Olen kuullut
lauluja
elämästä
ja vapaudesta,
tuulten tuomia
hiljaisia
kaikuja
vuorten takaa
kaukaa –
sieltä, mistä
kukaan ei
koskaan palaa
ulapan
aallot vain
saapuvat kohisten
rantaan
ja suolaiset
virrat
kuljettavat
kotiin kyyneleitä
18.3.2009 kerppuli
kaikuja vuorten takaa
6
250
Vastaukset
- Mysteriet
Kadehdin lajitoverien taitoa osata aina sanoa jotain muutakin kuin pelkkä Kaunis...
Kaunis!
Taitoasi kirjoittajana ihailen!- kerppulintu
Kyl Sun viäl kannattais alkaa !
Esimerkiksi se murrerunosi oli mahtava tuossa äskettäin, mutta se kai vain jäi minulta kommentoimatta.
Kerppuli
- lindalinda1
miks minä en osaa kirjoittaa näin ihmismieltä
liikahduttavaa ja suorastaan satuttavaa tekstiä
kuin Sinä ? Mielelläni soisin samanlaisen taidon
itselleni, mutta onneksi Sinä olet olemassa ja
kirjoitat meidän monienkin puolesta.
Suruisan kaunis.- kerppulintu
kiitos jälleen ylitsevuotavasta kommentistasi Linda !
Kerppuli
- koiramies.
Arvokkaan oloinen, hyvin tehty.
Semmoinen tämä on, kuin suon sumuista noussut...- kerppulintu
Melkoisessa suossa tässä tenttisumassa ollaankin. Täältä voi odottaa nousevan vaikka mitä merkillistä. Aivoja kun täytyy välillä tuulettaa runojen parissa. Se on semmosta rentouttavaa ja kivaa puuhaa.
Kerppuli
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760