Heip! Minulla on huomenna ultra ja viikkoja 14 5, mitä luulette,onko näillä viikoilla mahdollista saada jo jotain veikkausta sukupuolesta ultran perusteella? :) Eihän se tietenkään koskaan varmaa ole, mutta olisi hauska saada joku veikkaus.. :)
Sukupuoli
5
516
Vastaukset
- ...............
En usko että vielä ihan noilla viikoilla saa sukupuolta selville juurikaan :P ehkä viikosta 19 ylös päin niin voi olla sukupuolikin selvempi :)
Miksi menet noilla viikoilla ultraan? Mikä ultra tuo siis on? Siis joku ylimääräinen, sillä np-ultralle ajankohta liian myöhäinen ja rakenneultralle liian aikainen. En usko että välttämättä saat veikkausta sukupuolesta. Tai jos saat niin ei ole satavarmaa mikä sieltä tulee loppujen lopuksi...
- Ultrassa
Tämä on ihan ylimääräinen ultra.
Juu eihän noihin koskaan luottamista ole, tosiaan se veikkaus olisi vaan ihan hauska kuulla. :)
Ehkäpä joudun sitten odottelemaan sinne rakenneultraan. :)
- ........ :)
En usko että vielä sulle lähdetään sukupuolta veikkaamaan, on niin vähän viikkoja vielä.
Mulle ainakin kun kysyin NP-ultrassa sukupuolta, ettei sitä vielä voi kertoa koska sukupuolielimet ovat vielä niin saman näköisiä. Ja naistenklinikalla vielä sanottiin että he eivät saa lähteä edes veikkailemaan tuossa vaiheessa. Kysyin itse sitten rakenneultrassa rv 19 3 ja sillon sain jo vahvan veikkauksen :) - Tirppanen86
Olin viimeksi ultrassa viikoilla 17 2 jolloin kysyin että pystyykö jo näkemään sukupuolta. Lääkäri aikansa tihrusti ja totesi että ei taida ihan vielä tässä vaiheessa olla tarpeeksi kehittyneet että uskaltaisi sanoa ääneen, vaikka siis näkyvyys olisi ollut hyvä. Vajaa kaksi viikkoa rakenneultraan vielä minulla joten eiköhän silloin jo saa selkoa jos säkä käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754