Loma pidetty

Nittaminax

mutta missä on minun liskoni. Onko kukaan mahdollisesti nähnyt sellaista kaunista värikästä korulippaaseen mahtuvaa kärpäsen napsijaa. Se jäi tänne jonnekkin kun poistuin.

15

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ggekko

tulit sitten taas..onko mittään ggekolle, onko?
      toitko tuliaisii, toitko, jotain pientä ja mehukasta, läpikuultavaan massuuni?
      onko.. onko?

• sinä oletkin. Voi kun olet laihtunut ihan olemattomiin. Eikö kukaan syöttänyt sinua koko aikana.

Toin tuliaisii ..jauhomatoja ..kärpäsen toukkia ....heinäsirkkoja ja..ja ..vaikka mitä. Niin ja ison pullollisen raikasta lähdevettä.

• Ggekko
        Nittaminax kirjoitti:

sinä oletkin. Voi kun olet laihtunut ihan olemattomiin. Eikö kukaan syöttänyt sinua koko aikana.

Toin tuliaisii ..jauhomatoja ..kärpäsen toukkia ....heinäsirkkoja ja..ja ..vaikka mitä. Niin ja ison pullollisen raikasta lähdevettä.

ystävä muisti, ystävä muisti!!
        Pölyä nielin, koko viikon, aurinko porotti, ikävää oli.dyynien yli tähystin..
        Vain haaskalintuja taivaalla, ei mitään..
        Nnam...
        *sitoo ruokalappua kaulaan*

• Ggekko kirjoitti:

ystävä muisti, ystävä muisti!!
        Pölyä nielin, koko viikon, aurinko porotti, ikävää oli.dyynien yli tähystin..
        Vain haaskalintuja taivaalla, ei mitään..
        Nnam...
        *sitoo ruokalappua kaulaan*

mihis perskuttiin sit ne haaksirikkoutuneet häippäs sieltä saharasta. Oliks niillä kuitenkin joku hotelli siin lähistöllä vai saiko ne lentoreitin takas kotiin? Kehtasivat viellä jättää sut tänne aavikolle kärventymään.

Nyt olet turvassa ja saat joka aamu ja ilta virkistävän kylvyn lihavien kärpästen kera, vai mikä on sun lemppari hyönteinen.

Ja älä sit yritäkkään napsia mua nilkasta taikka sormesta.

• Ggekko
        Nittaminax kirjoitti:

mihis perskuttiin sit ne haaksirikkoutuneet häippäs sieltä saharasta. Oliks niillä kuitenkin joku hotelli siin lähistöllä vai saiko ne lentoreitin takas kotiin? Kehtasivat viellä jättää sut tänne aavikolle kärventymään.

Nyt olet turvassa ja saat joka aamu ja ilta virkistävän kylvyn lihavien kärpästen kera, vai mikä on sun lemppari hyönteinen.

Ja älä sit yritäkkään napsia mua nilkasta taikka sormesta.

jos vain mulle jätät vettä lasiin ja hiukan massuntäytettä.
        Voisit jättää rasvapurkina auki, saisin tassuni rasvattua...kuivaa, kuivaa tässä ilmanalassa.Hiekka polttaa, kärventää..tassun herkän..
        Kaikki meni...ei pikku ggekkoo ottanu mukaan, ilkeet...niin ilkeet..
        Ajatteli vain itseensä...se aasikin!!!

• piti vielä kysymäni että oletteko enemmän väsyneitä palatessanne lomilta vai kun sinne menitte.

• takaisin Nitta..:)

Mä en tahtois lomalla lähtee mihinkään,kun ne on niin raskaita..
        Yöt tulee nukuttua huonosti,vaikka ois kuinka mukava vuode.Joka päivä on kuin naatti..:D

• mii-su kirjoitti:

takaisin Nitta..:)

Mä en tahtois lomalla lähtee mihinkään,kun ne on niin raskaita..
        Yöt tulee nukuttua huonosti,vaikka ois kuinka mukava vuode.Joka päivä on kuin naatti..:D

minä kyllä nukuin kuin tukki, mutta aamusin oli selkä niin kamalan kipeä liian kovasta patjasta. Tai siis vääränmallisesta patjasta ja sit kävelin puolipäivää selkä vinossa. :( Ruoka oli hyvää ja muutenkin mukavaa mutta toi nukkuminen.....

• Nittaminax kirjoitti:

minä kyllä nukuin kuin tukki, mutta aamusin oli selkä niin kamalan kipeä liian kovasta patjasta. Tai siis vääränmallisesta patjasta ja sit kävelin puolipäivää selkä vinossa. :( Ruoka oli hyvää ja muutenkin mukavaa mutta toi nukkuminen.....

Toi selkäkipu on nii viheliäistä..:(

Oisit vaatinu paremman patjan..

• mii-su kirjoitti:

Toi selkäkipu on nii viheliäistä..:(

Oisit vaatinu paremman patjan..

parempaa. Kyllä se patja olisi normaali painoiselle varmaan ollut hyvä, mutta ei minulle.

• gitta5

lisko en oo nähnyt :(vai liekö silmät kii katsonut :) terve tuloa:) olikos ihana loma;)mulla vasta edessä:)

• löysinkin eli ggegoni, oli raukka joutunut nielemään aavikon pölyä koko viikon, mutta nyt kaikki on hyvin.

Loma oli mukiin menevä ja ruoka maittavaa paitsi tänään. Hyh.... jotain kebabkastiketta joka oli liikaa maustettu cilillä. Henkilökunta ystävällistä jne.....

• Oltsu.L

1979 Turus, siellä Wärtsilän-telekalla rantsulla olin maalarina sellasii rautapalkkeja maalasin isomahaisen miehen kans, ihka komee mies se oli, mut sillä oli tapana ilta päivisin hakee pussukka olusia.. ihka hyvä tapa se oli, kuse tarjos mullekkii niitä :)
      Mut sammua pätkähin ja heräsin siihen ku naamaa kutisi.. no kärpäset herätti, eikä ollunna etes kurat housus, ok. No ei muutaku ylös ja gengät jalkaan ja sit rusahti, liskon peijakas oli männynnä kengäänpuiseen :(
      Tein liskosta kantelun pomolleni, joka laittoi asian vireille ja noin kaksivuotta myöhemmin ilmestyi sensaatiomaisesti kärpäslätkä myyntii R-kioskille, joka mullisti kärpästen lennot konsanaan :)

• Ggekko

nääksä ny...nää on enimmäkseen murhanhimosii kärpäslätkineen!!!!
        A..aa..aapu...appuvvaaaa!!!
        Sahara oli sitteski..aika hieno paikka!!
        *gekko sonnustautuu aavikkovarustukseen, desertcamo ja rynkky, pakki ja vesipullo*

• Ggekko kirjoitti:

nääksä ny...nää on enimmäkseen murhanhimosii kärpäslätkineen!!!!
        A..aa..aapu...appuvvaaaa!!!
        Sahara oli sitteski..aika hieno paikka!!
        *gekko sonnustautuu aavikkovarustukseen, desertcamo ja rynkky, pakki ja vesipullo*

ei sulla mikään hätä ole. Senkus kietoudut mun nilkkaan tai ihan minne vaan haluut, niin kyllä sä selviit. Salmarikin jäi juomatta ku ei sitä pilliä löytynyt. Kolusin keittiö laatikot ja löysin muuten sellasen pillin missä on kiekuroita ja vaikka mitä mutkia, kyllä siitä passaa simaista juomaa. :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe