uusi/päivitetty windows live mese

eikä!!

Oli uudempi versio mesestä tarjolla joten päiviti sen. Yhdetä jutusta pidän, joten haluaisin pitää tämän uuden version. MUTTA mihin hävisi työkalupalkista se POSTI painike mihin tuli aina sulkeisiin (1) jos sain uuden sähköpostin. Haluan sen takaisin!!!!

Mistä tiedän, että minulle on tullut uusi sähköposti?????

Tai miten voin vaihtaa takaisin vanhemmat asetukset???

4

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missäse on

Oliko sulla siis jo ennestään tämä 2009 live mese ja sitten tuli päivyts johonkin ja jos niin mihin. Miksei mulle tule. Katso ohje ja tietoja messengeristä ja onko koontikäännös tämä. 14.0.8064.206

• tuo sama

mese eli koontikäännös sama. Tänään kun kirjauduin meseen ni kysyttiin haluanko uusimman version windows live mesengeristä. Missä sulla näkyy kun olet saanut uuden sähköpostin? Eikö ollutkin ennen suluissa numerona eli (1) sähköpostien määrä siinä työkalupalkissa.?!!

• Tulee siis
        tuo sama kirjoitti:

mese eli koontikäännös sama. Tänään kun kirjauduin meseen ni kysyttiin haluanko uusimman version windows live mesengeristä. Missä sulla näkyy kun olet saanut uuden sähköpostin? Eikö ollutkin ennen suluissa numerona eli (1) sähköpostien määrä siinä työkalupalkissa.?!!

Mulla on tuossa henk.koht viestin oikealla puolella kirjekuoren kuva siihen pitäs myös tulla se (1). Eli sitä kysyn että toimiikse juttu että kun postiin kilahtaa jotain ja nousee oikeel kellon luona laatikko. Toimiiko se sulla kuitenkin ja vain tuo mistä puhuit ei toimi. Niin ja näkyykö sulla tuo kirjekuori tuossa.

• että tulee
        Tulee siis kirjoitti:

Mulla on tuossa henk.koht viestin oikealla puolella kirjekuoren kuva siihen pitäs myös tulla se (1). Eli sitä kysyn että toimiikse juttu että kun postiin kilahtaa jotain ja nousee oikeel kellon luona laatikko. Toimiiko se sulla kuitenkin ja vain tuo mistä puhuit ei toimi. Niin ja näkyykö sulla tuo kirjekuori tuossa.

se (1) tuon kirjekuoren viereen. Olisin kaivannut sitä samaa tähän netti-ikkunan työkalupalkkiin kun nekin muuttuivat. Mutta pitää tästä lähtien tarkistaa tuosta mesestä säpot. Mulla on yleensä telkkari kovemmalla kuin läppäri ni en kuule sitä kilausta.
        Ja taidan laittaa palautetta/toivomuksen menemään ylläpitäjälle.
        Kiitos avusta:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe