Mitäs pössyttelijät tähän sanotte?

tässä on tulevaisuutenne

Otsikot kirkuvat alle 20-vuotiaista tytöistä tulleen uusin huumeneulojen vaihtajaryhmä.

45

2011

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttöraukat joutuvatkaan

Että saavat päivittäisen annoksensa. kannattaisi hieman miettiä tulevaisuuttaan,ennenkuin pössyttelemään alkaa. Patjana ja taas patjana,kunnes kerhon kaikki pujopartaiset pärinäpojat ovat saaneet,muutamat useammankin kerran,jos jaksavat ja hinta on noin kympin per laaki...jos edes maksavat. sanoo maailmaa nähnyt ja kokenut.

• PIRIHUORIA

PIRIHUORIA PIRIHUORIA PIRIHUORIA, hyvä tulevaisuus.

• PASSIIVEJA
        PIRIHUORIA kirjoitti:

PIRIHUORIA PIRIHUORIA PIRIHUORIA, hyvä tulevaisuus.

TYÖNVIEROKSUJIA, NUPPIELÄKELÄISIÄ.

• <>

Todella valitettavaa on tuo kovien huumeiden leviäminen :( Mutta en ymmärrä, miten kannabiksen polttaminen liittyy tähän? Vai kuvitteletko, että sitä piikitetään tai jotain?

• -----------------ööööööööööö

todella lapsellinen kommentteines, luulet olevas joku tietäjä. Kuules nyt napero: mä oon nähny kuinka viikatemies vie kun aineilla alkaa pelleillä, ja niiläkin kaikilla se alkoi niinkin viattomasti kuin pilvellä. Parempi kun pidät turpas kiinni kun et vielä oo paljon elämää nähny, toivottavasti et kuole mihinkään aineisiin että ehdit sinäkin vielä viisastua.

• aineiden käyttäjäksi

pössyttelijöillä on tiedossa kanavat,mistä niitä hankkia ja ne veijarit ovat niitä vahvempia innokkaasti tarjoamassa,koska niistä saa paremmat rahat ja on jo tuttu asiakas,joka ei varmaankaan liverrä. ja koukkuun saatu onkin sitten jo helppoa kauraa,tekemään jatkossa itse bisnestä,saadakseen omat kamansa. ja nehän tekevät mitä vaan saadakseen kamansa. Vielä noihin tyttöihin,niin porukalla naivat,panettavat koirilla ja ottavat kuvia,joita levittävät,kun on tarve kiristää esim. voi voi...!

• <>
        -----------------ööööööööööö kirjoitti:

todella lapsellinen kommentteines, luulet olevas joku tietäjä. Kuules nyt napero: mä oon nähny kuinka viikatemies vie kun aineilla alkaa pelleillä, ja niiläkin kaikilla se alkoi niinkin viattomasti kuin pilvellä. Parempi kun pidät turpas kiinni kun et vielä oo paljon elämää nähny, toivottavasti et kuole mihinkään aineisiin että ehdit sinäkin vielä viisastua.

Uskonkin että olet nähnyt, päihteiden kanssa kun ei ole pelleilemistä. Itse tosin olen nähnyt huomattavasti useampia alkoholin käytöstä johtuvia kuolemia elämäni aikana (eräs lähiomaisenikin), kuin muista huumausaineista johtuvia.

Et taida olla kovin fiksua sorttia, kun et mieti ollenkaan, että josko tätä pilvenpolttoa on edeltänyt tupakan/alkoholin käyttö? Eli eikö niiden pitäisi olla perimmäinen syy tällaiseen käyttäytymiseen? Vai tiedätkö jonkun, joka ei ole koskaan koskenut muihin päihteisiin, sitten on alkanut pilveä polttamaan? itse en ainakaan tiedä ketään sellaista.
        Harmi että olet sattunut näkemään tuollaista huonoa elämää, mutta ei se tarkoita, että se olisi sitä kaikilla.
        Ja tämä kuuluisa kannabikseen yhdistetty "porttiteoria" on kumottu ajat sitten, voit ottaa googlen kauniiseen käteesi ja etsiä itse, minä en ole täällä opettaakseni historiaa kuitenkaan =)

• <>
        aineiden käyttäjäksi kirjoitti:

pössyttelijöillä on tiedossa kanavat,mistä niitä hankkia ja ne veijarit ovat niitä vahvempia innokkaasti tarjoamassa,koska niistä saa paremmat rahat ja on jo tuttu asiakas,joka ei varmaankaan liverrä. ja koukkuun saatu onkin sitten jo helppoa kauraa,tekemään jatkossa itse bisnestä,saadakseen omat kamansa. ja nehän tekevät mitä vaan saadakseen kamansa. Vielä noihin tyttöihin,niin porukalla naivat,panettavat koirilla ja ottavat kuvia,joita levittävät,kun on tarve kiristää esim. voi voi...!

