Juu eli haluisko joku tehä rune accountistaan yhteisen ? Oma on just scammattu 102 lvl nimi on konsta y kattokaa jos ette usko. Eli haluuks joku tehä yhteisen en varmana scammaa tai hanki blackmarksei ja en haluis tietää recoja kuhan sais pelata runee ja kehittää ukkoa , koska uutta en jaksaisi tehdä. Sit voin tilata ukolle membun jos ukko on yli 100 lvl silleen et sun ei tarvis maksaa mutta et myöskään pöllis. Juu..jos kiinnostaa nii maillii osotteeseen
[email protected]
Kiitos !
§ Voisin kyllä §
Korvenda
3
173
Vastaukset
- Ekstaasi on Nam !
Njaahah.. ehkä voin tehä mut pitäis sun eka todistaa jotenkin että oot luotettava muuten voisin koska mulla 92 levunen range / 2h free nyt ollu member nii voin tehä yhteisen jos tilaat vaik membun addaan sun meses ?
- Itse Järkevyys
huoh tollasten kanssa jotka sanoo "mult on just scammattu, tehkää joku yhteninen account" hateen teitä!!
Kukaa tollasta paskaa uskoo jos joku on niin vähäjärkinen että suostuu tollaseen nii sille on pakko nostaa hattua koska rune on tollasii pellei väärällään!!- Itse Järkevyys
yhteinen*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770