Puutuva Jalkapöytä

mimmulirr

Tervehdys!

Tällä palstalla näkyi olevan eniten puutumis-oireisiin liittyviä aiheita, joten ajattelin, mikäli joku osaisi kertoa mikä on (vialla?)

- Muutama viikko sitten aloin huomata oikean jalan jalkapöydässä outoa puutumista, ilman sitä perinteistä pistelyä, mikä tulee jos on pitkään samassa, huonossa, asennossa.
Jalkapöytä on lähestulkoon tunnoton, lävistyksien mentävä :)

Viimeisen parin viikon aikana tunnottomuus on alkanut olla päivittäistä, ja joskus montakin kertaa vuorokaudessa. Oireet eivät synny mitenkään erikoisissa tilanteissa.

Josko jollain on ollut samankaltaisia oireita, ja tietää mitä kannattaisi tehdä. Helpolla en lääkäriin mene, siellä joutuu noin muutenkin juoksemaan :)

Kiitos jo etukäteen!

5

10220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ischias

hermokimppu puristuksessa siä toisen kintun puolella. Tuskinpa aivohalvaus kuitenkaan, kun et saman käden puutumista valitellut...

• mimmulirr

Niin.. oon kyllä käynyt muutaman kerran kiropraktikolla kierosta selästä, äitini osasi kertoa, että uloimmissa osissa mikäli esiintyy tunnottomuutta, voi kyseessä tosiaan olla joku puristuksiin jäänyt hermo?

Täytynee siis varmuuden välttämiseksi käydä konsultoimassa kiroa..

Kiitoksia kun vastasit! :)

• .....
        mimmulirr kirjoitti:

Niin.. oon kyllä käynyt muutaman kerran kiropraktikolla kierosta selästä, äitini osasi kertoa, että uloimmissa osissa mikäli esiintyy tunnottomuutta, voi kyseessä tosiaan olla joku puristuksiin jäänyt hermo?

Täytynee siis varmuuden välttämiseksi käydä konsultoimassa kiroa..

Kiitoksia kun vastasit! :)

Saattais myös olla niska jumissa, tai jotain siellä seudulla olevaa..? Muutamalla tutullani on ollut näitä oireita juuri niskan jumissa olon takia, yhdellä tutullani puutui jalka ja toisella peukalo, molemmilla pitkäksi aikaa ja lääkäri sanoi sen johtuvan juuri jostain niskan jumissa olosta. Kannattaisi kuitenkin käydä varmistuttamassa :)

• jalkapöytä
        ..... kirjoitti:

Saattais myös olla niska jumissa, tai jotain siellä seudulla olevaa..? Muutamalla tutullani on ollut näitä oireita juuri niskan jumissa olon takia, yhdellä tutullani puutui jalka ja toisella peukalo, molemmilla pitkäksi aikaa ja lääkäri sanoi sen johtuvan juuri jostain niskan jumissa olosta. Kannattaisi kuitenkin käydä varmistuttamassa :)

ja tikkuilee molemmat kädet ja tuntuu kiristystä leuoissa,kuin joku painais väkisten hampaita yhteen,samalla tulee jumalaton ahdistus ja puskee hikeä päälle,varsinaisesti sydämes ei tunnu mitään erityistä,niskat on jumis kyllä.närästystäkin on ihan hitosti.kävin viime viikolla kaksi kertaa sydänfilmis ja se oli ok.vaihtarit on alkaneet ja munasarjat on just ultrattu hiljaisiksi,että näin.pelottavaa...mikä on aivohalvaus?

• leukoja kiristää
        jalkapöytä kirjoitti:

ja tikkuilee molemmat kädet ja tuntuu kiristystä leuoissa,kuin joku painais väkisten hampaita yhteen,samalla tulee jumalaton ahdistus ja puskee hikeä päälle,varsinaisesti sydämes ei tunnu mitään erityistä,niskat on jumis kyllä.närästystäkin on ihan hitosti.kävin viime viikolla kaksi kertaa sydänfilmis ja se oli ok.vaihtarit on alkaneet ja munasarjat on just ultrattu hiljaisiksi,että näin.pelottavaa...mikä on aivohalvaus?

ahistaa ,mittasin just verenpaineen oli 130/80 ja pulssi oli 62 ja silti olo ihan kauhea ,eli puutuu jalat ja täyttää sydänalasta sekä tuo leuan puristus...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      174
      872
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe