Minneppä mennä kesällä uimaan?
Mistä jätskit ja limsat......
Olisiko jo aika lopettaa turhat valitukset, eihän ainutkaan tekemisestäsi valituksista ole mennyt läpi.
Olet taakka Haminalaisille veronmksajille , johan vaalituloksen pitäisi kertoa sinulle mitä mieltä äänestäjät on ajatuksistasi.....
Kiitos Aune
7
807
Vastaukset
- Aune Mänttäri
Kiitos kuitenkin!
Meri on paikallaan sitä ei viedä Venäjälle eikä Kiinaan.
Olisitte vuosien varrella hoitaneet asiat toisin uimarannalla, jonka taso minunkin mielestäni voisi olla monellatavalla toisenlainen.
Tuskin hävitätte mitään jos alueen yrittäjäksi valitaan julkisen kuulutuksen perusteella vielä vaikka suomalainen yrittäjä.
Minun kouluaikanani kävimme uimassa Höutiäisen Pitkillää-hiekoilla joka oli ihana luonnon ranta.
Siellä ei ole liiketoimintaa vaan ranta on vapaasti Kontiolahtelaisten ja lähistöllä asuvien käytössä mm. Joensuulaisten käytössä.
Asioita voi hoitaa monella tavalla.
Huom. huussit laitettiin rannalle vasta kun olin kunnanvaltuustossa, ja kävijöitä oli enemmän.
Mitä saamaani äänimäärään tulee, tunnet varmaan itsesitapaiset vaalityöntekijäni.
ja puolueuskollisuuden.
Vaikka olisi 3,4 aviopuoliso salarakkaat, lähes aina puolue on sama.
Minun saamani äänet voit kertoa 100.lla ja tuloksen mahdollisesti vielä ainakin kolmella tai neljällä, kun asiasisältöjen kannattajia arvioidaan.
Voimia Sinulle Koulutyössä!
oppilaittesi opettamisessa, kouluterveydenhuollon järjestämisessä, tukiopetuksesta huolehtimisesta.
Ota lapset sydämesialle...- Sivusta seurannut
Oletko Aune rouva ajatellut kuinka ns. kehitys juoksee sinusta ohi? Todennäköisesti et. Koska näin on kuitenkin päässyt käymään pyydän kohteliaasti että jätät jatkuvat turhat valitukset eri oikeusasteisiin tekemättä, koska ko.laitokset muutenkin ruuhkautuneita samanlaisten turhien valittajien kuten sinä tekemistä valituksista. Esitänkin sinulle avoimen kysymyksen, kuinka moni valituksistasi on mennyt läpi tietääkseni ei yksikään.
Oli aika Kekkosen se aika on ohi jo.... - Aune Mänttäri
Sivusta seurannut kirjoitti:
Oletko Aune rouva ajatellut kuinka ns. kehitys juoksee sinusta ohi? Todennäköisesti et. Koska näin on kuitenkin päässyt käymään pyydän kohteliaasti että jätät jatkuvat turhat valitukset eri oikeusasteisiin tekemättä, koska ko.laitokset muutenkin ruuhkautuneita samanlaisten turhien valittajien kuten sinä tekemistä valituksista. Esitänkin sinulle avoimen kysymyksen, kuinka moni valituksistasi on mennyt läpi tietääkseni ei yksikään.
Oli aika Kekkosen se aika on ohi jo....Aikaa riittää,
Sitä on ollut ennen meitä ja aitaa jää jälkeemme!
Aikaa on vielä silloinkin kun ihminen tuhoaa asuinplaneettansa!!!
Asiat joihin olen tarttunut ovat johtuneet havainnoistani kuinka toteutuu Haminassa, Suomessa, Euroopassa ja kaikkialla maailmassa periaate
"kaikille ei riitä"
Tuohon sanontaan peustuu etuoikeus vaatimukset, menettelyt.
Sisäänlämpiävä puoluepolitiikka joka ei toteuta asukkaiden yhdenvertaisuutta on syy minun toimintaan.
Tiedän että kannanottoni vaikuttavat asioihin,
Haminassa ja valtakunnan tasolla, sillä puoluepolitiikka on lähes samantapaista "hyvä-veli peliä"kaikissa kunnissa.
Olen vaikuttanut lainsäädäntöön monessa asiassa.
Kyllä valitusten sisältö tutkitaan tarkoin, vaikka ei päätöksiä kumottaisikaan.
Esitänkin, että kun,ja jos kaupunkisuunnittelutoimikunta perustetaan harkittaisiin valtuustopuolueiden ulkokuolelta otettavia jäseniä.
Olen valvis työskentelemään valmistelussa.
Minulla on elämänkokemusta ja näkemyksiä jotka mielihyvin annan julki ja käyttöön jo suunnitteluvaiheessa.
Kekkonen eli täysillä alusta loppuun.
Rauha Hänen Muistolleen, Kunnioitus.
Nyt jos koskaan tarvitaan Talvisodan Henkeä, y h t e u s v a s t u u t a
Ten voitavani Jumalan minulle antamana aikana. - etkö ymmärrä että
Aune Mänttäri kirjoitti:
Aikaa riittää,
Asiat joihin olen tarttunut ovat johtuneet havainnoistani kuinka toteutuu Haminassa, Suomessa, Euroopassa ja kaikkialla maailmassa periaate
"kaikille ei riitä"
Sisäänlämpiävä puoluepolitiikka joka ei toteuta asukkaiden yhdenvertaisuutta on syy minun toimintaan.
Haminassa ja valtakunnan tasolla, sillä puoluepolitiikka on lähes samantapaista "hyvä-veli peliä"kaikissa kunnissa.
Esitänkin, että kun,ja jos kaupunkisuunnittelutoimikunta perustetaan harkittaisiin valtuustopuolueiden ulkokuolelta otettavia jäseniä.
Minulla on elämänkokemusta ja näkemyksiä jotka mielihyvin annan julki ja käyttöön jo suunnitteluvaiheessa.
Ten voitavani Jumalan minulle antamana aikana.Lainaus tekstistäsi "Sisäänlämpiävä puoluepolitiikka joka ei toteuta asukkaiden yhdenvertaisuutta on syy minun toimintaan"
Jos asukkaat haluaisivat tekstisi mukaista toimintaa he varmaan äänestäisivät sinua...mutta ei joten vedä tästä johtopäätökset ja lopeta turhanpäiväinen valittaminen! - Sivusta seurannut
Aune Mänttäri kirjoitti:
Aikaa riittää,
"kaikille ei riitä"
Ten voitavani Jumalan minulle antamana aikana.Hanki oma elämä, älä pilaa toisten elämää jatkuvilla turhanpäiväisillä valituksilla. Tajuatko minkälaista hallaa valituksesi tekevät jo muutenkin kuralla olevalle kaupunkimme taloudelle? Todennäköisesti et.
- huussiasiaa
Minkä vuoksi ne laittoi ne huussit rannalle kun sinä olit valtuustossa? Eikö niitä voinut silloin pitää kun olit uimassa?
Senkö vuoksi että sinä joko rikoit ne tai paskansit täyteen, jos et ollut valtuustossa. - Aunelle
Aune Mänttäri kirjoitti:
Aikaa riittää,
"kaikille ei riitä"
Ten voitavani Jumalan minulle antamana aikana.Kerätään littera-raha aunelle kontiolahdelle.
Laittaisi siellä nyt ne kouluasiat kuntoon "kirjoittamisen" osalta.
Pitää osaa kirjoittaa oikein.
Aune! . kut sihä ovit etuskunasa niin kyshko kukhaan sinulta etä osaatttko etes kirjottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h72763Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986