Peli hukassa , Robinson crusoe!

aulis-topias

Noniin, onko joku teistä kuullut/nähnyt/pelannut robinson crusoe peliä pc:lle. tuli markkinoille 7-8 vuotta sitten jos oikein muistan peliä ei pystynyt ostaa muualta kuin Kapp-ahlin kassoilta, peli oli 2d tehtävienratkonta. ainoa kohta minkä pelistä muistan oli se että miten Crusoe keksi Perjantaille nimen '' Mikä sinun nimeksesi tulisi... maanantai...tiistai...keskiviikko...torstai...Ahaa! Perjantai!'':D:D eli jos jollain on kyseinen peli (tai jotakin lisätietoa pelistä esim. pelin nimi tai valmistaja) niin ilmoita ja keskustellaan hinnasta tai tietää mistä sen pystyy hankkia niin voisitko ystävällisesti ilmoittaa. kiitos

8

3934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crusoe PC

Minä tiedän kyseisen pelin ja olen metsästänyt sitä joka paikasta, eikä missään sitä tunnu olevan enää. Peli on aivan mahtava seikkailupeli, jota haluaisin vielä päästä pelaamaan. :) Jos itse myös kuulet jostakin niin ilmoita minulle.:) Serkullani on tämä peli, mutta tilttailee toisinaan..joten ei auta.. Tsemppiä etsintöihin! :)

• aulis-topias

Olen edistynyt hiukan etsinnöissäni, pelin nimi on Robinson jännittävä henkiinjäämispeli ja tekijä on ruotsalainen firma Young genious. ja peli on tehty vuonna 1999.
        olen etsinnöissäni todennut että mistään kaupoista on turha käydä etsimässä, taitaa olla jo kuopattu tämä peli. Mutta joistakin kirjastoista saattaisi löytyä! Helmetin sivuilta löysin muutaman kirjaston missä tämä peli on hyllyssä muttä nämä kirjastot ovat pk-seudulla, onneksi asun itse espoossa mutta kirjastokorttia en ole kerennyt hankkia. Jos löydät jostain vaikka jonkun nettisivun mistä voisi kyseisen pelin tilata niin voisitko kertoa sen minullekkin. Kiitos ja onnea etsintöihin!

• aulis-topias
        aulis-topias kirjoitti:

Olen edistynyt hiukan etsinnöissäni, pelin nimi on Robinson jännittävä henkiinjäämispeli ja tekijä on ruotsalainen firma Young genious. ja peli on tehty vuonna 1999.
        olen etsinnöissäni todennut että mistään kaupoista on turha käydä etsimässä, taitaa olla jo kuopattu tämä peli. Mutta joistakin kirjastoista saattaisi löytyä! Helmetin sivuilta löysin muutaman kirjaston missä tämä peli on hyllyssä muttä nämä kirjastot ovat pk-seudulla, onneksi asun itse espoossa mutta kirjastokorttia en ole kerennyt hankkia. Jos löydät jostain vaikka jonkun nettisivun mistä voisi kyseisen pelin tilata niin voisitko kertoa sen minullekkin. Kiitos ja onnea etsintöihin!

http://www.helmet.fi/record=b1087693~S9*fin

Tässä vielä linkki kirjastoihin mistä tämän pelin löytää.

• Robinson PC
        aulis-topias kirjoitti:

http://www.helmet.fi/record=b1087693~S9*fin

Tässä vielä linkki kirjastoihin mistä tämän pelin löytää.

Kiitos tiedoista! :) Harmi ku ite asun oulussa niin en oikeen vois saaha sitä itelle. Mutta ilmoittelen jos vaan jostakin tiiän että sen saa. Jos saat sen jotenkin kirjastosta niin eihän sitä saa polttaa, vai saako? Luultavasti ei, mutta jos voi ja saa niin mullekkin kappale! :D

• koutso
    • robinson51513
      • robyn

tämä ainakin toimi :)

• softri

HIHEI! PELI ON MINULLA TALLESSA JA EHJÄ KUIN UUSI! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe