*Miehenalulle*

ajatuksia..

Näytit niin itsevarmalta ja samaan aikaan olit tosi hukassa, mietin et se johtuu kai sun menneisyydestä, sä et tosiaan oo sitä miltä päällepäin näytät. Kertoohan sekin jo paljon että osoitat kiinnostusta mut et kuitenkaan rohkene tehdä asialle mitään. En tienny olisko pitäny tulla tekemään lähemmin tuttavuutta vai pysyy kauempana ja odottaa että luottaisit niin että uskallat itse tulla mun luo. Mä ymmärrän et oli muutama asia jotka teki sen vaikeeksi, mut joskus on annettava itelleen ja tunteilleen mahollisuus, eihän toiseen tutustuminen tarkota naimisiin menoa. Omalta osalta haluan tulevaisuudessakin tietää miten sovittaa kaikki yhteen niin ettei oo kiire mihinkään, en mäkään tiedä mitä se elämä ois ollu, ihan uus tilanne mullekkin..ihan samat mahdollisuudet onnistuu kun muillakin. Eniten mä mietin sitä mitä sä pelkäsit, miks annoit ymmärtää ja lopulta ite ihmettelit et mitä mä teen ja miks vaikka tiesit. Sit taas kun tulee joku ihminen vastaan ,mä tiedän mitä tehdä. Tää oli kai yks niistä asioista joka pitää oppii että osaa sitte seuraavalla kerralla toimii oikein :) Hymyillään kun tavataan !

11

904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tää sopii muhun

tää teksti. Toisaalta halusin hirveesti, mutta kun tuli tosipaikka, mä olin paskajäykkänä. Paitsi sitten se, jonka olisi pitänyt olla jäykkänä. Argh!

Koskaan ei ole niin käynyt ja taas kävi.

• Toivottavasti

kaikki ei oo menetetty teen osalta. Kannattaa aina luottaa vaistoihin ja kuunnella sydäntä, koska se on ainoa joka osaa sanoa kenen viereen kuuluu.

• tätä
        Toivottavasti kirjoitti:

kaikki ei oo menetetty teen osalta. Kannattaa aina luottaa vaistoihin ja kuunnella sydäntä, koska se on ainoa joka osaa sanoa kenen viereen kuuluu.

yhtään

• et tajuu?
        tätä kirjoitti:

yhtään

Eiks ollutkaan kyse siitä että on 2 ihmistä, jotka tykkää toisistaan?

• lause
        et tajuu? kirjoitti:

Eiks ollutkaan kyse siitä että on 2 ihmistä, jotka tykkää toisistaan?

"kaikki ei oo menetetty teen osalta."

onko muuten täällä kukaan koskaan kohdannut sitä ikävöimäänsä? eppäilen.

• tarkoitti
        lause kirjoitti:

onko muuten täällä kukaan koskaan kohdannut sitä ikävöimäänsä? eppäilen.

Kaikki ei oo menetetty teidän osalta.

• mun murre
        tarkoitti kirjoitti:

Kaikki ei oo menetetty teidän osalta.

ei osunut tonnepäin. enemmän olisin käyttänyt teirän.

• päin tämä

teksti meni, kiinnostais tietää...

• ajatuksia..

Etelä-suomeen.

• -sivumies
        ajatuksia.. kirjoitti:

Etelä-suomeen.

vanhalle miehenalulle?

• ajatuksia..
        -sivumies kirjoitti:

vanhalle miehenalulle?

on n. 25-30 :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      40
      2899
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      31
      1719
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe