eli apua kaipaan! Otin vahingossa daalian juurakot kellarista helmikuussa ylös ja kun tajusin virheeni, oli jo liian myöhäistä.
Nyt minulla siis rehottaa daaliat ikkunalla ja niiden kimpussa on sitkeästi kirvat. Olen nyt sumuttanut jo neljästi daaliat kolmen viikon aikana mäntysuopasumutteella. Daaliat piristyvät aina muutamaksi päiväksi, mutta sitten lehdet alkavat taas pikkuhiljaa käpertymään ja uusia kirvoja löytyy varsista...mitä teen nyt?
Mites muuten toinenkin asia: daaliat alkavat pukata nyt nuppuja, voinko vain nyppiä ne pois ilman vahingon aiheuttamista?
sitkeät kirvat
3
1544
Vastaukset 3
- hakemassa
lähimmästä k-raudasta Malan-ruikutetta jolla saat kirvat hävitettyä nopeasti ja tehokkaasti. Ensimmäiset kukkanuput voi napsia hyvin pois.
- pahalle
Osta Raidin tai Substralin kukkasumutetta, ei oo hetiskään niin kaamee lemu.
Malationi on hyvää ulkokäyttöön, laimennettavasta pikkupullosta piisaa moneksi kesäksi ruiskittavaa. - poikki
pahalle kirjoitti:
Osta Raidin tai Substralin kukkasumutetta, ei oo hetiskään niin kaamee lemu.
Malationi on hyvää ulkokäyttöön, laimennettavasta pikkupullosta piisaa moneksi kesäksi ruiskittavaa.Jos daaliasi rehttaa kovasti,voit leikata oksia silloin kasvaa tuuheaksi ja kirvatkin vähenevät.Vielä on pitkä aika jolloin ne voi viedä ulos,joten ehtivät hyvin kasvattamaan uudet versot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47808
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21766Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561