Tuo on aivan totta mitä sanoit, että diilereiltä saa vahvempiakin aineita. Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että tämä on aivan perseestä ja todellakin vaarallista nuorille. Siksi pitäisikin miedot huumausaineet erottaa laissa vahvemmista, vaikkapa niin että kannabis laillistettaisiin täysi-ikäisille, tällöin he eivät ajatuisi kontakteihin näiden "Igoreiden" kanssa, jotka raijaavat vakavasti fyysisesti ja henkisesti koukuttavia kemikaalimömmöjään rajantakaa selkän notkolla.

• sä vaan
        <> kirjoitti:

Uskonkin että olet nähnyt, päihteiden kanssa kun ei ole pelleilemistä. Itse tosin olen nähnyt huomattavasti useampia alkoholin käytöstä johtuvia kuolemia elämäni aikana (eräs lähiomaisenikin), kuin muista huumausaineista johtuvia.

Et taida olla kovin fiksua sorttia, kun et mieti ollenkaan, että josko tätä pilvenpolttoa on edeltänyt tupakan/alkoholin käyttö? Eli eikö niiden pitäisi olla perimmäinen syy tällaiseen käyttäytymiseen? Vai tiedätkö jonkun, joka ei ole koskaan koskenut muihin päihteisiin, sitten on alkanut pilveä polttamaan? itse en ainakaan tiedä ketään sellaista.
        Harmi että olet sattunut näkemään tuollaista huonoa elämää, mutta ei se tarkoita, että se olisi sitä kaikilla.
        Ja tämä kuuluisa kannabikseen yhdistetty "porttiteoria" on kumottu ajat sitten, voit ottaa googlen kauniiseen käteesi ja etsiä itse, minä en ole täällä opettaakseni historiaa kuitenkaan =)

niitä porttiteorioitas ihan rauhassa, mä uskon silmiäni enkä muiden satuja. Ja fiksuksi en itseäni edes väittäny, mutta fiksu ei ole myöskään huumausaineenkäytön puolestapuhuja.

• <>
        sä vaan kirjoitti:

niitä porttiteorioitas ihan rauhassa, mä uskon silmiäni enkä muiden satuja. Ja fiksuksi en itseäni edes väittäny, mutta fiksu ei ole myöskään huumausaineenkäytön puolestapuhuja.

Asiasta on kyllä olemassa ihan faktaa jos vaan jaskaa etsiä, eri asia on jos ei halua. Mutta jokaisella on tietenkin oikeus mielipiteeseensä.

Ja tiedoksi, että en todellakaan puhu minkään päihteen käytön puolesta! KAIKKI päihteet ovat JOTENKIN haitallisia käyttäjälleen. Ihmisellä nyt on evoluution tuotteena muiden luontokappaleiden tavoin vietti päihtyä. Tälle emme voi mitään eikä se lähde pois. Minä puhun vain faktan ja haittojen minimoinnin puolesta, jokainen joka pystyy elämään ilman mitään nautintoainetta (esim. tee, kahvi, tupakka, alkoholi, karamelli) on kyllä hieno ihminen, mutta kovin harva siihen kykenee.

• Faktaa:
        <> kirjoitti:

Asiasta on kyllä olemassa ihan faktaa jos vaan jaskaa etsiä, eri asia on jos ei halua. Mutta jokaisella on tietenkin oikeus mielipiteeseensä.

Ja tiedoksi, että en todellakaan puhu minkään päihteen käytön puolesta! KAIKKI päihteet ovat JOTENKIN haitallisia käyttäjälleen. Ihmisellä nyt on evoluution tuotteena muiden luontokappaleiden tavoin vietti päihtyä. Tälle emme voi mitään eikä se lähde pois. Minä puhun vain faktan ja haittojen minimoinnin puolesta, jokainen joka pystyy elämään ilman mitään nautintoainetta (esim. tee, kahvi, tupakka, alkoholi, karamelli) on kyllä hieno ihminen, mutta kovin harva siihen kykenee.

