Kuinka usein tyydytät itsesi?

Wendy25

Mielellään ikä/sukupuoli ja miten tyydytät?

Omat tietoni:ikä ja sukupuoli näkyy ylhäällä tyydytän itseni sormilla noin 2 kertaa kuukaudessa

30

6391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yuulia

13v tyttö,tyydytän itteni sormilla tyynyllä ja suihkulla joka päivä, joskus monta kertaa päivässä:)

• minäkin1

tyynyllä paljon tyytyväisemmin nukun, ilman tulee niskat kipeeks

• Voi v***u

Hyi helvetti... Ja sillä suihkulla perheenjäsenes pesee hiuksensa voi helvetti, tosiaan.

• "tyydyttäjä"

13v tyttö
        joka toinen päivä tyynyllä ja sormilla

• eeooeeooeeeo

Joskus tulee jaksoja, jolloin runkkaan jopa viisi kertaa päivässä, sitten taas välillä saatan olla jopa viikon ilman. En tiiä mistä nää vaihtelut johtuu.

Mies, 18 vuotta

• Irstailija-Irmeli

18v, Irmeli, muutaman kerran vuodessa salaisesti peiton alla polvisukat jalassa. Pikkurillillä kumihanskat kädessä. Rippiristi rinnassa ja katse itään...eiku Mekkaan...eiku makkarin oveen ettei vaan kukaan tuu!

• joo.

Kummallista, että muka 25-vuotias nainen kyselee tuollaisia NUORTEN palstalla...

• tavastasi irti

Olette himonne vallassa. Nuorena olin itsekin ja onneksi pääsin irti.
      Elämässä on paljon kauniita asioita, harrasta niitä. Luonto, sen hoitaminen, liikunta jne.
      Pahalle kun antaa pikkusormen, se vie koko käden. Eikä sekään riitä, se pyrkii kadottamaan koko ihmisen, ikuisesti.
      Halut oppii hallitsemaan, älä anna halujesi hallita sinua..

• sa2222

Ahaha muttaku tyydyttämine ei oo mikää paha asia.

• ......................
        sa2222 kirjoitti:

Ahaha muttaku tyydyttämine ei oo mikää paha asia.

Joskus on

• gffd
        ...................... kirjoitti:

Joskus on

Joskus? Missä kulkee raja?

• Poikaystäväsi.
        gffd kirjoitti:

Joskus? Missä kulkee raja?

Jos minä en saa riittävästi seksiä siksi kun sinä vaan haluat räplätä itseäsi.

• Joo,olen 16
      Ennen se oli parikertaa viikossa, siis kun jätkäfrendin kanssa oli mennyt poikki. Sillä meille oli aika railakas seksielämä ja sitä oli USEIN ! Nykyisin enää lähes ollenkaan. Nykyinen miesystäväni kyllä pitää huolen siitä että saan montakertaa viikossa tyydytystä, ihan ilman sormia ; )

• Jazzu94

14v tyttö, noin 3 kertaa viikossa mutta tulee myös jaksoja milloin enemmän : ) Esim. tnään 3 kertaa.

• hsdghasd

mä vedän ainaki joka päivä O_o

• tyydyttää

itsensä 1-2 kertaa päivässä

• panohuora69

Mun ei tarvi tehä mitään ku poikaystävä hoitaa sen puolen ;) niin ja olen 14w ja ollaa oltu 6luokasta lähtien yhessä (;; eli seXiä on tullu harrastettua aika kauan eikä kortonki oo koskaan pettäny ahnamz

• Basisti-96

... tyttö ja suihkulla tai "muilla leluilla" n. 2 krt päivässä... Joskus enemmän joskus vähemmän.

• jep......

Lähestulkoon joka päivä muta joskus voi olla parin päivän taukoja...

ja oon pian 14 poika...

• tytsy888

13-Vuotias ja joka päivä!puristelen rintoja ja sormilla enimmäksee ja hieron ym :D

• freeballerboy

19v jäbä ja vähintään kerran päivässä, usein kaks kertaa :D

• Kk__

Alle 40v ja mies. En joka päivä, mutta vähintään kolme krt viikossa. Parhaan tyydytyksen saan hinkkaamalla itseäni puhelintolpaan kietoutuneena.

• RintsikatPäälläIhanaa

Oon 14v poika ja tykkään runkata rintaliivit päällä. Käytän mun isosiskon 24v vaatteita ja korkkareita. Oon saanu luvan, kun kerran narahdin sen rintsikoitten käyttämisestä.

• Tyttö15vuotta

Viisitoista kertaa päivässä tyydytäänitseäni änkemällä ananasta perseeseen

• Kk__

Nuorempana katselin itseäni peilistä ja runkkasin. Mukavaahan se on kahtella omaa kestävyysurheilulla treenattua vartaloa. Kertokaa lisää teijän runkkaustapoja.

• Uhahtyttö

12v tyttö ja joka ilta sormilla😜😛😍

• 13weepoika

Haluun jutella sulle jossain tuhmia 😌😍😍

• Poika9v

Muutaman kerran vuosikymmeneen yleensä vedän käteen.

• poika144

14v. poika Lahdesta. Runkkaan aamulla kun herään ja pili on kovana, joskus päivällä, ja vielä illalla, äsken tyydytin itseni peilin edessä. Oon sheivannu karvat pois. Joskus annan tulla alushousuihin.

• iituuuu

No ennen joka päivä mut nykyää poika ystävä kyl pitää huolen ettei tarvi ;)oon 15.v tyttö

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe