Kuokkavieraat ovat...

hemmo

rikkaista perheistä lähtösin olevia kultalusikka suussa syntyneitä häirikkökakaroita jotka ei edes omaa naamaansa televisiossa uskalla näyttää jottei isin ja äipän tarttisi hävetä lapsensa puolesta. Kyllä kannattaisi peiliin katsoa semmosia nyhveröitä ovat. Nyhveröitä isoilla kirjaimilla.

5

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohlam

Joo näytää olevan kaikki rautaromua naama täynnä olevia punkkareita joilla ei ole suurempaa sanottavaa kunhan vaan olevat olevinaan. Moniko heistä on töissä, ei luulisi työ-ajan jälkeen jaksavan enää vehdata tommoisissa jutuissa.Minä ainaskin hoitaisin perhettä kotona ja maksaisin laskut ajallaan

• katsoja

Fiksu kaveri antoi kommetin tv-uutisille miksi hän on mukana kuokkimassa ja ihan omalla naamallaan. Kaveri ei näyttänyt yhtään kultalusikalla hemmotellulta mammanpojalta. Perusteli mukanaolemisen olevan hänelle isänmaallisuutta, koska puutetta on niin paljon. Hienoa ja kannatettavaa.

Toinen kommentti,joka tv:stä pisti korvaan tuli Uosukaisen suusta. Hänen mukaansa linnan kutsuvieraat edustavat Suomea pienoiskoossa. Hän unohti kokonaan Hakaniemen torin ja Hurstin porukat. Ehkä onkin niin, että syrjäytetyt ihmiset eivät enää kuulukkaan Suomi-yhtiöön.

• ohlam

Joo noi rahat mitä meni rahvaan vatsaan, olis voinnu jakaa vaikka Hurstille, tai mulle vastaaville. Kyllähän toi porukka pärjäis vähemmalläkin.Eipä noi hemmot ollut itsenäistämässä suomea silloin kun aika oli

• Viljo

"Perusteli mukanaolemisen olevan hänelle isänmaallisuutta, koska puutetta on niin paljon. Hienoa ja kannatettavaa."

Tuonkin mielipiteen olisi varmasti erittäin hyvin voinut ilmaista jonakin muuna päivänä kuin rakkaan Suomemme itsenäisyyspäivänä tehden itsestään pellen, mikä ei minusta todellakaan ole hienoa ja kannustettavaa. Jos Suomessa puutetta on liikaa niin suosittelisin häntä käväisemään vaikkasta itänaapurissa (onneksi en ole sinne jalallani astunut enkä astu) niin varmasti mieli pian muuttuu. Itse olen onnellinen saadessani asua suomessa :-)

• fiksusta

et tainnu katsoa uutisia loppuun kun tämä sinun fiksua esittävä kaveri pääsi oikein elementtiinsä siten illalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      165
      6074
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1684
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1478
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1240
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      43
      849
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      28
      824
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      91
      785
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      749
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      709
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      218
      692
    Aihe