Hei!! Olen menossa mieheni kanssa rakenneultraan rv20 6. Ensinnäkin, onko rakon oltava silloin täysi vai tyhjä? Kuinka usein lääkiärin kertoma sukupuoli pitää paikkaansa? Ollaan vähän epävarmoja, että halutaanko edes saada siitä tietoa väärää vastausta peläten..
Lapsen sukupuoli
10
745
Vastaukset
- jianspo
hei!
Mulle ainakin sanottiin että kannattaa käydä vessassa ennen rakenneultraa. Voi olla että ihan senkin takia kun joudutaan mahalla painella ultralaitteella, ettei tunnu siltä että rakko räjähtää. Eli kannattaa käydä vessassa. Minä kävin vessassa vielä ultran aikanakin kun yritettiin saada vauvaa kääntymään toisinpäin että saatiin kaikki sydämen rakenteet katsottua.
Ja meille ainakin tuli tyttö veikkaus ja ultraaja oikeen näytti "kaksi viivaa" alapäässä, joiden pitäisi viitata tyttöön. Sanoi kuitenkin ennen ultrausta että ollaanhan siitä tietoisia että tämä ei ole aivan varmaa.. ja kysyin kuitenkin ennenkun lähdettiin että olisiko ollut mahdollista että vauva oli vain sellaisessa asennossa ettei kiluttimia näkynyt. tähän ultraaja sanoi että kyllä luulee että olisi nähnyt siitä ne että aika varmaa se hänestä oli. Joten olen aika luottavaisesti tyttö kannalla.. - tyks
tämä on vissiin hieman tapauskohtainen, koska mulle annettiin viime viikolla uusi aika huomiseksi koska rakko piti olla täysi, kukaan vaan ei kertonut sitä, joten kerkesin päivällä käydä silloin vessassa. huomenna uudestaan rv 21 4 täydellä rakolla , näin turussa.
- Rv 17
Sinuna soittaisin paikan päälle ja kysyisin asiasta. Itse olen käynyt Kätilöopistolla np-ultrassa ja niemenomaan rakon piti olla tyhjä, sama myös tulevan rakenneultran kohdalla.
- Tirppanen86
Tosiaan suosittelen että otatte selkoa ennakkoon paikan päältä kuinka asian laita teillä on. Ainoastaan np-ultrassa minua on kehoitettu pidättäytymään vessassa käymisistä, jotta rakko olisi täysi. Kaksi kertaa sen jälkeen minulta on otettu virtsanäyte ennen ultraamista joten silloin taas rakko ei ollut täysi. Vajaa kaksi viikkoa rakenneultraan ja en taas tiedä mikä on käytäntö, menen paikan päälle rakko täynnä ja käyn vessassa ennen ultraa mikäli sallitaan :)
- Nimetön
Näkyvyys vatsaan on parempi jos rakko täynnä. Me kyllä saatiin jo ekasta neuvolasta selkeät ohjeet molempiin ultriin. Np-ultraan rakko tyhjänä koska tehdään sisäisesti ja rakenteeseen rakko täynnä, että näkyvyys parempi. Lueppa kirjoituksia taakse päin: eräs äiti oli kirjoittanut, että rakenneultra meni pilalle (näkyvyyttä ei saatu kunnolla) kun oli tietämättään käynyt vessassa juuri ennen ultrausta...
- 21+4
jep,mulla meni uusiks ultra , kun kävin vessassa.
tänään olin rakenteessa rakko täynnä, mutta ei saatu vieläkään mitattua kaikkia mittoja, joten meen taas kuukauden päästä uudestaan tyksiin.
mä kävin kaikki esitteet läpi mitä sain neuvolasta, ei niissä ollut mitään ohjeita ultriin. - sitten..
21+4 kirjoitti:
jep,mulla meni uusiks ultra , kun kävin vessassa.
tänään olin rakenteessa rakko täynnä, mutta ei saatu vieläkään mitattua kaikkia mittoja, joten meen taas kuukauden päästä uudestaan tyksiin.
mä kävin kaikki esitteet läpi mitä sain neuvolasta, ei niissä ollut mitään ohjeita ultriin.ei vieläkääm saatu ultraa kunnolla tehtyä?
- 21+4
sitten.. kirjoitti:
ei vieläkääm saatu ultraa kunnolla tehtyä?
ultrassa tarpeeks hyvin , vaikka luulis sairaalassa olevan kunnon laitteet.ei lääkäri sen paremmin sanonut ei vaan ollut tarpeeks selviä . vaikuttaakohan mulle tehdyt leikkaukset vatsan alueella siihen sekä mulla on avanne siinä myös hieman tiellä vissiin.
- noilla..
21+4 kirjoitti:
ultrassa tarpeeks hyvin , vaikka luulis sairaalassa olevan kunnon laitteet.ei lääkäri sen paremmin sanonut ei vaan ollut tarpeeks selviä . vaikuttaakohan mulle tehdyt leikkaukset vatsan alueella siihen sekä mulla on avanne siinä myös hieman tiellä vissiin.
on sitten jotain tekemistä asian kanssa. Harmi, mutta hyvä jos sieltä edes jotakin näkyi nyt.
- pitää
erikseen mainita, että menee miehensä kanssa..? Ja olisko se joku hirveä katastrofi, jos sieltä tulis väärä vastaus..? Ei se ole 100% varmaa ees lapsen syntymän jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994