Mikä on ihanin tuoksu, jonka tiedät (ei parfyymi)?
Tuoksuu hyvältä!
14
1654
Vastaukset
- Tilia cordata
kukinta heinäkuussa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Metsälehmus - pensas.
ne keväiset silmut puutarhassa =)
- humallus
Metsä sateen jälkeen... Se, hiukan sitruunaa muistuttava makeahko tuoksu, tiedättehän...
- mitä vastaan!
Mun kulta tuoksuu ihanimmalta ikinä!
- MMMmmmmm
Aamulla kahvipurkki tyhjä, voi hitto, miksi aina minä. Aukaisen paketin.... nuuuusssskkkk... ihanaa.
- jääkaappi j tyhjä,
tili tyhjä ja naapurista leijailee hyvä ruuan tuoksu...vatsa murahtelee nälästä:(
Tai saman rapun mummo on leiponut pullaa(taas).Se vasta leivottu pulla ja lasi kylmää maitoa......
- Metsän tuoksu, juhannusruusu
omenapuiden kukat, kielo, sireeni. Keski-Euroopasta mantelipuut. Kahvin ja ruoan tuoksu. Vauvan tuoksu. Tyttären tuoksu.
- joojajuu
Mun mielestä ihanin tuoksu taitaa olla omenapuun kukat.
- MsPenelope
tuoksua on minun ihan mahdoton nimetä.
Ihania arkituoksuja on; vastakeitetyn kahvin ja -leivotun sämpylän tuoksu...rantasaunan savun tuoksu, tervan tuoksu keväisin..
Ehkäpä ihanimmat tuoksut liittyvät luontoon: metsän, pihkan, kaarnan, sammaleen...meren tuoksu...
Esim. kesällä luonto tuoksuu erilaiselta eri vuorokauden aikaan. Ja juuri lehteen puhjenneiden koivujen tuoksu ensimmäisten sateiden jälkeen on huumaavaa...
- ruoka uunissa,
kukat, meidän koira, oman kodin kaikki tuoksut ylipäätään. Inspiroivia tuoksuja on vastaleikattu nurmikko, sahanpuru, kuuma assfaltti, bensa-aseman tuoksu, kiinalaisen ravintolan tuoksu. Äkkiäseltään sanottuna.
- ihanalta
Kevätkesäinen metsä sateen jälkeen. Mustikkapiirakka tuoreista mustikoista. Tervaksisten puiden savu. Lämmennyt sauna. Vasta leikattu ruoho kesäiltana. Perinteinen heinälato (ei ole enää missään). Nuotiokahvi.
- naisellinen
naisten välinen rakastelu tuoksuu niin niin ihanalta...
samaan tuoksuun kietoutuu parfyymit ja oma ja rakkaan intohimo
- Ardea_C
niin moni pitää luonnon tuoksuista? Paras tuoksu on happirikas ilma sademetsässä. Ei saasteita, ei ihmisen jättämiä jälkiä. Vain metsä, sade, kosteus, sienet, mikrobit ja oma lämpimän ilmanalan pintaan nostama hienhaju. Moni nainen ei tunne edes omaa hajuaan …
- Reezu
Kun lämmittää rantasaunan, se savun tuoksu siinä portailla, tai oisko se se koivuvihdan tuoksu oman kullan iholla.
Kesä ja rauha.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595940Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "793369Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242581No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402145- 202095
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61649Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83124281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201226Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811085