Mielellään ikä/sukupuoli ja miten tyydytät?
Omat tietoni:ikä ja sukupuoli näkyy ylhäällä tyydytän itseni sormilla noin 2 kertaa kuukaudessa
Kuinka usein tyydytät itsesi?
30
6391
Vastaukset
- yuulia
13v tyttö,tyydytän itteni sormilla tyynyllä ja suihkulla joka päivä, joskus monta kertaa päivässä:)
- minäkin1
tyynyllä paljon tyytyväisemmin nukun, ilman tulee niskat kipeeks
- Voi v***u
Hyi helvetti... Ja sillä suihkulla perheenjäsenes pesee hiuksensa voi helvetti, tosiaan.
- "tyydyttäjä"
13v tyttö
joka toinen päivä tyynyllä ja sormilla
- eeooeeooeeeo
Joskus tulee jaksoja, jolloin runkkaan jopa viisi kertaa päivässä, sitten taas välillä saatan olla jopa viikon ilman. En tiiä mistä nää vaihtelut johtuu.
Mies, 18 vuotta - Irstailija-Irmeli
18v, Irmeli, muutaman kerran vuodessa salaisesti peiton alla polvisukat jalassa. Pikkurillillä kumihanskat kädessä. Rippiristi rinnassa ja katse itään...eiku Mekkaan...eiku makkarin oveen ettei vaan kukaan tuu!
- joo.
Kummallista, että muka 25-vuotias nainen kyselee tuollaisia NUORTEN palstalla...
- tavastasi irti
Olette himonne vallassa. Nuorena olin itsekin ja onneksi pääsin irti.
Elämässä on paljon kauniita asioita, harrasta niitä. Luonto, sen hoitaminen, liikunta jne.
Pahalle kun antaa pikkusormen, se vie koko käden. Eikä sekään riitä, se pyrkii kadottamaan koko ihmisen, ikuisesti.
Halut oppii hallitsemaan, älä anna halujesi hallita sinua..- sa2222
Ahaha muttaku tyydyttämine ei oo mikää paha asia.
- ......................
sa2222 kirjoitti:
Ahaha muttaku tyydyttämine ei oo mikää paha asia.
Joskus on
- gffd
...................... kirjoitti:
Joskus on
Joskus? Missä kulkee raja?
- Poikaystäväsi.
gffd kirjoitti:
Joskus? Missä kulkee raja?
Jos minä en saa riittävästi seksiä siksi kun sinä vaan haluat räplätä itseäsi.
Joo,olen 16
Ennen se oli parikertaa viikossa, siis kun jätkäfrendin kanssa oli mennyt poikki. Sillä meille oli aika railakas seksielämä ja sitä oli USEIN ! Nykyisin enää lähes ollenkaan. Nykyinen miesystäväni kyllä pitää huolen siitä että saan montakertaa viikossa tyydytystä, ihan ilman sormia ; )- Jazzu94
14v tyttö, noin 3 kertaa viikossa mutta tulee myös jaksoja milloin enemmän : ) Esim. tnään 3 kertaa.
- hsdghasd
mä vedän ainaki joka päivä O_o
- tyydyttää
itsensä 1-2 kertaa päivässä
- panohuora69
Mun ei tarvi tehä mitään ku poikaystävä hoitaa sen puolen ;) niin ja olen 14w ja ollaa oltu 6luokasta lähtien yhessä (;; eli seXiä on tullu harrastettua aika kauan eikä kortonki oo koskaan pettäny ahnamz
- Basisti-96
... tyttö ja suihkulla tai "muilla leluilla" n. 2 krt päivässä... Joskus enemmän joskus vähemmän.
- jep......
Lähestulkoon joka päivä muta joskus voi olla parin päivän taukoja...
ja oon pian 14 poika...
- tytsy888
13-Vuotias ja joka päivä!puristelen rintoja ja sormilla enimmäksee ja hieron ym :D
- freeballerboy
19v jäbä ja vähintään kerran päivässä, usein kaks kertaa :D
- Kk__
Alle 40v ja mies. En joka päivä, mutta vähintään kolme krt viikossa. Parhaan tyydytyksen saan hinkkaamalla itseäni puhelintolpaan kietoutuneena.
- RintsikatPäälläIhanaa
Oon 14v poika ja tykkään runkata rintaliivit päällä. Käytän mun isosiskon 24v vaatteita ja korkkareita. Oon saanu luvan, kun kerran narahdin sen rintsikoitten käyttämisestä.
- Tyttö15vuotta
Viisitoista kertaa päivässä tyydytäänitseäni änkemällä ananasta perseeseen
- Kk__
Nuorempana katselin itseäni peilistä ja runkkasin. Mukavaahan se on kahtella omaa kestävyysurheilulla treenattua vartaloa. Kertokaa lisää teijän runkkaustapoja.
- Uhahtyttö
12v tyttö ja joka ilta sormilla😜😛😍
- 13weepoika
Haluun jutella sulle jossain tuhmia 😌😍😍
- Poika9v
Muutaman kerran vuosikymmeneen yleensä vedän käteen.
- poika144
14v. poika Lahdesta. Runkkaan aamulla kun herään ja pili on kovana, joskus päivällä, ja vielä illalla, äsken tyydytin itseni peilin edessä. Oon sheivannu karvat pois. Joskus annan tulla alushousuihin.
- iituuuu
No ennen joka päivä mut nykyää poika ystävä kyl pitää huolen ettei tarvi ;)oon 15.v tyttö
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770