Mistä apua?

rintarankajumi

Koko selkä on pahasti jumissa, hartiat kivikovat, lapoja särkee ja viimeisimpänä särky on siirtynyt etupuolelle! Rinnassa on todella arkoja kipupisteitä, juilii ja jomottaa.
Ei jaksa enää! Antakaa hyviä neuvoja mistä aloitaa!!

8

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosittelen

Koita saada aika vaikka terveyskeskukseen ja sitä kautta lähete fysikaaliseen hoitoon, parempi olisi vielä OMT-terapeutti, mutta ilman lähetettä kallis. Terveyskeskuksen omat fysiikaaliset hoidot eivät tunne "hierontaa", se on lähinnä lämpö-ja sähköhoitoa. OMT-terapeutilla otetaan nikamien lukkoja pois. Itse olen myös käynyt tavallisessa hieronnassa, myös hermoratahieronta on auttanut.

• Tai venyttelyjä?
      • moreap

mies kuntonetin takana on jäsenkorjaaja jonka on kouluttanut herra holma. Eli huijareita ovat ja et saa sieltä apua. Suosittelen koulutettua osaajaa jos kaipaat niksauttajaa.

• minä vaan5
        moreap kirjoitti:

mies kuntonetin takana on jäsenkorjaaja jonka on kouluttanut herra holma. Eli huijareita ovat ja et saa sieltä apua. Suosittelen koulutettua osaajaa jos kaipaat niksauttajaa.

http://www.youtube.com/watch?v=yG90O70iVC0

eli siinä hyvä näyte tästä kuntonetin kaverista. käytää tekniikkaa jonka ovat nimenneet "method holmaksi" joka on vanha diagnosointimenetelmä jolla tarkistettiin onko lonkkanivel suhteessa jalkaan "oikeassa" asenossa. Tämä tekniikka ei ole tarkistusmenetelmänäkään käytössä puhumattakaan manaalisesta terapiasta mihin sitä ei ole ikinä käytetty. Eli toisin sanoen tekniikka ei toimi eikä ole ikinä toiminutkaan. Tää muu kourinta mitä tämä kaveri method holman ohessa käyttää on vain kourintaa.

• oikea liike
        minä vaan5 kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=yG90O70iVC0

eli siinä hyvä näyte tästä kuntonetin kaverista. käytää tekniikkaa jonka ovat nimenneet "method holmaksi" joka on vanha diagnosointimenetelmä jolla tarkistettiin onko lonkkanivel suhteessa jalkaan "oikeassa" asenossa. Tämä tekniikka ei ole tarkistusmenetelmänäkään käytössä puhumattakaan manaalisesta terapiasta mihin sitä ei ole ikinä käytetty. Eli toisin sanoen tekniikka ei toimi eikä ole ikinä toiminutkaan. Tää muu kourinta mitä tämä kaveri method holman ohessa käyttää on vain kourintaa.

Minulle tuon saman neuvon mikä kuntonetin linkissä on antoi oman paikkakunnan fyssari laukaisemaan nikama- fasettilukkoja.

Aivan asiallinen linkki ja oikea neuvo laukaisemaan lukkoja!!!!

• ap.
        oikea liike kirjoitti:

Minulle tuon saman neuvon mikä kuntonetin linkissä on antoi oman paikkakunnan fyssari laukaisemaan nikama- fasettilukkoja.

Aivan asiallinen linkki ja oikea neuvo laukaisemaan lukkoja!!!!

kovasti paljon kiitosta tuosta kuntonetin linkistä, kokeilin asentoa ja todellakin auttoi jo ekan kerran jälkeen. Luulen että ongelmani on syvemmällä, syvissä selkälihaksissa. En ole koskaan ollut hierojalla, menekö siis tavalliselle hierojalle vai olisiko joku muu hoitomuoto parempi?

• hhiiii
        ap. kirjoitti:

kovasti paljon kiitosta tuosta kuntonetin linkistä, kokeilin asentoa ja todellakin auttoi jo ekan kerran jälkeen. Luulen että ongelmani on syvemmällä, syvissä selkälihaksissa. En ole koskaan ollut hierojalla, menekö siis tavalliselle hierojalle vai olisiko joku muu hoitomuoto parempi?

hoidettu tai maaranen kirjoittelevat siel taas itsensä kanssa:)

• on saanut

avun uinnista. Kokeile käydä uimassa _kevyesti_ 3 kertaa viikossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      6724
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5057
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3309
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3180
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2348
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1716
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1351
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1302
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1206
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      984
    Aihe