jaksan vaan katsoa tuota ihmettä..minulla on vieressäni 6 viikkoa vanha tyttövauva.olen sanaton onnesta.olen itse 36v,ja haaveillut vauvasta yli 15 vuotta.kymmenen niistä meni eri hoitojen alla.. kaikki epäonnistui,koska aika ei ollut oikea. menetin toivoni,ja ajattelin aina etten ollut ansainnut lasta.. elämäni oli tosi kurjaa,ja lapsettomuus teki monesta ihan arkisesta asiasta äärimmäisen vaikean. kukaan ei sitä tajunnut,kuka ei tätä ollut kokenut.ja minun tuttavapiirissäni ei sellaisia ollut.. kun sitten tapasin nykyisen mieheni,aloin salaa haaveilemaan,josko vielä kerran ivf :ää uskaltaisi koittaa.. tunsin eka kertaa eläissäni olevani oikeassa paikassa oikeaan aikaan,oikean ihmisen kanssa.. ja ihme tapahtui,menimme ivf hoitoihin yksityiselle..mieheni halusi myös lapsen,(vaikkei asiasta uskaltanut paljon puhuakkaan,minun haavojeni tähden.) en ollut uskoa silmiäni kun tein raskaustestin ,5 päivää liian aikaisin,ja näytti plussaa..
raskaus aika oli täydellinen,ei minkäänlaista pahoinvointia,ei suonikohjuja,ei mitään negatiivista sanottavaa :).paino nousi hyvin,vauva kasvoi,kaikki meni hyvin loppuun asti. raskaus meni 2 viikkoa yli,mutta ei sen väliä,sain kokea luonnollisen synnytyksen,ja sain maailman kauneimman tytön. en olisi ikinä uskonut pääseväni tähän.. uskokaa hyvät kanssasisaret,ihmeitä tapahtuu,täytyy vaan jaksaa uskoa. voimia teille hoitoihin.
unelmat toteutuu
tiitiäinen 09
2
399
Vastaukset
- onnea toivova
Kiitos ihanasta kannustavasta viestistäsi :)
Olet todella onnesi ansainnut ja tiedän että arvostat tytärtäsi äärimmäisen paljon.
15 vuoteen mahtuu paljon surua,tuskaa ja kyyneliä, sen me jokainen hoitojen kanssa kamppaileva tiedämme.
Nauti äitiydestä joka hetki joka ikinen päivä,
olette saaneet arvokkaimman lahjan!:)
Onnea! - sylin täydeltä!!!!!!!
Voi kun hieno onnistuminen lopulta.Elämä voi yllättää hienoilla asioilla vielä silloinkin kun ei enää mitään odota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740