toivottavasti kia panostaa tulevassa ceedin facelift mallissa sisustukseen ja poistaa nykymallin heppoisen muovisuuden laadukkaimilla materiaaleilla ja aistikkaimilla väreillä,jos näin toimitaan se on lopullinen niitti kilpailijoiden arkkuun koska muuten paketti on kokolailla kasassa.
facelift
14
1278
Vastaukset
- Kontiosaapas
Heheheee eheheheeee, älä unta nääääää
- Juhy
Puhut ihan totta, että valikoimat sisustusmateriaaleihin olis paikallaan, jotta erilaisilla asiakasryhmillä ois varaa valita parhaiten käyttöönsä soveltuvat sisukset. Mulle taas oli plussaa se ja valintaani vahvisti se, ettei esimerkiksi ovissa ole likaantuvia vaaleita kankaita vaan käytännöllistä muovia. Oven alaosat ois tietty saanu olla tummempaa, ettei esim kengän kosketuksesta tulis likajälkee. Onhan EX-varusteissa tosin ripaus ylellisemmän tuntuista koristeluakin esim. hopeasävyisen kojetaulun ja vaihteenvalitsimen (automaatti) muodossa. Ja tietty mustat ja harmaat ovet voi äkkiseltään (ainakin kaukaa) tuoda nahkaistakin tunnelmaa...
- Sisus
Tuo valkoinen alaosa tuo hyvin viihtysyyttä ohjaamoon. Volkkareis tuon sai lisähintaan aikanaan, mitenköhä on nykyään.
- Penkit
Sisus kirjoitti:
Tuo valkoinen alaosa tuo hyvin viihtysyyttä ohjaamoon. Volkkareis tuon sai lisähintaan aikanaan, mitenköhä on nykyään.
istuinten täytteet vois samalla vaihtaa hieman nykyaikaisemmaksi... Toisaalta merilevä täyte istuimissa antaa tietenki sen ominaistuoksun jonka tämä auto vaatii
- Nimetön
Sisus kirjoitti:
samaa mieltä!
Tuo vaalea alaosa ei sitäpaitsi likaannu/naarmuunnu yhtään sen helpommin kuin tummakaan,oikeastaan mun edellisissä tummakynnyksisissä autoissa kenkäskraaduja ollut pal enemmän kun nyt. - Nimetön
Penkit kirjoitti:
istuinten täytteet vois samalla vaihtaa hieman nykyaikaisemmaksi... Toisaalta merilevä täyte istuimissa antaa tietenki sen ominaistuoksun jonka tämä auto vaatii
pääsäs haisee,mutta haiskoot!
- tiisselisti
Nimetön kirjoitti:
samaa mieltä!
Tuo vaalea alaosa ei sitäpaitsi likaannu/naarmuunnu yhtään sen helpommin kuin tummakaan,oikeastaan mun edellisissä tummakynnyksisissä autoissa kenkäskraaduja ollut pal enemmän kun nyt.tosi halvan tuntuinen tämä nykyinen sisustus,tulee mieleen nämä nykyiset kovamuovijenkit yäk,mahtavat rämistä vanhemmiten melko pahasti.
- muovia!
Joo, sisustusmateriaalista lisäisin vielä sen verran, että mun Sorento V6 EX:ssä on harmaata pehmyttä vasikan nahkaa myös ovien sisäosissa. En saanut tilattua autoa käytännöllisemmällä käärmeennahka- ja krokotiilin nahkaverhoilulla.
- jo pahasti
muovia! kirjoitti:
Joo, sisustusmateriaalista lisäisin vielä sen verran, että mun Sorento V6 EX:ssä on harmaata pehmyttä vasikan nahkaa myös ovien sisäosissa. En saanut tilattua autoa käytännöllisemmällä käärmeennahka- ja krokotiilin nahkaverhoilulla.
OUT!!! Puhvelinnahka on nyt city-maastureiden ehdoton ykkösmateriaali. Kuulemma jalopuukin on vaihtumassa Italialaiseen marmoriin. Ratteja tosin tullaan tekemään puristetusta kierrätyspahvista, lähinnä eko-syistä.
- Cee'd_sw Tx
Mulla on TX-malli ceedista. Mustat muovit kaikkialla. Puolinahka-penkit, kattoluukku, sporttipolkimet ja muut kromitilpehöörit. Voin sanoo, että premiumista käy vaikkakin auto ei sitä ole tuntumaltaan vaikka onkin hyvä ajaa.
- sepelix
Ovat kuulemma kehittäneet hynyllä/kialla moottoreita. Entistä vähemmän kuluttavat polttoainetta. Tuleekohan faceliftiin?
- hommasit?
Itekkin vaihtaisin exäni texään, mutta kun ei näköjään teltta-auto kovin hanakasti sitä mainosta. Voisihan tuota rohkeasti kysyä. Renkaiden painevahtihan siinä pitäisi kanssa olla. Tosin en ole nykyisestäkään koskaan paineita tarkastanut, kun olen sen jättänyt rengasliikkeen tehtäväksi. Mutta olisihan se "siisti" (ja turha) varuste.
- Cee'd_swTX
hommasit? kirjoitti:
Itekkin vaihtaisin exäni texään, mutta kun ei näköjään teltta-auto kovin hanakasti sitä mainosta. Voisihan tuota rohkeasti kysyä. Renkaiden painevahtihan siinä pitäisi kanssa olla. Tosin en ole nykyisestäkään koskaan paineita tarkastanut, kun olen sen jättänyt rengasliikkeen tehtäväksi. Mutta olisihan se "siisti" (ja turha) varuste.
Saksanmuualta...
- Tax-Free Tauno
Cee'd_swTX kirjoitti:
Saksanmuualta...
eli milläs koneella ja paljonko jouduit suunnilleeen kustantamaan veroineen?? Kiinnostaa oikeasti. Tietystikkään TX.ää ei ole suomessa hinnoiteltu mutta jos Saksasta saa vähän ajetun 2.0-litrasen TX:n samaan hintaan kuin täällä jonkun LX:n???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938