varattu...mutta ihastunut..

pösilö..

olen ollut suhteessa kohtaneljä vuotta.. mutta ihastuksia on tullut ja mennyt siänkin aikana.
onko normaalia että varattu ihastuilee..? mutta kuitenkin haluaa olla avokkinsa kanssa.. tai on ylipäätään sekaisin tunteistaan. tuntuu että kevät tuo taas tullessaan ihastumisen tunteita..
tämä ihastukseni kohde on ollut ennenkin sama henkilö..mutta se hiipui pois kun hänestä tuli myös varattu.
mutta nyt taas pitkän ajan jälkeen nähtyämme, alkaa tunteet heitellä. hän ei tästä tiedä,eikä kukaan muukaan.
olenko paha ihminen?

8

2692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmm...

Tuohan nyt on täysin normaalia. Eihän tässä sentään robotteja olla :)

• tyhmää kuvitella

että sitten kun löytää itselleen rakkaan ihmisen, niin tulee immuuniksi muille. Kyllä seurustelevakin näkee hyviä perseitä ja tapaa viehättäviä ihmisiä. Pitää vaan tajuta, ettei siitä tarvi sille seurustelukumppanille mainita, ellei satu olemaan jotenkin tosi hyvä tuuri eli toinen tosi rento tästä asiasta.

Jos löydät jonkun oikeesti sulle tosi hyvän ihmisen, sun pitää vaan päättää että nyt vaikka miten ihastuisin toiseen ja sokeutuisin hetkellisesti tän tämänhetkisen ihanuudesta, pitää vaan muistaa että tää on oikeesti se paras sopivuus. Kun ihastut toiseen, saattaa se ihastus viedä kiinnostusta sitä omaa kohtaan, mutta pitää vaan tajuta että ihastus laantuu ihan aina, etkä tahdo löytää itteäs tilanteesta missä hetken sokeuden takia jätit sen täydellisen ihmisen ja ajauduit suhteeseen joka olikin ihan yhtä arkinen sen ihastuksen laannuttua.

• voisit

vähän miettiä sitä, että miksi ylipäätäsä ihastut jatkuvasti uusiin ihmisiin vaikka elät muka onnellisessa parisuhteessa. Se on aika riskaabelia, vaikka toisethan näköjään katsovat sitä realismiksi että ihastutaan mutta jotenkin vain valitaan että "pysyn nyt kuitenkin tämän yhden hyvän löytämäni kanssa". Kukaan ei tiedä vastausta ongelmaasi kuin sinä itse.

• rakastunut_

eihän se oo mikään ongelma.. Niinku aiemmin sanottiin,ei ihmiset ole robotteja. On tavallista ihastua tai jopa rakastua, oli varattu tai ei. Mitä sitä turhaan kieltämään tunteitaan.¨

Itse olen rakastunut varattuun. Pian jo 5 vuotta. tää on ihan hullua.. En pysty mitään muuta kun ajattelemaan häntä.. En saa rauhaa edes öisin

• ei voi

mitään. Itsekin olen varattu ja mies johon olen ihastunut on myös varattu. Mutta hän ei tiedä sitä, eikä tule tietämäänkään, koska ainakaan itse en sano. Vaikka tuollaista ei oikeastaan pitäs sanoa, koska eihän sitä mitä tulevaisuus tuo tullessaan kummallekin. En voi tunteilleni mitään . Mies vaan vielä sattuu olemaan samalla työpaikalla ja teemme työtä yhdessä melkein joka päivä. Jos nyt yhtään miestä osaan lukea, niin kiinnostusta hänelläkin näyttäs olevan minunkin suuntaan. Niin kuin sanottu, pelkkä ihastus ei (välttämättä) johda mihinkään.

Myöntää täytyy, että ihastuminen on vaikuttanut joka päiväiseen elämääni. Sen tiedän, että jos suhteeni omaan mieheeni olisi 100% kunnossa, niin en olisi ihastunut toiseen mieheen.

• Työtoveri

Minä puolestani olen varattu mies, mutta noin vuosi sitten työpaikkani käytävällä käveli vastaan nainen toiselta osastolta, jota en ollut nähnyt ennen, ja minä ihastuin häneen aivan järkyttävän lujaa välittömästi. Kyse on pitkälti ulkonäköön liittyvä asia: en ole koko elämäni aikana kohdannut yhä kaunista naista, enkä naista, joka niin täydellisesti ilmentää sitä ulkonäkötyyppiä, joka on aina vedonnut minuun mutta jonkatyyppiset naiset eivät koskaan ole tunteneet vetoa minuun. Hämmästyttävintä on, etten ole koskaan edes puhunut hänelle paria tervehdystä enempää. En kykene. Osittain tämä johtuu siitä, että ollessani samassa huoneessa hänen kanssaan, hermostun niin täysin, etten saa sanottua yhtään mitään. Uskallan hädin tuskin katsoa häneen. Kuitenkin kun katson, olen aistivinani tiettyä kiinnostusta hänen puoleltaan. Joskus tullessaan minua vastaan käytävällä hän saattaa hymyillä ja puraista hieman alahuultaan - toisina kertoina huomaan hänen katsovan pitkään ja pidättävän hengitystään. Joskus hän vain katselee minua huoneen toiselta puolelta. Eleet ja ruumiinkieli viittaisivat siihen, että jotain hänkin tuntee. Tunnen itseni melko lapselliseksi tulkitessani hänen käyttäytymistään ja toivoessani, että hän olisi edes hieman ihastunut minuun. Itse saan fyysisiäkin oireita. Kun hän katsoo minuun, minua alkaa huimata ja tulen pahoinvointiseksi, en pysty keskittymään mihinkään ja hermostun. Nähtyäni hänet en pysty ajattelemaankaan mitään muuta kuin häntä moneen päivään. Käteni vapisevat ja olen poissaoleva, avovaimonikin ihmettelee jo mikä minua vaivaa. Minussa velloo useita ristiriitaisia tunteita. Toisaalta olen aivan älyttömän ihastunut häneen vielä vuodenkin jälkeen. Haluaisin puhua hänelle, tutustua häneen, päiväunissani haaveilen suhteesta hänen kanssaan. Toisaalta olen lamaantunut, koska en ole koskaan saanut osakseni huomiota niin kauniilta naiselta, enkä voi olla pelkäämättä, että vain kuvittelen hienoisen kiinnostuksen hänessä. Olen toki ollut ihastunut naisiin aiemminkin varattunakin ollessani, mutta ne ovat aina olleet sellaisia viattomia ja ohimeneviä juttuja. Kolmas ja suurin asia on, että en uskalla tutustua häneen, koska pelkään, että hän todella olisi kiinnostunut. Rakastan kuitenkin avovaimoani, vaikka tunteeni häntä kohtaan ovatkin laimentuneet viiden yhteisen vuotemme aikana, ja ongelmia on ilmaantunut jo aiemmin. Yritän parhaani mukaan vältellä ihastustani ja odottelen että ihastumisen tunne katoaisi, mutta mikään ei tunnu auttavan. Jos kuluukin viikko tai pari, etten näe häntä lainkaan, saatan jopa unohtaa hänet hetkeksi, mutta sitten ei tarvitakaan kuin pieni vilaus hänestä, ja olen taas viikon sekaisin. Tilannetta sotkee entisestään se, että myös avovaimoni on töissä samassa työpaikassa. Harkitsen jo työpaikan vaihtamista, jotta pääsisin karmeasta tilanteestani.

• Homma täällä

itse varattu ja ihastunut...tosin vapaaseen mieheen....pitäis vaan jtoenki saada mies mielestä pois, mutta kun melkein päivittäin näkee niin aika vaikeaa on :(

• H20

Sama täällä. Olen ihastunut poikaystävän kaveriin jo tovin, ja en saa millään sitä pois mielestä, vaikka rakastan mun poikaystävä yli kaiken ja oltu yhessä kaksi vuotta.
      Mutta tiedän sen että ihastukset tulee ja menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      148
      11017
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5403
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      41
      4215
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2674
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      101
      1588
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1586
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      75
      1445
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe