Kuokkavieraat ovat...

hemmo

rikkaista perheistä lähtösin olevia kultalusikka suussa syntyneitä häirikkökakaroita jotka ei edes omaa naamaansa televisiossa uskalla näyttää jottei isin ja äipän tarttisi hävetä lapsensa puolesta. Kyllä kannattaisi peiliin katsoa semmosia nyhveröitä ovat. Nyhveröitä isoilla kirjaimilla.

5

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohlam

Joo näytää olevan kaikki rautaromua naama täynnä olevia punkkareita joilla ei ole suurempaa sanottavaa kunhan vaan olevat olevinaan. Moniko heistä on töissä, ei luulisi työ-ajan jälkeen jaksavan enää vehdata tommoisissa jutuissa.Minä ainaskin hoitaisin perhettä kotona ja maksaisin laskut ajallaan

• katsoja

Fiksu kaveri antoi kommetin tv-uutisille miksi hän on mukana kuokkimassa ja ihan omalla naamallaan. Kaveri ei näyttänyt yhtään kultalusikalla hemmotellulta mammanpojalta. Perusteli mukanaolemisen olevan hänelle isänmaallisuutta, koska puutetta on niin paljon. Hienoa ja kannatettavaa.

Toinen kommentti,joka tv:stä pisti korvaan tuli Uosukaisen suusta. Hänen mukaansa linnan kutsuvieraat edustavat Suomea pienoiskoossa. Hän unohti kokonaan Hakaniemen torin ja Hurstin porukat. Ehkä onkin niin, että syrjäytetyt ihmiset eivät enää kuulukkaan Suomi-yhtiöön.

• ohlam

Joo noi rahat mitä meni rahvaan vatsaan, olis voinnu jakaa vaikka Hurstille, tai mulle vastaaville. Kyllähän toi porukka pärjäis vähemmalläkin.Eipä noi hemmot ollut itsenäistämässä suomea silloin kun aika oli

• Viljo

"Perusteli mukanaolemisen olevan hänelle isänmaallisuutta, koska puutetta on niin paljon. Hienoa ja kannatettavaa."

Tuonkin mielipiteen olisi varmasti erittäin hyvin voinut ilmaista jonakin muuna päivänä kuin rakkaan Suomemme itsenäisyyspäivänä tehden itsestään pellen, mikä ei minusta todellakaan ole hienoa ja kannustettavaa. Jos Suomessa puutetta on liikaa niin suosittelisin häntä käväisemään vaikkasta itänaapurissa (onneksi en ole sinne jalallani astunut enkä astu) niin varmasti mieli pian muuttuu. Itse olen onnellinen saadessani asua suomessa :-)

• fiksusta

et tainnu katsoa uutisia loppuun kun tämä sinun fiksua esittävä kaveri pääsi oikein elementtiinsä siten illalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      32
      3106
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      123
      2705
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      40
      2374
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2157
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      424
      1697
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1153
    7. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      55