut allergiseksi?

Ei kannata,ei ne ruudun läpi pistä oikeesti,on vain jotain pielessä niillä.Tai eivät jostain syystä sinua ymmärrä.

• että kaikki
        Sinisirkku> kirjoitti:

mä muka on,ookko tullut allergiseksi?

Ei kannata,ei ne ruudun läpi pistä oikeesti,on vain jotain pielessä niillä.Tai eivät jostain syystä sinua ymmärrä.

mitä täällä kirjoitetaan, on kohdistettu SINULLE ???

• heikkouteni
        että kaikki kirjoitti:

mitä täällä kirjoitetaan, on kohdistettu SINULLE ???

tottumattomana tähän systeemiin,voin todella tehdä sen virheen.

• Takavuosina poliisitutkinnassa syynäiltiin tapausta, jossa mies oli liikkunut pankin läheisyydessä sukkahousut päässä. Aikanaan poliisi sai selvityksensä valmiiksi ja syyttäjä asiaa harkittuaan päätti jättää syytteen nostamatta, silllä kaupungilla saa kulkea sukkahousut päässä, jos niin haluaa tehdä eikä siinä ole mitään rikollista.

• esiintyä

monella eri nikillä mikäli olen oikein
      ymmärtänyt.

• Oppia

ikä kaikki...

• muutamia ketjuja
        Oppia kirjoitti:

ikä kaikki...

ja sinä vaihdoit nikkiäsi, kuin mustalainen hevosta. Taisitpa jopa itsesikin kanssa keskustella. Siksipä ihmettelenkin aloitustasi, nopeasti opit.

• tosiaankin ottanut
        muutamia ketjuja kirjoitti:

ja sinä vaihdoit nikkiäsi, kuin mustalainen hevosta. Taisitpa jopa itsesikin kanssa keskustella. Siksipä ihmettelenkin aloitustasi, nopeasti opit.

johtajan aseman, sanoakseen monelta kantilta asiansa joskus myöntää joskus saa sodan aikaiseksi.
        On ottanut tämän palstan kuin omakseen, sopii minun mielestä oikein hyvin.
        Ainakin eilen iltainen riehuminen ja itsensä kanssa mutapaini ei häntä ole auttanut.

• Sinisirkku>
        muutamia ketjuja kirjoitti:

Ilohan se on oppia. Eikai muuten elämässä pärjää!
        Todella hyvällä tuulella!On ollut niin antoisa päivä tämän oppimisen tiimoilta:D

• Ootko nyt ihan varma
        tosiaankin ottanut kirjoitti:

johtajan aseman, sanoakseen monelta kantilta asiansa joskus myöntää joskus saa sodan aikaiseksi.
        On ottanut tämän palstan kuin omakseen, sopii minun mielestä oikein hyvin.
        Ainakin eilen iltainen riehuminen ja itsensä kanssa mutapaini ei häntä ole auttanut.

kyllä se auttaa,mennä joskus itseensä!
        Tarkoitan ihan konkreettisesti ja silti pitää itsestään!

• kuitenkin

liputeta ihmisyyden puolesta. Muuta minun on vaikea uskoa----- oltuani tällä palstalla kohta kolme kuukautta.Siihen luotan---- ja toivon mukavaa loppuiltaa kaikille teille jotka tulitte vastaan:)

• sinäkin maalaat ,minä olen maalannut akvarellia.
        Millä sinä maalaat ,öljylläkö ? .
        Vesivärit sopii minulle paremmin.

Kävin sinun profiilissasi. Ollit poistanut maalaukset .

• nE TULEE KYLLÄ ESILLE KUN K...
        ullamirjami kirjoitti:

sinäkin maalaat ,minä olen maalannut akvarellia.
        Millä sinä maalaat ,öljylläkö ? .
        Vesivärit sopii minulle paremmin.

Kävin sinun profiilissasi. Ollit poistanut maalaukset .

vOI KUN EN HALLITSE TÄTÄ KONETTA.

• Sinisirkku<
        nE TULEE KYLLÄ ESILLE KUN K... kirjoitti:

vOI KUN EN HALLITSE TÄTÄ KONETTA.

Jos kirjoitat Googleen ihan pelkän Tellervon naivisti ne tulevat esiin. Olen pahoillani,että ne menivät nikkini myötä,kun en jaksanut tätä valtakamppailua sillä hetkellä.

Kiva kun kaipasit niitä,ne ovat parasta mitä minulle on antaa itsestäni;Heippa taas!

• ullapulla*
        Sinisirkku< kirjoitti:

Jos kirjoitat Googleen ihan pelkän Tellervon naivisti ne tulevat esiin. Olen pahoillani,että ne menivät nikkini myötä,kun en jaksanut tätä valtakamppailua sillä hetkellä.

Kiva kun kaipasit niitä,ne ovat parasta mitä minulle on antaa itsestäni;Heippa taas!

kun ei aikaisemmin ollut aikaa tutustua niihin .

Maalaaminen on minulle hyvä ä terapiaa.
        On minunkin töitä ollut näytillä,täälä t:holmassa.

• kuulla
        ullapulla* kirjoitti:

kun ei aikaisemmin ollut aikaa tutustua niihin .

Maalaaminen on minulle hyvä ä terapiaa.
        On minunkin töitä ollut näytillä,täälä t:holmassa.

Ullapulla on siis Stockholmissa. Taitaa olla edellä kevät siellä.Pari viikkoakin voi joskus olla.
        OLis kiva nähdä töitäsi.Toimitko jonkun seuran puitteissa?

• kuulla kirjoitti:

Ullapulla on siis Stockholmissa. Taitaa olla edellä kevät siellä.Pari viikkoakin voi joskus olla.
        OLis kiva nähdä töitäsi.Toimitko jonkun seuran puitteissa?

ruotsin suomalaisten ,harrestelia maalareiden kerhossa.
        Ja me pidettiin näyttelyjäkin ainakin parikertaa vuodessa ja sitten laitoimme näyttelle yleisiin tiloihin myös.

Niistä sai myös ostaa meidän töitä.

Nyt en ole jaksanut mennä kun on mentävä monella julkisella kulkuneuvolla ,ja on Jerrykin,vaikka hän kyllä tykkää matkustella.
        Täällä on pitkät matkat jokapaikkaan kun on suurkaupunki.

Sinun toitäsi en ole löytänyt ,vaikka olen kolunnut joka paikan:=(

• kokeilin
        ullamirjami kirjoitti:

ruotsin suomalaisten ,harrestelia maalareiden kerhossa.
        Ja me pidettiin näyttelyjäkin ainakin parikertaa vuodessa ja sitten laitoimme näyttelle yleisiin tiloihin myös.

Niistä sai myös ostaa meidän töitä.

Nyt en ole jaksanut mennä kun on mentävä monella julkisella kulkuneuvolla ,ja on Jerrykin,vaikka hän kyllä tykkää matkustella.
        Täällä on pitkät matkat jokapaikkaan kun on suurkaupunki.

Sinun toitäsi en ole löytänyt ,vaikka olen kolunnut joka paikan:=(

eilen tuli pelkällä Tellervo naivisti

Kokeile Tellervo Snell-Engeström,luulis nyt ruotsissa toimivan!

• kokeilin kirjoitti:

se täälä ihankuin maapallon toisellapuolellakin.
        Nyt sain sivun auki, kun oli oikea osoite. Kiitos!

Olet tosiaan hyvä ja arvostustakin saanut maalauksillasi.

Muistatko sitä Innasta joka niitä hauskoja laulujakin lauleli joskus 60 luvulla---- viimevuosituhannella. Hän oli myös hyvä maalari ja
        sama tyyli kuin sinullakin Naivisti.

Hän asui jonkunaikaa lähellä siellä missä minunkin taloni oli. Meidän lapset kävivät samaa koulua.

• sinisirlkku<
        ullamirjami kirjoitti:

se täälä ihankuin maapallon toisellapuolellakin.
        Nyt sain sivun auki, kun oli oikea osoite. Kiitos!

Olet tosiaan hyvä ja arvostustakin saanut maalauksillasi.

Muistatko sitä Innasta joka niitä hauskoja laulujakin lauleli joskus 60 luvulla---- viimevuosituhannella. Hän oli myös hyvä maalari ja
        sama tyyli kuin sinullakin Naivisti.

Hän asui jonkunaikaa lähellä siellä missä minunkin taloni oli. Meidän lapset kävivät samaa koulua.

tarkoitat varmaan.Kyllä naivisti myös,vaan aivan toinen tyylilaji kuin minulla.Olen lähinnä värimaailmani puolesta naivisti. Tuomas Mäntynen Suomessa luokitellaan myös samaan sarjaan. En pidä Martti Innasen yliampuvan karkeasta tyylistä! Kaikenlaiseja ISMEJÄ on.

Minun lempi kuvataiteilija on Vassily Kandinsky.
        Upea abstraktin taiteen luoja Blu Reuter
        ryhmästä Saksassa aikoinaan.

• hääol melkein 90 v.
        kokeilin kirjoitti:

Hän oli saanut kolme lasta nuorena, Pia, Yrjö ja Ulla.
        Olit kolmas vaimo, oliko se vaikeata, miesko meni jo 80tta kymmentä avioituessasi häneen.
        Onko siulla lapsia?

• sinisirlkku< kirjoitti:

tarkoitat varmaan.Kyllä naivisti myös,vaan aivan toinen tyylilaji kuin minulla.Olen lähinnä värimaailmani puolesta naivisti. Tuomas Mäntynen Suomessa luokitellaan myös samaan sarjaan. En pidä Martti Innasen yliampuvan karkeasta tyylistä! Kaikenlaiseja ISMEJÄ on.

emme saa kohta "potkuja" kun rupesimme keskustelemaan toisillemme.
        Mutta tämähän onkin sinun avaamasi keskustelun avaus.

Oli kiva kun vastasit ja koitan kanssa taasen ruveta maalaamaan ,näin keväällä saan usein inspiksen:=)

• sinisirkku<
        hääol melkein 90 v. kirjoitti:

Olit kolmas vaimo, oliko se vaikeata, miesko meni jo 80tta kymmentä avioituessasi häneen.
        Onko siulla lapsia?

Yhteensä 6 meillä. Olin juuri 60 täyttänyt ja hän 74 kun menimme avioon.Saimme melkein 14 vuotta onnellista aikaa yhdessä.

• sinisirkku<
        ullamirjami kirjoitti:

emme saa kohta "potkuja" kun rupesimme keskustelemaan toisillemme.
        Mutta tämähän onkin sinun avaamasi keskustelun avaus.

Oli kiva kun vastasit ja koitan kanssa taasen ruveta maalaamaan ,näin keväällä saan usein inspiksen:=)

keskustelupalstalta ole huoleti:)

• sinisirlkku< kirjoitti:

ja kuuntelin Juutuupista hänen hävyttömiä lauluja ,olipa törkee ,eikä ne maalauksetkaan ollet mitää.

• ja otit vanhuksen
        hääol melkein 90 v. kirjoitti:

Onko siulla lapsia?

itelleis?

• tämä henkilö
        ja otit vanhuksen kirjoitti:

itelleis?

haluaa täällä retostella elämäänsä? Kaikki henkilötiedot on annettu, lapsetkin voivat täältä lukea,

• Sinisirkku<
        ja otit vanhuksen kirjoitti:

itelleis?

Vaimo kuoli sairastettuaan 15 vuotta ja mies oli hänen tukenaan loppuun asti!

• mitään'*
        tämä henkilö kirjoitti:

haluaa täällä retostella elämäänsä? Kaikki henkilötiedot on annettu, lapsetkin voivat täältä lukea,

karmea sana.Tämä on ihmisten elämää!

• tämän kaiken
        tämä henkilö kirjoitti:

ja luuletko tosissaan,että joku 70 palsta kiinnostaisi nuorempia.Ajattele vähän.

• minulla ei ole
        tämä henkilö kirjoitti:

mitään salattavaa tässä asiassa:)

• sinisirkku<
        Sinisirkku< kirjoitti:

Vaimo kuoli sairastettuaan 15 vuotta ja mies oli hänen tukenaan loppuun asti!

Oikein Hyvää Yötä teillekin! Nukkukaa hyvin t.sinisirkku

• capt.cöpenick <

Uskon, että erinäisistä tekijöistä johtuen monet tunnistavat viestinkirjoittajan.
      Kirjoitän vähintään puolet harvoista viesteistäni puskanikeillä.

Kellonajat ovat yksi tunniste: en k o s k a a n kirjoita viestiä ennen klo 17.00.
      "Selkäänpuukottamista" puskista pidän raukkamaisena - ei suomalaiselle sopivana.

Totta kai olen paskiainen siinä missä joku muukin, mutta rajansa silläkin.

• Sinisirkku>

Hyvä kirjoitus.Kukapa nyt pitäisi selkään puukotuksesta.Sehän ei sovi meille ollenkaan!

Hyviä öitä perhellesi, toivoo sinisirkku.

• omalla vastuulla
        Sinisirkku> kirjoitti:

Hyvä kirjoitus.Kukapa nyt pitäisi selkään puukotuksesta.Sehän ei sovi meille ollenkaan!

Hyviä öitä perhellesi, toivoo sinisirkku.

täällä,niinkuin vaikkapa kadulla liikutaan.Emme me jokaista vastaantulijaa hymyssäsuin katso ja itseämme tykö tee.Ei voi olla vain minä itse kun teen näin,niin muittenkin pitäisi niin.Kun tämä on vain virtuaalitodellisuutta,ei olekaan tarkoitus itseään paljastella,naivismi on mukavaa taiteessa,muttei välttämättä sovi tänne.
        Olen oppinut,etten käännä toista poskeani lyötäväksi enkä liity tappeluun,miksi pahoittaisin mieleni tällaisen vähäpätöisen asian takia.
        Muista sinisirkku,et SINÄ ole täällä,vai oletko liikaakin.Terapiaahan tämän vaan pitäisi olla.Ja sopeutumista,käyskennellä tuntemattomien ihmisten seurassa,toisilta saa hymyn,toisilta läimäyksen,niin se on.

• Sinisirkku>
        omalla vastuulla kirjoitti:

täällä,niinkuin vaikkapa kadulla liikutaan.Emme me jokaista vastaantulijaa hymyssäsuin katso ja itseämme tykö tee.Ei voi olla vain minä itse kun teen näin,niin muittenkin pitäisi niin.Kun tämä on vain virtuaalitodellisuutta,ei olekaan tarkoitus itseään paljastella,naivismi on mukavaa taiteessa,muttei välttämättä sovi tänne.
        Olen oppinut,etten käännä toista poskeani lyötäväksi enkä liity tappeluun,miksi pahoittaisin mieleni tällaisen vähäpätöisen asian takia.
        Muista sinisirkku,et SINÄ ole täällä,vai oletko liikaakin.Terapiaahan tämän vaan pitäisi olla.Ja sopeutumista,käyskennellä tuntemattomien ihmisten seurassa,toisilta saa hymyn,toisilta läimäyksen,niin se on.

Ehkä olet itse ollut jo kauan mukana ja rutinoitunut?

Vaan me ihmiset ollaan erilaisia,yleensä taidan mennä täysillä mukaan mihin ryhdyn.En kai sitten osaa olla reagoimatta.Ehkäpä ajanmyötä tämä menettää hohtonsa:)

Kadulla Hesassa olen kuin kotonani,ja vastaantulijat ovat joskus sanoneet,kuinka hauskaa on nähdä hymyilevät kasvot!

En silti ole heille hymyillyt sillä hetkellä vain muitanut jotain minua onnellistuttavaa.

• +kuitenkin+++
        Sinisirkku> kirjoitti:

Ehkä olet itse ollut jo kauan mukana ja rutinoitunut?

Vaan me ihmiset ollaan erilaisia,yleensä taidan mennä täysillä mukaan mihin ryhdyn.En kai sitten osaa olla reagoimatta.Ehkäpä ajanmyötä tämä menettää hohtonsa:)

Kadulla Hesassa olen kuin kotonani,ja vastaantulijat ovat joskus sanoneet,kuinka hauskaa on nähdä hymyilevät kasvot!

En silti ole heille hymyillyt sillä hetkellä vain muitanut jotain minua onnellistuttavaa.

raikas tuulahdus täällä.

• diagnoosi
        omalla vastuulla kirjoitti:

sopii tuohon oireyhtymään.

• ihan toinen
        +kuitenkin+++ kirjoitti:

raikas tuulahdus täällä.

käsitys, omakehukim on lemahdellut pahasti ja usein.

• entisissä asemissa
        ihan toinen kirjoitti:

käsitys, omakehukim on lemahdellut pahasti ja usein.

turvallisesti eikä irrotella ollenkaan.

• Sinisirkku>
        +kuitenkin+++ kirjoitti:

raikas tuulahdus täällä.

sanottu.Toivottavasti voin olla vieläkin.
        Aurinko paistaa niin somasti ja hanki hohtaa:)

• aurinko paistaa:)
        Sinisirkku> kirjoitti:

sanottu.Toivottavasti voin olla vieläkin.
        Aurinko paistaa niin somasti ja hanki hohtaa:)

muuallakin nätisti :) ja hanki hohtaa.:) Päivä paistaa nin hyville kuin pahoillekkin ja jopa risukasaankin. :)

• ullapulla*
        aurinko paistaa:) kirjoitti:

muuallakin nätisti :) ja hanki hohtaa.:) Päivä paistaa nin hyville kuin pahoillekkin ja jopa risukasaankin. :)

luurankoja kaapissa.
        Minullekkin sanottiin ,---kun jäin nuorena leskeksi että katso nyt itsellesi "vakituinen" mies
        Kaikkeni tein mutta ei se osunut paikalle ,se oikea. Tämä joka minua neuvoi oli minun sisar, 6v minua vanhempi ,hän oli 4 kertaa naimisissa.

Mikä sitten olisi ollut parempi ,heti mennä pysyvään suhteeseen ja taas erota ,mahdollisesti vielä tehdä lapsetkin heidän kanssaan.
        Olen tosi kiitollinen itselleni että pidin järjen päässäni ,joillakin se vaan tuppaa unohtua ,siinä rakkauden harhassa.

"Sinisirkku" olet elänyt tosi rikkaan elämän, pikkuisen kadehdin sinua, kun olet siittä antanut meillekkin pikkuisen tietoa täälä.
        Olet uhtä avomielinen kun minäkin ,joskus vaan ei kaikki ymmärrä meitä,eikö niin ole.

• ullapulla* kirjoitti:

luurankoja kaapissa.
        Minullekkin sanottiin ,---kun jäin nuorena leskeksi että katso nyt itsellesi "vakituinen" mies
        Kaikkeni tein mutta ei se osunut paikalle ,se oikea. Tämä joka minua neuvoi oli minun sisar, 6v minua vanhempi ,hän oli 4 kertaa naimisissa.

Mikä sitten olisi ollut parempi ,heti mennä pysyvään suhteeseen ja taas erota ,mahdollisesti vielä tehdä lapsetkin heidän kanssaan.
        Olen tosi kiitollinen itselleni että pidin järjen päässäni ,joillakin se vaan tuppaa unohtua ,siinä rakkauden harhassa.

"Sinisirkku" olet elänyt tosi rikkaan elämän, pikkuisen kadehdin sinua, kun olet siittä antanut meillekkin pikkuisen tietoa täälä.
        Olet uhtä avomielinen kun minäkin ,joskus vaan ei kaikki ymmärrä meitä,eikö niin ole.

tulkaa toimeen itsenne kanssa niin on helpompi elää. Elä ja anna toistenkin elää.
        Niin kauan on toivoa kun on elämää.

• sinisirkku<
        ullapulla* kirjoitti:

luurankoja kaapissa.

Ihmisten kesken,erilaisia luonteen piirteitä,----
        saatujen eväiden---kasvatuksen---ympäristön muovaamia me olemme.

Vaan pidän myöskin vastakohdista.Siinä jos missä me täydennämme toisiamme.Jos emme vedä liian nopeita johtopäätöksiä tapaamisistamme ihmistyypeistä.

Kun kertoo elämästään,ei toki halua tuoda varjopuolia toisten rasitukseksi. Niitä löytyy
        aina,ei ole "paratiisia jatkuvasti". Senhä tiedämme jokainen. Elämä tuo sekä onnea,että surua.Kaikkea---- mitä sen pitääkin sisältää,että
        kasvaisimme ihmiseksi.

Tältä tyypiltä täällaista tänään:)

• Miksiko ei käytetä nimimerkkiä, siksi kun se on vapaaehtoista ja puskasta kun huutelee niin voi avata salaisen arkkunsa lokeron, jossa on vaan tarjolla ilkeilyä ja pahansuopaisuutta.

Kasvottomana on hyvä mellastaa kuten olet huomannut. kyllä täällä kaikki vuorollaan on pöyhitty ja höyhennetty karvoista, mutta siitä ei pidä välittää, muuta kuin antaa mennä vaan eteenpäin.

• Sinisirkku<

karvat ja höyhenet? Voi teidän kanssanne!

• Yksi masennettu
        Sinisirkku< kirjoitti:

karvat ja höyhenet? Voi teidän kanssanne!

Tässä taannoin eräs suuri sanailija käytti esim monica nimmaria.
        Että se siitä höyhentämisestä, terva enää puuttuu!
        Ei ikinä rekatulla...eikä kahta kertaa samalla.

• on se niin
        Yksi masennettu kirjoitti:

huvittava ajatus---tervattu ihminen----täynnä

karvoja ja höyheniä keskellä suurtoria

Ens vapuksi voisi jopa kokeilla:D

• Yksi masennettu kirjoitti:

mitä satanut on niskaan, on yritetty kaikkea mahdollista, mutta minä olen luonteeltani sellainen että en anna yksipuolisesti halveerata, annan takasin. Ja jos mahdollista niin, että seinät paukkuu.

Kyllä vaki nikillä ja vielä rekatulla on mukava kirjoitella siinä huomaa kuka ei ota kantaa kirjoitukseesi tai kuka omaa kateellisen luonteen.

Sanoit että ei ikinä enään rekatulla tai vakinikillä kirjoituksia. mutta nyt kun olet ollut jonkinaikaa puskasta puhujana niin kokeileppas uudelleen , vastaanotto voi olla ihan mukavakin.

• monica kirjoitti:

mitä satanut on niskaan, on yritetty kaikkea mahdollista, mutta minä olen luonteeltani sellainen että en anna yksipuolisesti halveerata, annan takasin. Ja jos mahdollista niin, että seinät paukkuu.

Kyllä vaki nikillä ja vielä rekatulla on mukava kirjoitella siinä huomaa kuka ei ota kantaa kirjoitukseesi tai kuka omaa kateellisen luonteen.

Sanoit että ei ikinä enään rekatulla tai vakinikillä kirjoituksia. mutta nyt kun olet ollut jonkinaikaa puskasta puhujana niin kokeileppas uudelleen , vastaanotto voi olla ihan mukavakin.

joka toistuu aina säännöllisin väliajoin---eikä vanhene koskaan.

Niinkuin ei "sinisirkunkaan" nimmari.
        Hän on sen laittanut jo ensikerran 17.06-2005, ei siis
        mikään uusi sirkuttaja, vaikka tekeytyykin aloitteliaksi.

Minäkin olen ollut palstalla kirjoittajana ainakin --käynkin tarkastamassa,ullapullana---

• ooohh
        monica kirjoitti:

siis näet ketkäommavat kateellisen luonteen. Mitä se kertoo, jos ei ei ota kantaa kirjoitukseesi?

• ullamirjami kirjoitti:

Minäkin olen ollut palstalla kirjoittajana ainakin --käynkin tarkastamassa,ullapullana---

Olen Cooglettanut ja siellähän minä olin pullaullana ihan kuvankanssa ja tietysti oli Jerrycottonikin mukana kuvassa.

Niin jäseneksi olen kirjautunut jo 08-06 2004.
        Nyt on ullamirjami voimassaoleva .Kirjattuna.

On tää vaan kiva peli kun sain lukea Monican Murreketjuakin ja niitä kaikkia senaikaisia ketjuja ,oli se kivaa aikaa ,eiks vaan ollukkin Monica,sillon pidettiin hauskaa yks"tiätty mummukin virkkas niitä persiöitä sinne meidän tapaamiseen ,mistä ei kai kuitenkaan tullut "tuon taivaallista" ,mutta järjestelyt olivat sitäkin juhlallisemmat.

Sitten taas tuli niitä "peijakkaan" Häiriköitä ,eikä siinä auttanu muuta kun antaa takasin minkä osattiin ja kimpassa oltiin.

• sinisirkku<
        ullamirjami kirjoitti:

puutarhapalstalla! Pidin monen vuoden tauon,mieheni sairastaessa. tämä on minulle uutta!
        Tarkistakaa arkistosta!

• ooohh kirjoitti:

siis näet ketkäommavat kateellisen luonteen. Mitä se kertoo, jos ei ei ota kantaa kirjoitukseesi?

voi pyhä yksinkertaisuus, tyhjästä on paha nyhjästä. Mitenkä voin päätellä jos et vastaa, mieti vähän.
        Tyhmyytesi paljastui, onneksi olet puskissa kuin pupujussi.

• ullamirjami kirjoitti:

Olen Cooglettanut ja siellähän minä olin pullaullana ihan kuvankanssa ja tietysti oli Jerrycottonikin mukana kuvassa.

Niin jäseneksi olen kirjautunut jo 08-06 2004.
        Nyt on ullamirjami voimassaoleva .Kirjattuna.

On tää vaan kiva peli kun sain lukea Monican Murreketjuakin ja niitä kaikkia senaikaisia ketjuja ,oli se kivaa aikaa ,eiks vaan ollukkin Monica,sillon pidettiin hauskaa yks"tiätty mummukin virkkas niitä persiöitä sinne meidän tapaamiseen ,mistä ei kai kuitenkaan tullut "tuon taivaallista" ,mutta järjestelyt olivat sitäkin juhlallisemmat.

Sitten taas tuli niitä "peijakkaan" Häiriköitä ,eikä siinä auttanu muuta kun antaa takasin minkä osattiin ja kimpassa oltiin.

oli se tosi ihanaa kun kaikki olimme joukolla mukana koitoksessa. Voi kun keksis jonkun mukavan ketjun joka vetäis meitä kaikkia mukaansa ilman mitään jojoilua. Mutta se lienee arvoitus. Kukapa sellaisen keksisi, Kiva Ullamirjami kun muistit kertoa siitä ajasta.

• olet,
        monica kirjoitti:

voi pyhä yksinkertaisuus, tyhjästä on paha nyhjästä. Mitenkä voin päätellä jos et vastaa, mieti vähän.
        Tyhmyytesi paljastui, onneksi olet puskissa kuin pupujussi.

Tutkituta pääsi !

• olet, kirjoitti:

Tutkituta pääsi !

kirjoittajalla on ,laittaisi oman päänsä tyynyyn ja nukkuis pois tuollaiset pahat mielestä, sitten heräisi uuteen päivään ja ,mikäs on ollessa kun aurinkokin paistaa ja päivät pitenee.

Hyvää päivänjatkoa kaikille ,koitetaan pärjätä.

• kehoitettiin

että sinisirkun bongais.

• Muut lentelekkään kun tuo

Joka suunnasta sama piipittäjä!

• oikeastaan muilla
        Muut lentelekkään kun tuo kirjoitti:

Joka suunnasta sama piipittäjä!

oo asiaakaan, kun yksi piipittää joka oksalla. Kuinka ehtiikään olla yhtä aikaa joka paikassa, on kai ainut elämä täällä.

• Ja mies
        oikeastaan muilla kirjoitti:

oo asiaakaan, kun yksi piipittää joka oksalla. Kuinka ehtiikään olla yhtä aikaa joka paikassa, on kai ainut elämä täällä.

Ihan sekava ja hyvin tehokas....
        tai sillä on täällä koko Koskelan suljettu osasto mukana

• sinisirkku<
        Ja mies kirjoitti:

Lopetetaan tämä ketju nyt, se on niin

• Ja mies kirjoitti:

Jos kerkiätte seurata hänen kirjoitukset ,niin siinä vasta kokopäiväinen hommaonkin.
        Koittakaa nyt pysyä perässä.

• sinisirkku< kirjoitti:

Lopetetaan tämä ketju nyt, se on niin

noitahan täälä riittää ,varsinkin kun on viikonloppu ,he ovat taasen "silläpäällä" .
        Kirjoitellaan niin kun ennenkin.

• sinisirkku<
        ullamirjami kirjoitti:

Jos kerkiätte seurata hänen kirjoitukset ,niin siinä vasta kokopäiväinen hommaonkin.
        Koittakaa nyt pysyä perässä.

Enpä ehtinyt eilen käydä katsomassa tätä ketjua,mutta haluaisin kuitenkin omalta osaltani
        päättää keskustelun "rekisteröidyn nimimerkin" käytöstä.

Mukavampaa näin, kuin harmistuneena typeryydestä.
        Sunnuntai mieltä kaikille!

• ei kukaan
        sinisirkku< kirjoitti:

Enpä ehtinyt eilen käydä katsomassa tätä ketjua,mutta haluaisin kuitenkin omalta osaltani

sinua siitä estä eikä perääs huutele. tee taas oma uusi ketju, ihan oma.

• ei typeryksille
        ei kukaan kirjoitti:

sinua siitä estä eikä perääs huutele. tee taas oma uusi ketju, ihan oma.

tai, vain fiksuille ja kivoille ja älykkäille.

• ja aurinkoinen
        sinisirkku< kirjoitti:

on aamu varmaan jokapuolella Suomea.
        Nautitaan aurinkoisesta päivästä, jokainen omalla tavallaan.
        Ulkona kyllä pitäis jossain välissä käydä, mutta kun tuota urheiluakin tulee taas kaiken päivää.

Hyvä syy, jos laiskottaa ja hyvää päivän jatkoa!

• koikkelis
        sinisirkku< kirjoitti:

Huomenta vaan sirkuttelijani. Kaunis on aamu täällä E;Espoossakin. Hain juuri varastosta kevyemmän ulkoilu puvun ja suunnistan tuossa lenkille. Pistäppä sinäkin lenkkarit jalkaan ja pistä nenän nipukkasi ulos. Ainakin sieltä saa ruusun punaiset posket.
        mv

• Westendissä
        koikkelis kirjoitti:

Huomenta vaan sirkuttelijani. Kaunis on aamu täällä E;Espoossakin. Hain juuri varastosta kevyemmän ulkoilu puvun ja suunnistan tuossa lenkille. Pistäppä sinäkin lenkkarit jalkaan ja pistä nenän nipukkasi ulos. Ainakin sieltä saa ruusun punaiset posket.
        mv

Tuleppa kaunis laululintuseni tänne päin, sirkutellaan kuorossa.

• päivän
        Westendissä kirjoitti:

Tuleppa kaunis laululintuseni tänne päin, sirkutellaan kuorossa.

upea ehtoo......
        Paljon oli ihmisiä ulkoilemassa. Vähemmän kuitenkin ikäihmisiä. Liekkö sitten liukastumisen pelko joka piti porukat sisällä. Meikä reippaili kolmisen tuntia. Minkään väristen sirkkojen siritystä ei tosin kuulunut. Varis tosin pyyhkäsi pipon yli pudotti yli lennossaan käyntikortin. Onneksi ei osunut..

• sirittelee
        päivän kirjoitti:

upea ehtoo......
        Paljon oli ihmisiä ulkoilemassa. Vähemmän kuitenkin ikäihmisiä. Liekkö sitten liukastumisen pelko joka piti porukat sisällä. Meikä reippaili kolmisen tuntia. Minkään väristen sirkkojen siritystä ei tosin kuulunut. Varis tosin pyyhkäsi pipon yli pudotti yli lennossaan käyntikortin. Onneksi ei osunut..

palstalla ihan niinkuin ennenkin! Päivä on tosiaan ollut mielenkiintoinen.Illan sininen hetki viipyy vielä hetken...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      84
      6555
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3581
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3138
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2352
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      28
      2211
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2113
    7. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      2087
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2029
    9. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      1912
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1648
    Aihe