Hasiksenkäyttäjä on narkomaani, kahvinjuoja ei. Ai että miksi näin? No: kahvi ei aiheuta mielenterveysongelmia, hasis aiheuttaa. Siinä on hyvä syy pitää se moska kriminalisoituna. Itse ainakin haluan pitää lapseni erossa aineista, miedoistakin. Onko lapset mielestäsi pahastikin vaarallisessa koukussa kun syövät karamelleja? Muista suhteellisuus kun osoittelet sormella.

• hallumaakari
        Faktaa: kirjoitti:

Hasiksenkäyttäjä on narkomaani, kahvinjuoja ei. Ai että miksi näin? No: kahvi ei aiheuta mielenterveysongelmia, hasis aiheuttaa. Siinä on hyvä syy pitää se moska kriminalisoituna. Itse ainakin haluan pitää lapseni erossa aineista, miedoistakin. Onko lapset mielestäsi pahastikin vaarallisessa koukussa kun syövät karamelleja? Muista suhteellisuus kun osoittelet sormella.

Aika heikkoa tuo sinun kahvitietämyksesi. Lue tuolta aiheesta, ja Googelta lisää, kun nyt tulee kirjoitukset kuin tietämättömältä:

http://qmies.blogit.fi/

• hallumaakari

Jo seitsemän kuppia kahvia päivässä voi laukaista ääni- ja näköharhoja.

Liiallinen kahvin juominen voi pahimmillaan aiheuttaa hallusinaatioita.

Brittiläisen Durhamin yliopiston tutkijoiden mukaan jo seitsemän kuppia kahvia päivässä voi laukaista ääni- ja näköharhoja sekä olotiloja siitä, että aistisi kuolleiden ihmisten läsnäolon.

- Tämä on ensimmäinen askel hallusinaatioita aiheuttavien tekijöiden tutkintaan, tutkimusta johtanut psykologian tohtori Simon Jones kertoi tuloksista raportoineelle BBC:lle.

Yli seitsemän kuppia päivässä suomalaisten suosikkijuomaa litkivillä on tutkijoiden mukaan kolminkertainen vaara kärsiä hallusinaatioista verrattuna pari kuppia päivässä juoviin.

Tutkimus tehtiin 200 opiskelijalle. Tutkijoiden käydessä tuloksia läpi kävi myös ilmi, että kolme prosenttia ihmisistä kuulee "ääniä" säännöllisesti. Tutkijat kuitenkin muistuttavat, ettei hallusinaatioiden kuuleminen tarkoita automaattisesti sitä, että ihminen on mielisairas.

Kahvihallusinaatioita selitetään osaksi myös sillä, että nautittuaan kofeiinia eritoten stressaantunut ihminen tuottaa normaalia suurempia määriä kortisolia, joka voi puolestaan toimia hallusinaatioiden laukaisijana, tutkijat kertovat BBC:n haastattelussa.

Stressaantuneiden ihmisten kannattaisikin valita kahvin sijasta jokin muu, kofeiiniton juoma.

http://www.iltalehti.fi/terveys/200901168915977_tr.shtml

• <>

Huom. ensinnäkin termit haltuun mistä puhutaan...
        Narkomaani viittaa riippuvuuteen. Narko=huume maani=riippuvuus. Huomaan myös että puhut jostain syystä hasiksesta, mikä on kannabiksesta jalostettua ainetta. Mahdatko edes tietää näiden eroa?

Katsoppa vaikka http://fi.wikipedia.org/wiki/Huumeet

Sieltä selaat esiin "Benowitzin luokittelun" , mistä taulukosta voit katsoa miten kannabis suhteutuu muihin päihteisiin sen päihdyttävyyden, riippuvuuden, toleranssin, vahvistuksen sekä vieroituksen osalta. Tulet huomaamaan, että se aiheuttaa vähemmän riippuvuutta kuin mainitsemasi kofeiini, mitä ilman monet eivät saa päiväänsä käyntiin minä mukaan luettuna.

En kiistä, etteikö väärinkäytettynä kannabis aiheuttaisi mielenterveysongelmia. Tietenkin aiheuttaa, kun käyttää ilman mitään holttia. Koitappa kiskoa viinaa joka päivä ja katso alkaako yläkerrassa heittämään jokusen vuoden kuluttua? Onko delirium tremens tuttu termi?

Ihmiset, järki käteen. Ei se, että substanssi on laitonta, merkkaa sitä, etteikö sillä voisi olla kohtuukäyttöä tai että laittomuus mitenkään perustelisi sen vaikutuksia elimistöön tai mieleen.

Ja varmasti meistä jokainen tahtoo pitää lapsensa erossa kaikista aineista, tämähän on totta. Mutta lapset ovat sellaisia veijareita että hakeutuvat kyllä omatahtoisesti monesti noiden aineiden piiriin, mille emme voi mitään sillä ei ketään voi kontrolloida koirapannassa. Parasta olisi antaa asiallista tietoa ja keskustella hyvässä hengessä lasten kanssa näistä asioista eikä panikoida hysteerisenä sitä miten huumeet tuhoaa elämän.

• kahvi on
        <> kirjoitti:

Huom. ensinnäkin termit haltuun mistä puhutaan...
        Narkomaani viittaa riippuvuuteen. Narko=huume maani=riippuvuus. Huomaan myös että puhut jostain syystä hasiksesta, mikä on kannabiksesta jalostettua ainetta. Mahdatko edes tietää näiden eroa?

Katsoppa vaikka http://fi.wikipedia.org/wiki/Huumeet

Sieltä selaat esiin "Benowitzin luokittelun" , mistä taulukosta voit katsoa miten kannabis suhteutuu muihin päihteisiin sen päihdyttävyyden, riippuvuuden, toleranssin, vahvistuksen sekä vieroituksen osalta. Tulet huomaamaan, että se aiheuttaa vähemmän riippuvuutta kuin mainitsemasi kofeiini, mitä ilman monet eivät saa päiväänsä käyntiin minä mukaan luettuna.

En kiistä, etteikö väärinkäytettynä kannabis aiheuttaisi mielenterveysongelmia. Tietenkin aiheuttaa, kun käyttää ilman mitään holttia. Koitappa kiskoa viinaa joka päivä ja katso alkaako yläkerrassa heittämään jokusen vuoden kuluttua? Onko delirium tremens tuttu termi?

Ihmiset, järki käteen. Ei se, että substanssi on laitonta, merkkaa sitä, etteikö sillä voisi olla kohtuukäyttöä tai että laittomuus mitenkään perustelisi sen vaikutuksia elimistöön tai mieleen.

Ja varmasti meistä jokainen tahtoo pitää lapsensa erossa kaikista aineista, tämähän on totta. Mutta lapset ovat sellaisia veijareita että hakeutuvat kyllä omatahtoisesti monesti noiden aineiden piiriin, mille emme voi mitään sillä ei ketään voi kontrolloida koirapannassa. Parasta olisi antaa asiallista tietoa ja keskustella hyvässä hengessä lasten kanssa näistä asioista eikä panikoida hysteerisenä sitä miten huumeet tuhoaa elämän.

pahaa kamaa, hurjaa huumetta. Laillista nyt sitte mun puolesta se hasas jos haluut, muista myös tuputtaa sitä lapsilles niiden ensisiiderien sijaan. Hasista kehiin niin maailma pelastuu, hallelujaa ja hasista kalloon.

• <>
        kahvi on kirjoitti:

pahaa kamaa, hurjaa huumetta. Laillista nyt sitte mun puolesta se hasas jos haluut, muista myös tuputtaa sitä lapsilles niiden ensisiiderien sijaan. Hasista kehiin niin maailma pelastuu, hallelujaa ja hasista kalloon.

Käyttäydyt kuin 9-vuotias lapsi kun eteen kärrätään faktoja? KUKAAN EI OLE SANONUT ETTÄ KANNABISTA/HASISTA PITÄISI KÄYTTÄÄ !

Ainostaan virheellinen argumenttisi kumottiin, ei sen kummempaa. Kuten sanoin jo aijemmin, paras on ilman päihteitä!

• 9v lapsi.
        <> kirjoitti:

Käyttäydyt kuin 9-vuotias lapsi kun eteen kärrätään faktoja? KUKAAN EI OLE SANONUT ETTÄ KANNABISTA/HASISTA PITÄISI KÄYTTÄÄ !

Ainostaan virheellinen argumenttisi kumottiin, ei sen kummempaa. Kuten sanoin jo aijemmin, paras on ilman päihteitä!

On se hyvä ettet tyrkytä mulle kamaa, mustahan vois tulla vaikka 3v. :)

• käyttäydyt oikeasti
        9v lapsi. kirjoitti:

On se hyvä ettet tyrkytä mulle kamaa, mustahan vois tulla vaikka 3v. :)

Kuin pieni lapsi.. Olit väärässä, etkä kestä sitä. Sait eteesi erittäin asiallista tekstiä kera sivistyssanojen, etkä kestänyt sitä. Ilmeisesti kuitenkin olet aikuinen, joten käyttäydy sen mukaisesti?

• kohtaa olin väärässä?
        käyttäydyt oikeasti kirjoitti:

Kuin pieni lapsi.. Olit väärässä, etkä kestä sitä. Sait eteesi erittäin asiallista tekstiä kera sivistyssanojen, etkä kestänyt sitä. Ilmeisesti kuitenkin olet aikuinen, joten käyttäydy sen mukaisesti?

Esitinkö jotain väitteitä, mainostinko jotain päihdettä muita päihteitä terveellisempänä vaihtoehtona? EN! Mutta tällä palstalla on esitetty että kannabis olisi alkoholia terveellisempää, niinhän se onkin. Mutta sillä on omat haittansa silläkin, on typerää mainostaa huumausainetta. Käyttäytyisit itse kuten aikuinen, et vaan taida pystyä siihen kun olet vielä lapsi. EI LAPSILLE SAA MAINOSTAA KANNABISTA, HELVETIN IDIOOTTI.

• mutta tämäkin
        <> kirjoitti:

kirjoituksesi näyttää lähes kannustavan pössyttelemään...

• ei kukaan
        kahvi on kirjoitti:

mitää hasist varmaa haluukkaa lailliseks, luonnontuotteet kunniaan :)

• ei kyllä
        aineiden käyttäjäksi kirjoitti:

voi pakottaa tommoseen mukaan, vai meinaatko et niille asiakkaille lyödään väkisin jotai hihaa?

• Jalmari61
        kohtaa olin väärässä? kirjoitti:

Esitinkö jotain väitteitä, mainostinko jotain päihdettä muita päihteitä terveellisempänä vaihtoehtona? EN! Mutta tällä palstalla on esitetty että kannabis olisi alkoholia terveellisempää, niinhän se onkin. Mutta sillä on omat haittansa silläkin, on typerää mainostaa huumausainetta. Käyttäytyisit itse kuten aikuinen, et vaan taida pystyä siihen kun olet vielä lapsi. EI LAPSILLE SAA MAINOSTAA KANNABISTA, HELVETIN IDIOOTTI.

Saako lapsille kertoa totuuden? Ei täällä kukaan ole kannabista "mainostanut" lapsille, mutta on pelkästään reilua että ihmisille kerrottaisiin totuus kannabiksesta etenkin kun valtio niin innokkaasti tyrkyttää alkoholia...

Mainostaminen ja faktojen kertominen ovat kaksi eri asiaa, jokaisen pitäisi saada vapaassa maassa tehdä omat valintansa totuudenmukaisten tietojen perusteella, ei valheiden ja pelottelun.

• <>
        mutta tämäkin kirjoitti:

kirjoituksesi näyttää lähes kannustavan pössyttelemään...

Korjaan sen nyt, eli noin kolmannen kerran, että en kehota käyttämään mitään päihdettä. Kerron vain faktat asioista, ei se ole mitään yllyttämistä.
        Jos sinut olisi kasvatettu mieltämään tupakka kertalaakista tappavaksi, ja tulen sanomaan, että ei se tapa kerrasta vaan hitaasti ja pitkällä aikavälillä, ja sekin riippuu, niin olisinko tupakointiin yllyttäjä? Huom painotan jo nyt että tämä on nimenomaan esimerkki tupakasta, ennenkuin joku vetää taas virheellisen päätöksen että puhuisin jostain muusta.

• <>
        ei kyllä kirjoitti:

voi pakottaa tommoseen mukaan, vai meinaatko et niille asiakkaille lyödään väkisin jotai hihaa?

En tietenkään luule, että väkisin lyötäisiin. Tarkoitin, että näin ei syntyisi kontakteja näihin ihmisiin, keidän kautta mahdollisesti tulisi kokeiltua kovia huumeita. Ei siis tarvitsisi olla tekemisissä rikollisten kanssa.

• luonnoton vitunliemi
        ei kukaan kirjoitti:

mitää hasist varmaa haluukkaa lailliseks, luonnontuotteet kunniaan :)

äitis persereikää, sinä olet luonnonoikku. Saunantaakse hasiksenmainostaja, lasten elämäntuhoaja. Tee palvelus ja vedä piriöverit, sekakäyttäjä.

• pikkutiileri

Tuo on selkeä osoitus siitä, että olen ammattilainen alallani.

Näillä palstoilla "vastustan" kannabista ja sen juridisen aseman pienintäkään muutosta, koska elantoni riippuu siitä, että kannabis on laitonta. Keksin tarinoita, joissa ihmiset ovat joutuneet mielisairaalaan kertaheitolla, kun ovat kerran piipusta imaisseet. Hajoitan ja hallitsen luomillani mielikuvilla teitä kaikkia.

Kun kannabis on laitonta, suurin osa ostajista (joita tulee aina olemaan) hankkii sen minulta ja kavereiltani. Näin olen siinä rajapinnassa, jossa voin omalta osaltani aktiivisesti osallistua jonkin henkilön narkomanisoittamiseen. Kykenen antamaan "reilulle ja tutulle kaverille" myös vähän koemaistiaisia muista aineista. Usein laitan mukaan vähän hyvälaatuista amfetamiinia, enkä sitä kuraa, jota hänelle jossain vaiheessa ryhdyn kauppaamaan. Näin toimii osuuskauppaväki, mainonnasta vastaa IHRY, vanhoilla tutuilla jutuillaan, joissa kannabiksesta on tehty pahin kaikista huumeista.

Kun sitten olen saanut ihmisen koukutettua amfetamiiniin, minulle ja organisaatiolleni avautuu taivaalliset mahdollisuudet hyväksikäyttää tätä ihmistä. Jokainenhan tietää, että piristeiden kyky aiheuttaa riippuvuus on huumelistan kärkipäässä. Sen kyllä uskoo, kun sitä tukee tutkimukset ja ihan käytännön elämäkin. Amfetamiini ja kahvi ovat siis läheistä sukua toisilleen. Lisäksi molemmat ovat tässä maassa erittäin suosittuja. Onpa niiden voimalla noustu jopa ihan valtakunnan elittiinkin - ainakin hetkeksi.

Alussa tämä totaaliorjuutus ei onnistu ihan äkkiä, kun yleensä käyttäjillä on alussa aina jonkin verran rahaa ja omaisuutta, jota lähdemme yhdessä realisoimaan, ja voin vakuuttaa, että halvalle menee ja panee. Kun rahat, littutelkut ja muut ryönät on rännitetty, ja pikavipitkin vedetty joka paikassa tappiin, niin tämän jälkeen henkilöä voidaan käyttää moniin erilaisiin tehtäviin. Jätän ne nyt mainitsematta, mutta lista on sangen laaja ja kattava. Olen ammattilainen.

Olen myös käräyttänyt nimettömästi muutaman hampun kotikasvattajan, jotka aiemmin minulta ostivat hasista, johon sotkin sekaan moottoriöljyä, jotta sain kilosta vähän enemmän ainetta aikaan. Käräytän myös edelleen, mikäli joku eksyy aidan toiselle puolelle, eikä halua olla kanssani enää tekemisissä. Sitä en tosin ihmettele lainkaan, olenhan vain pikkunilkki, jonka elanto riippuu täysin siitä, että kannabis on laitonta. Hyvää asiassa on se, että hampun kotikasvatuksesta langetetaan tässä maassa kovempia tuomioita kuin siitä, että minulta ostetaan huonolaatuista hasista, joka ei ole kannabista nähnytkään. Jengi sitten ihmettelee, että tässäkö se paljon kohuttu hassis sitten oli, ei tuntunut missään. Siihen sanon, että valistus on valehdellut, eikä se amfetamiinikaan ole niin raju juttu. Pelottaa oikein, että joku saa käsiinsä kunnon hasista ja mahdollisesti jopa päihtyy siitä oikeasti. Minun muovailuvahahasikseni kun on vähän tarkoituksella paskaa, sananmukaisesti, jotta se ei kolahda lainkaan tai ei kunnolla ainakaan. Antaa hyvän sauman kuitenkin sepustuksille.

• ainaski

pössytelly pääs jo ihan tohjoksi, hae apua itselles kökköpää.

• eli, kaltaisiasi...

sairaita riittää,onneksi sota on alkanut.

• SINUTKIN

tullaan kuohitsemaan ja pallisi syötetään pohjanmaan turkistarhoilla minkeille!

• pikkutiileri
        eli, kaltaisiasi... kirjoitti:

sairaita riittää,onneksi sota on alkanut.

Te olette sotineet turhaa huumesotaanne jo niin kauan, että olemme saaneet rakennettua niin vahvat organisaatiot ja olemme onnistuneet soluttautumaan niin syvälle yhteiskuntaan ja sen perusrakenteisiin, että kyllä te toiset 60 vuotta saatte hyvin sotia, eikä siitä ketään muu edelleenkään lopulta hyödy kuin vain minä ja organisaationi. Ja sadat muut vastaavat.

• pikkutiileri
        SINUTKIN kirjoitti:

tullaan kuohitsemaan ja pallisi syötetään pohjanmaan turkistarhoilla minkeille!

Tule vaan. Kyllä meillä aseita ja ammuksia riittää isommallekin kuohariporukalle. Niitä on aina ainakin poliisilla ja rikollisilla, vaikka ne muilta pois otettaisiinkin.

• sentään
        pikkutiileri kirjoitti:

Tule vaan. Kyllä meillä aseita ja ammuksia riittää isommallekin kuohariporukalle. Niitä on aina ainakin poliisilla ja rikollisilla, vaikka ne muilta pois otettaisiinkin.

natiainen ammu itteäs jalkaan.

• kintaaseen
        pikkutiileri kirjoitti:

Mee nukkumaan jo pentu.

• ( )¤( )

Pössyttelijät ei sano mitään enää tähän aikaan, ne on jo vetässy tukevat iltapaukut ja ovat omissa ulottuvuuksissaan. Laskeutuvat todellisuuteen muutaman tunnin kuluttua silmät punaisina, syövät itsensä halki ja pierevät kuin siat.

• elukoita.

Eivät pese itseään ja ovat läskejä, haisevia sulkeutuneita ja passiivisia kasoja. Psykoottisia ja skitsofreniaan taipuvaisia yhteiskunnan elättejä, eläkkeelle koko paskasakki.

• homojen huume.

Sitä käyttää pikkukakarat ja neidit, tosimies ei sukkahousuja käytä.

• Wild Wild West

Oikeastaan tämäkin tiileri on oikeastaan oikeassa... Vaikkakin hänen kaltaiset joutaisivat linnaan paskan myymisestä. Onneksi yleensä käy niin että nämä pikku paskat saa isommalta paskalta loppu tilin ja pääsee lusimaan tai huoraksi.

Minun mielipide asiasta on:
      Hasis on kemiallista paskaa mutta luonnossa kasvatettu kannabis ok.
      Kannabis saisi olla laillista omaan käyttöön kasvatettuna koska sehän on todistettu että se ei aiheuta skitsoja eikä muutenkaan hulluja.
      Kahvi/tupakka ovat huomattavasti enemmän riippuvuutta aiheuttavia kuin kannabis.

TÄSSÄ KYSYMYKSIÄ !?

Montako ihmistä jotka ovat kaupungilla hakkaamassa ihmisiä koska ovat polttaneet kannabista ?
      Tai montako henkirikosta on tehty kannabiksen voimalla ?

Entäpä onko alkoholilla ollut kyseisiin asioihin vaikutusta ?

Pitäisikö alkoholi kieltää ja kannabis laillistaa ?

Miksi suomessa on vähentynyt skitsofrenia vaikka kannabiksen poltto on lisääntynyt ? Eikö sen pitäisi siis mennä toiseen suuntaan jos se aiheuttaisi sitä ?

Mutta jos kaikkea näin miettii niin eikö seksikin ole periaatteessa huumetta ja joistakin tulee "diilereitä / parittajia" joistakin väärinkäyttäjä eli pedo / raiskaaja ja eikö seksiin joskus liitetä juuri vauhdin käyttö viegralla ehostettuna .

Eli siis kaikkihan pitäisi olla laitonta jos meinataan estää astumasta niin sanotusti kovemmalle tielle..

• Jalmari61

Edelleenkään kukaan ei ole koskaan todistanut että kannabiksen käyttö johtaa oikeiden huumeiden käytöön. Tutkimusten mukaan kannabis aiheuttaa vähemmän riippuvuutta kuin kahvi, toisin kuin viina ja tupakka jotka aiheuttavat vakavaa riippuvuutta.

Käyttäkää nyt välillä päätänne, tottakai kaikki pirihuorat ovat jossain vaiheessa käyttäneet myös kannabista, nehän vetää kaikkea mitä saa käsiinsä... Se ei kuitenkaan tarkoita että kaikki kannabiksen käyttäjät alkaisivat vetää piriä, tilastojen mukaan lähes joka neljäs eurooppalainen aikuinen on ainakin kerran kokeillut kannabista, se tarkoittaa siis kymmeniä miljoonia ihmisiä. Narkkareitahan olisi kaikki paikat täynnä jos tuo ihana "porttiteoria" toimisi...

Kyllä kaikki sekakäyttäjät ja narkkarit varmasti löytäisivät aineensa vaikka kannabista ei olisi olemassakaan, nyt ne vaan vetävät SITÄKIN kun sattuvat käsiinsä saamaan...

Alkoholi on paljon kannabista vahvempi aine, se aiheuttaa vahvemman riippuvuuden, paljon pahemmat vauriot liikakäytöllä, sekä äkkikuoleman riskin yliannostuksella. (Tappava määrä kannabista olisi n.4kilon annos eli kannabiksella on periaatteessa mahdotonta saada itseään tapettua). Lisäksi kannabista vastaan yleisesti käytössä oleva argumentti sen aiheittamasta psykoosivaarasta on tavallaan koominen kun ottaa huomioon että viinan käyttö aiheuttaa itseasiassa suuremman psykoosivaaran...

Esim. hollannissa kannabis on ollut jo vuosia täysin laillinen aine, eikä mitään ongelmia ole aiheutunut. Kun asiaa vertaa suomeen missä painiskellaan mittavien alkoholiperäisten ongelmien kanssa, tulee lähinnä mieleen että onko tässä mitään järkeä? Valtio tyrkyttää kyllä viinaa kaikille jotka haluavat, ongelmakäyttäjille oikein kustannetaan juomat ilmaiseksi loppuelämän ajaksi.

Tässä pieni kartta euroopan tilanteesta niille ketä sattuu faktatieto kiinnostamaan, englannin taidottomille tiedoksi että sinisellä ja vaaleansinisellä merkityt maat ovat siis niitä joissa kannabiksen käyttö ei ole laitonta...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:European-cannabis-laws.png

Lukekaa historiaa niin huomaatte että kannabiksen kriminalisoinnin ajoivat alunperin läpi kukapa muukaan kuin usan viinafirmat, syykin on varmaan pienellä pohdinnalla selvä, kukapa haluaisi kilpailla tuotteen kanssa jota jokainen voi kasvattaa itse omassa pihapuskassa...

Mitään järkiperäistä syytä kannabiskiellolle ei ole, kaikki syyt ovat taloudellisia tai poliittisia. Kannabiksesta saadaan kokoajan positiivisia tutkimustuloksia, mutta ne jäävät mediassa pahasti näiden "huumekohu" uutisten varjoon, kuka esimerkiksi muistaa nähneensä tätä uutista isoilla kirjaimilla iltalehden etusivulla?

http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto/9802/980218/9802180319.html

Ei varmasti kukaan, mediassa kun on sama periaate kuin politiikassa, kannabiksen laillisuuden puolesta puhuminen olisi poliittinen itsemurha... Me olemme siis suomessa vielä jonkin aikaa pakotettuja tyytymään perinteiseen aivojen liuottamiseen alkoholilla, vain koska usan viinafirmat eivät ole halunneet kilpailla omaansa paremman ja terveellisemmän tuotteen kanssa.

• alat

julistamaan kuinka se parantaa syövän ja muut taudit?
        Ihanaa, ihanaa vaan kaikki, ei haittoja.

• Jalmari61
        alat kirjoitti:

Ei ole tapana keksiä asioita päästäni kuten näillä HUUME pelottelijoilla on tapana, kannabis ei tietääkseni paranna syöpää, sitä kyllä voidaan käyttää hoitona tai lievityksenä joihinkin muihin tauteihin, ihan lääkärin määräyksestä esim usassa.

Kukaan täällä ei ole väittänyt että kannabis olisi haitatonta, koskas sinä alat julistaa viinan ja tupakan täyskieltoa, niistä kun noita haittoja löytyy aika reilusti...

• Ervikki
        alat kirjoitti:

Koskas sä painut helvettiin,herra haitta palstatilaa tuhlaamasta?Ihanaa Leijonat ihanaa.

• Kovalla kädellä
        Ervikki kirjoitti:

Koskas sä painut helvettiin,herra haitta palstatilaa tuhlaamasta?Ihanaa Leijonat ihanaa.

Nyt puuttumaan Porin huume-pellepoikien touhuihin ja moni tulee jäämään kiinni kesän aikana itkussa silmin toilauluistaan. Myös valittäjät ja myyjät tulee kärsimään katkeran tappion, kun "vahvistetut" yksiköt toimii.

• ..--..--..--
        Kovalla kädellä kirjoitti:

Nyt puuttumaan Porin huume-pellepoikien touhuihin ja moni tulee jäämään kiinni kesän aikana itkussa silmin toilauluistaan. Myös valittäjät ja myyjät tulee kärsimään katkeran tappion, kun "vahvistetut" yksiköt toimii.

Vai kasvattiko junnut itse puskansa? Älkää nyt hosuko ennen ku poliisi tiedottaa lisää.

• ei tääl poris

kukkaa mittää kukkaa ved

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      342
      4332
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2428
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1571
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1107
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1094
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      22
      1005
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe